Witam, nurtuje mnie pewna kwestia, otóż podczas porannego odpalania silnika przy minusowych temperaturach samochód szybciej lub później zapala, jednakże problemem jest ze zmianą biegów. Podczas jazdy na pierwszym biegu (1-15 km/h) jest w miarę w porządku samochód sobie jedzie, jednak podczas wejścia na drugi bieg (15-25 km/h) silnik zaczyna chodzić nieco gorzej, dużo ciężej, a prawdziwe wyzwanie zaczyna się podczas jazdy na 3 biegu. Wtedy zaczynają się drgania, trzęsienie się całego samochodu, dochodzą także jeszcze dziwne dźwięki i klekotanie nieopodal rury wydechowej (a przynajmniej mam takie wrażenie). Podsumowując można zapomnieć o wrzuceniu 3 biegu, gdyż samochód się kompletnie poddaje. Tak więc co może być przyczyną?
Witaj na forum.
Aby odpowiedzieć na Twoje nurtujące pytanie, to musisz podać kody błędów Twojego auta. Ponieważ, Twoje objawy mogą być różne i nie ma sensu w ciemno wymieniać lub zgadywać, bo może się okazać głupi filtr paliwa, o którym nic nie wspomniałeś, a może być również zawór paliwa itd. Co najlepszym rozwiązaniem, to podłączyć pod komputer i wyjaśni się, co dolega Twojemu autowi.
Pozdrawiam. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Autem tym jeżdżę już jakieś trzy lata, początkowo zimą wszystko było ok. Problem zaczął się gdy poprzedniej zimy gdzieś (-15 stop.) auto nie chciało zapalić przez długi czas i w sumie zostało zapalone na siłę. Sprawa wyglądała tak, że podczas wymuszenia jazdy zaczęło trząś wszystkim tak bardzo, że odpadł tłumik sic! Szybko został pospawany i gdy auto się rozgrzało dało się jechać dalej. Wydawało mi się to zrozumiałe, no bo w końcu zima, a to niby diesel... może paliwo jakieś lipne czy coś. Jednak tym razem auto zawodzi już przy -4. Filtr paliwa (wraz z wszystkimi innymi) był wymieniany jakieś miesiąc temu, więc raczej nie jest winowajcą, auto było podpinane pod komputer jakieś 2 miesiące temu i elektromechanik o niczym nie wypominał. Tak jak wspomniał kolega wyżej chyba nie zostało nic innego jak ponownie podpiąć auto pod komputer tyle, że u innego fachowca.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C3 ) Silnik Diesel -uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.