Witam,mam problem z moja maglownica a mianowicie zszedl z niej caly olej i na gwalt potrzebuje drugiej,znalazlem jedna po 2014 roku tylko nie wiem czy bedzie pasowac do mojego bo niby wersje z alu sankami (takowe posiadam) moga sie roznic od tych ze stalowymi sankami ktos to moze zweryfikowac?swoja droga poczytalem forum i okazuje sie ze maglownice przed liftem strasznie szybko koncza swoj zywot i trafilo wlasnie tez na mnie.
Tak to prawda. Maglownice przed liftem szybko kończą swój żywot z powodu korodującego wałka który ściera uszczelkę. Naprawa jak wiesz co i jak nie jest ani droga ani trudna. Jeśli chodzi o maglownice w wersji poliftowej możesz spokojnie wymieniać bo oprócz poprawionego wałka nie różnią się niczym a wytrzymają dużo więcej. Pytanie tylko żebyś znalazł sprawną. Po rozbitkach mogą mieć różne mankamenty Pozdrawiam _________________ oinuM
Dołączył: 06 Kwi 2016 Posty: 84 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk Posiadane auto: Fiat Tipo SW 1,4 95 kuca
Piwa: 2/7
Wysłany: Sro 27 Lip 2016, 14:59
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) Maglownica-roznice
oinuM napisał:
Tak to prawda. Maglownice przed liftem szybko kończą swój żywot z powodu korodującego wałka który ściera uszczelkę. Naprawa jak wiesz co i jak nie jest ani droga ani trudna. Jeśli chodzi o maglownice w wersji poliftowej możesz spokojnie wymieniać bo oprócz poprawionego wałka nie różnią się niczym a wytrzymają dużo więcej. Pytanie tylko żebyś znalazł sprawną. Po rozbitkach mogą mieć różne mankamenty Pozdrawiam
Mógłbyś bardziej szczegółowo rozwinąć? Generalnie się zastanawiałem czemu w moim przy 80tyś km została wymieniona cała maglownica w ASO. Dużo kręcę (jazda po mieście) i zbliżam się do 160tyś... Który wałek? Która uszczelka? Jak to naprawić prosto i przyjemnie? Nigdzie nie spotkałem info o wadliwych maglownicach w C5 X7:D
Chodzi o ten walek wychodzacy z tej glowki z maglowmicy ktory jest polaczony z drozkiem od kola kier.a korodujac niszczy zimmering,smieszne jest to ze producent nie przewidzial jako tako zestawow naprawczych bo myslal ze jet to element chyba wieczny i w aso kupisz taki zestaw ale do poprzedniej wersji.Na all.jest koles co ma maglownice z w miare nowych c 5-tek i w dobrej monecie.Ja kupilem do siebie z 2015 roku za szesc stowek i byla kompletna razem z przewodami cisnieniowymi.
Naprawa polega wymianie tego skorodowanego wałka i uszczelki przy nim... trzeba wyciągnąć całą maglownice... bez tego ani rusz... ja włek znalazłem w uszkodzonej maglownicy i przełożyłem... simmering trzeba dobrać najlepiej w niezależnym sklepie... u znajomego sprawdziłem pod ciśnieniem czy jest wsio okej... przy okazji przejrzałem czy inne rzeczy nie są do wymiany... Moja wytrzymała 160k km. A teraz po wymianie przejechałem 17k km i jest wszystko ok. W maglach po lifcie ten wałek nie koroduje. Tak jak kolega napisał dokładnie to ten wałek... _________________ oinuM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.