Citroen

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Citroen C4 Picasso ) Komunikat "Gearbox faulty" - ale auto jeździ normalnie


Idź do strony 1, 2  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum CITROEN Forum Strona Główna -> ( Citroen C4 Picasso ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smalec5

Czytelnik



Dołączył: 14 Sty 2017
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Czaplinek/Zachodniopomorskie
Posiadane auto: C4 Grand Picasso
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 14 Sty 2017, 14:37
Temat postu:

Komunikat "Gearbox faulty" - ale auto jeździ normalnie


Witam,
od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem C4 GP z 2007 roku, półautomat, 1,6 diesel i mam pytanie - na początku zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem i niestety wielkiej wiedzy na temat motoryzacji nie posiadam. niżej wypisana usterka występuje od samego początku odkąd auto kupiłem. Auto sprawuje się normalnie, ale...

przy odpaleniu auta wyskakuje komunikat "Gearbox faulty" i zaraz znika, skrzynia działa prawidłowo, nie szarpie, biegi zmieniają się elegancko, nie ma z tym żadnego problemu i cały czas świeci się napis "serwis" - czy ktoś wie co to może oznaczać?

Jeszcze raz napiszę, że jestem kompletnym laikiem i byłoby fajnie, jakby ktoś opisał sprawę w sposób, który zrozumie nawet osoba z epoki kamienia łupanego Very Happy
Powrót do góry
Iron.Bull

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 14 Maj 2015
Posty: 330
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bad Rothenfelde
Posiadane auto: Grand C4 Picasso II FL '16 EAT6 150PS
Piwa: 12/5
Wysłany: Sob 14 Sty 2017, 14:50
Temat postu:

Re: ( Citroen C4 Picasso ) Komunikat "Gearbox faulty" - ale auto jeździ normalnie