Szanowni Forumowicze
Myślę że to ciekawy przypadek, kupiłem Citroena C8 2010r z silnikiem 2,0HDI 136KM RHR
Auto było po kolizji, na szczęście niegroźnej (uszkodzony bok-poduchy całe), jednak razem z chłodnicami handlarz wymienił pas przedni i założył od .... starszego modelu 2,2 HDI. Wszystko niby działa, co ciekawe ni pojawiają się błędy, ale jest tam dziwny filtr powietrza z jakąś chłodniczą w środku (oznaczenie filtra jaki tam był ELP 3314), od chłodniczki wychodzą wyjścia na....intercoler - sadze po tym że od niego jest zaślepione wyjście. Nie wiem też czy przepływomierz 5WK9 7002 jest właściwy. Mam pytanie, co Państwo radzicie, zostawić to co jest czy zmienić, a jeśli tak to czy wszystko tzn, cały przedni pas, czy tylko np. obudowę filtra powietrza, a może zrobić taki "klon" łącząc intercooler z tą chłodniczką, tylko nie wiem jak i po co. Pozdrawiam z już zaśnieżonych gór. _________________ warto jest być w porządku
Re: ( Citroen C8 ) Silnik 2.0 HDI 136KM + filtr z silnika HDI 2,2
będę miał chwilę to postaram się fotki porobić i podesłać. Mam C8 2.0 HDi z silnikiem RHR u mnie wygląda że wszystko z przodu jest fabryczne. jak potrzebujesz jakichś informacji jak powinno być to daj znać..
bronsonboss@gmail.com
Re: Silnik 2.0 HDI 136KM + filtr z silnika HDI 2,2
Dezerter68 napisał:
Szanowni Forumowicze
Myślę że to ciekawy przypadek, kupiłem Citroena C8 2010r z silnikiem 2,0HDI 136KM RHR
Auto było po kolizji, na szczęście niegroźnej (uszkodzony bok-poduchy całe), jednak razem z chłodnicami handlarz wymienił pas przedni i założył od .... starszego modelu 2,2 HDI. Wszystko niby działa, co ciekawe ni pojawiają się błędy, ale jest tam dziwny filtr powietrza z jakąś chłodniczą w środku (oznaczenie filtra jaki tam był ELP 3314), od chłodniczki wychodzą wyjścia na....intercoler - sadze po tym że od niego jest zaślepione wyjście. Nie wiem też czy przepływomierz 5WK9 7002 jest właściwy. Mam pytanie, co Państwo radzicie, zostawić to co jest czy zmienić, a jeśli tak to czy wszystko tzn, cały przedni pas, czy tylko np. obudowę filtra powietrza, a może zrobić taki "klon" łącząc intercooler z tą chłodniczką, tylko nie wiem jak i po co. Pozdrawiam z już zaśnieżonych gór.
Chłodnica z chłodniczką spalin jest ze starego silnika 2,2 hdi, gdzie były 2 przepustnice na dolocie i w czasie wypalania fapa powietrze dolotowe omijało IC i ogrzewało się w tej chłodniczce, aby podnieść temperaturę spalin. W nowszych silnikach 2,0 hdi z fapem nie ma już tej chłodnicy oraz chyba ten drugi kolektor dolotowy jest zaślepiony, więc nie musisz nic tam podłączać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C8 ) Silnik Diesel -uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.