Dołączył: 11 Maj 2017 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowieckie Posiadane auto: Citroen C4 LA 2.0 HDi 2005r
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 11 Maj 2017, 23:28
Temat postu:
Citroen C4 2.0 HDi 2005r 100KW błąd P0095.
Witam.
Mam problem z Cytryna mianowicie.
W aucie od jakiegoś czasu wyskakuje check engine, po szczytaniu błedów : P0095 Intake air temperaturę sensor 2 .
Dość uważnie śledziłem podobne tematy z tym kodem błędu .
Czujnik w dolocie wymieniony mimo ze tamten wydawał się oki , reszta czujników sprawdzone w lusterku też heh, styki przewody również. Temperatury czujników pokrywają się z rzeczywistością, parametry przepływki oki.
Niby wszystko gra z czujnikami, a błąd cały czas wyskakuje, potrafi znikać na chwile, nie ma reguły.
Auto miało wyciętego fapa przez poprzedniego właściciela i wgraną mapę, jeździło naprawdę spoko do czasu...
Sam problem błędu to by był pikuś, gdyby nie to że z czasem (błąd świecił już wcześniej), auto zaczęło tracić dynamikę i jest teraz zauważalnie zamulone, zauwazylem też wyższe spalanie szczególnie w mieście.
W celu testu EGR został odcięty na jakiś czas ale i to odpada.
Miałem już sytuacje tego typu gdzie dołączając się do ruchu nagle auto w ogóle nie chciało jechać (obroty idą w górę bez ograniczenia, a auto się toczy) , zjechałem na pobocze zgasiłem odpaliłem ponownie i dopiero mogłem jechać dalej.
Nigdy nie miałem problemu z odpaleniem oraz nigdy mi nie zgasł, cały czas wkręca się na obroty.
Aktualnie od tygodnia stoi w warsztacie. Od razu powiedzieli ze problem z elektroniką, ale jak na razie elektryk szuka, szuka i kolejny nie wie w czym rzecz hehehe.
I pytanie do Was forumowiczowie czy naprawdę jest to spowodowane problemem z elektroniką czy tez trzeba szukać gdzie indziej mimo ze nie ma innych błędów może ten spadek mocy jest związany np. z turbina , bo co mają czujniczki do braku dynamiki?
Znajdź kogoś z Lexia i pologuj parametry podczas pracy, może wyjdzie jakaś nieprawidłowość. Ewentualnie do przejrzenia bezpieczniki, masy, złącza w BSI, BSM, ECU.
Często dzieją się cuda po wycięciu fapa, wróć do fabryki to skończą się problemy. Walcztłem z podobnymi tematami i ciężko dojść do ładu, szczególnie po kilku warsztatach dodatkowo. _________________ Prosze pytać na pw.
Witam ponownie.
Problem został rozwiązany, przynajmniej na razie . Wadliwy okazał się zawór sterowania turbiny.
Mam jeszcze takie pytanie przy okazji :p Wiecie Panowie jak zdjąć tweetery (gwizdki) na podszybiu ? trzeba zdjemowac całą deske czy jest na to jakiś sposób ? przejrzałem cały YT i nic na ten temat hehe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.