witam,
proszę o informacje co może być przyczyną falowania obrotów na biegu jałowym na LPG,
na benzynie nie ma problemu, dodam że po dodaniu gazu na biegu jałowym obroty silnika wracają z opóźnieniem
byłem z autem w zakładzie serwisu LPG, podłączo je pod komputer,
Pan z obsługi nie znalazł żadnych błędów od strony instalacji,
sprawdził też jej szczelność
wypadałoby przeczyścić przepustnicę i silinik krokowy, czy może należy się przyjrzeć na jeszcze coś innego?
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 76 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielsko Biała Posiadane auto: Citroen 11 CV coupe, silnik poj. 1911cm3, rocznik 1936, kolor czarny
Piwa: 54/2
Wysłany: Czw 25 Sie 2016, 17:58
Temat postu:
Re: ( Citroen Xsara ) Falujące obroty na biegu jałowym - tylko na LPG.
nie sugeruj się tym że sterownik gazu nie zgłasza błędów, podjedź do innego warsztatu lpg najlepiej konkurencji i powiedz co tamci stwierdzili. jeśli na pb jest ok to na lpg też musi być ok, chyba że nie było robionej autokalibracji lpg albo się rozjechała, filtry lpg masz wymienione tak? _________________ HEJTUJCIE ŻEBRAKÓW O FORUMOWE \"PIWO\"
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 76 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielsko Biała Posiadane auto: Citroen 11 CV coupe, silnik poj. 1911cm3, rocznik 1936, kolor czarny
Piwa: 54/2
Wysłany: Pią 26 Sie 2016, 12:25
Temat postu:
Re: ( Citroen Xsara ) Falujące obroty na biegu jałowym - tylko na LPG.
instalacja jest nowa i jeśli problem jest tylko na wolnych obrotach to pewnie nie zrobiono autokalibracji, widzisz, sterownik gazu musi się nauczyć od sterownika benzyny jak pracować na wolnych obrotach i robi się to przez autokalibrację, wtedy też samoczynnie jest ustawiany mnożnik itp itd stosownie do ustawionego ciśnienia gazu na reduktorze i średnicy dysz kalibracyjnych na wtryskach lpg _________________ HEJTUJCIE ŻEBRAKÓW O FORUMOWE \"PIWO\"
Re: ( Citroen Xsara ) Falujące obroty na biegu jałowym - tylko na LPG.
malgrek napisał:
instalacja jest nowa i jeśli problem jest tylko na wolnych obrotach to pewnie nie zrobiono autokalibracji, widzisz, sterownik gazu musi się nauczyć od sterownika benzyny jak pracować na wolnych obrotach i robi się to przez autokalibrację, wtedy też samoczynnie jest ustawiany mnożnik itp itd stosownie do ustawionego ciśnienia gazu na reduktorze i średnicy dysz kalibracyjnych na wtryskach lpg
dziękuję za wyjaśnienia,
pojadę z tym to gazownika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen Xsara ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.