Posiadam interfejs LEXIA, i błędów żadnych nie wywala, poza wypadaniem zapłonów. Czy może ktoś podpowiedzieć na jakie parametry zwrócić uwagę w blokach pomiarowych, aby zlokalizować usterkę?
Dodam, że zgaszenie silnika i odpalenie ponownie, załatwia problem. Silnik wchodzi na niższe obroty i nie szarpie już.
Świece irydowe NGK dobierane pod ten silnik w sklepie. Ale na starych też się to działo. A z tymi wtryskami, to co źle zrobili? Generalnie na LPG Zenit Pro silnik pracuje doskonale i mało pali.
Ten wariator, chodzi, o koło zmiennych faz? Da się to ustalić z poziomu Lexii czy pokrywa do ściągnięcia i rozrząd?
Świece właściwe,zdecydowanie lepiej na takich pracuje silnik,nie wspomne że ww świece osiągają duże przebiegi.Co do wtrysków,daleka odległość do kolektora,Zenit,mam jedną taką instalacje w aucie,kiedyś był to przełom(cena).Wariator,zmiennych faz rozrządu,jutro napisze czy na LEXIA może wskazać uszkodzenie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 Picasso ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.