machony79 dzięki bardzo, dałem radę po Twojej wskazówce. Z kanału, od spodu auta poprzez otwór technologiczny w płycie zawieszenia dostałem się kluczem 10mm do opaski na stabilizatorze i wyregulowałem wysokość przodu. Dałem 72cm od ziemi do błotnika, co dało 41cm od błotnika do środka piasty. Teraz autko miękkie, nie wali kołami w dół na dziurach/ uskokach no i nie mrugają światłami inni kierowcy z naprzeciwka. Coś mechanik musiał ruszyć przy wymianie osłony piasty i wyciąganiu pompy wysokiego ciśnienia, celem wymiany jej uszczelniacza (tylna ściana silnika zalana olejem).
Dziękuję i pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.