witam
miałem XP 1,8 z 2000r i rozrząd blokowało sie na bolce ok fi7mm (ja szlifowałem końce śrub M8 ) a teraz mam XP 1,8 2004r lift i koło na wale nie ma klinka tylko blokuje się go na kole zamachowym pod rozrusznikiem.(blokade zrobiłem z nasadki 32 i przez srodek wpuszczona szpilka M8 ) jakie było moje zdziwienie jak odkręciłem koło pasowe i jest klinek a na zebatym kole z rozrządu go nie ma sprawdz jak jest u Ciebie bo podobno w 2003 była zmiana. tak na szybko: wyciagasz koło prawy przód, zdejmujesz pasek akcesorii, demontujesz koło pasowe, zdejmujesz osłony, wyciągasz rozrząd i pompe wody i zakładasz wszystko nowe w odwrotnej kolejności. Można też zdemontować łapę silnika co troche ułatwi dostę. jakiej firmy zakładasz rozrząd?
pozdro _________________ Fiat 126p x 2
BX 1,9 16V GTi
XM V6 12V
XM 2ct
Astra 1,7tdi Isuzu
C3 1,4HDI
Laguna 2,0 16V IP
Xsara Picasso 1,8 2000
Xsara Picasso 1,8 2004 FL Exclusive
Renault VelSatis 3,5V6 Initial Paris \'05
Witam,
ile daliście za wymiane rozrządu (sama robocizna) w XP 2004 1.8 16V? Co warsztat to inna kwota, większośc mówi 700zł bo podobno trzeba też uszczelke pod pokrywą zaworów, simeringi, i ogolnie dużo roboty jest z tym. Druga połowa mówi 300zł. I komu wierzyć ? Ile to powinno kosztowac?
Witam,
ile daliście za wymiane rozrządu (sama robocizna) w XP 2004 1.8 16V? Co warsztat to inna kwota, większośc mówi 700zł bo podobno trzeba też uszczelke pod pokrywą zaworów, simeringi, i ogolnie dużo roboty jest z tym. Druga połowa mówi 300zł. I komu wierzyć ? Ile to powinno kosztowac?
Witaj - ja jestem właścicielem Xsary Picasso z 2002r i 1,8 16 V na allegro kupiłem rozrząd kompletny INA wraz z pompą wody DOLZ i zapłaciłem 240,00 zł z przesyłką. Sama robocizna wyszła 320,00zł. mechanik nic innego nie wymieniał a jest dość dobry Takie ceny są u nas. 700,00 zł to chyba z częściami bo za samą wymianę to aż "boli" poszukaj innego
Witam, wymieniałem rozrząd w citroenie xsara picasso 1.8 16 v 2003 r. Wynisoło mnie to 900zł z robocizną ok 1000 zł z lawetą od http://autolaweta-gda.pl/ - i tak bardzo tanio. Również wymieniałem rozrząd z pompą wody.
Użytkowniku brzybrzy - wszystko super, po kosztach z allegro, tylko pytanie - nie posypało Ci się to jeszcze??
ja też zakładałem w grudniu zestaw INA + dolz za 335zł i jak na razie wszystko ok. U mnie w sklepie ten sam zestaw kosztował prawie dwie stówy więcej. _________________ Fiat 126p x 2
BX 1,9 16V GTi
XM V6 12V
XM 2ct
Astra 1,7tdi Isuzu
C3 1,4HDI
Laguna 2,0 16V IP
Xsara Picasso 1,8 2000
Xsara Picasso 1,8 2004 FL Exclusive
Renault VelSatis 3,5V6 Initial Paris \'05
Ponieważ sprzedawcy się wycwanili i sprzedają np. komplet rozrządu INA z czego wspomniana INA to tylko pasek, a napinacz i pompa jest marki no name - made in china, zdecydowałem się na zakup konkretnych elementów takich jak ja chcę.
- napinacz Gates
- pasek rozrządu Gates
- rolka prowadząca Gates
- pompa wody Gates
Całość z wysyłką 372,10 zł
- pasek wieloklinowy Gates
- napinacz paska wieloklinowego Gates
- rolka kierunkowa paska wieloklinowego INA
Całość z wysyłką 200,60 zł
Robocizna - jeden dzień i po sprawie . Nie radzę przeprowadzać wymiany rozrządu laikom.
mam problem , po wymianie rozrządu z p-pą wody cieknie płyn . mechanik twierdzi że była pęknięta plastikowa podkładka pod pompą i on to pokleił ale dalej cieknie . czy jest to do kupienia bo pytałem w kilku sklepach , szukałem na allegro i lipa
Dziwne bo tam nie ma plastikowej podkładki. Obudowa pompy złożona jest z dwóch części, pomiędzy nimi jest gumowa uszczelka. Kiedy kupiłem cytrynkę sześć lat temu też mialem podobny problem. Okazało się, że poprzedni właściciel (lub jego mechanik) źle złożyli pompę i przekręcił wspomnianą uszczelkę. Rozkręciłem ją, dodatkowo uszczelniłem silikonem do motoryzacji i... wymieniłem na nową wymieniając rozrząd.
Aktualnie przy wymianie rozrządu (po raz kolejny) kupiłem pełną pompę, a nie jej połowę do złożenia. Tę starą uszczelnioną trzymam w garażu, ale nie sądzę żeby Ci się przydała, mimo że pracowała tylko rok.
Pompa jest osadzona w plastikowej obudowie przykreconej do bloku. Też miałem z tym problem w poprzedniej XP. Trzeba uważać przy dokręcaniu pompy. Za pierwszym dokręcaniem skończyło sie wymianą tej obudowy bo pękła w miejscu nakrętki. To jet jakieś tworzywo. _________________ Fiat 126p x 2
BX 1,9 16V GTi
XM V6 12V
XM 2ct
Astra 1,7tdi Isuzu
C3 1,4HDI
Laguna 2,0 16V IP
Xsara Picasso 1,8 2000
Xsara Picasso 1,8 2004 FL Exclusive
Renault VelSatis 3,5V6 Initial Paris \'05
Potwierdzam wpis kolegi w poprzednim poście. Również naprawiałem pompę właśnie z plastikową obudową, dlatego polecam kupić kompletną, markową pompę, patrz cennik podany przeze mnie kilka postów wcześniej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen Xsara Picasso ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.