Citroen

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Citroen C5 ) Gaz LPG


Idź do strony 1, 2  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum CITROEN Forum Strona Główna -> ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Solidd

Debiutant



Dołączył: 17 Maj 2016
Posty: 32
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Citroen C5 break, 2.0 l. benzyna 136 KM, 2004r
Piwa: 1/3
Wysłany: Czw 19 Maj 2016, 09:00
Temat postu:

Gaz LPG


Witam!
Czy moglibyście się podzielić informacjami na temat polecanych instalacji LPG i warsztatów dobrze je montujących w naszych Cytrynach. Mnie konkretnie interesuje Szczecin, ale myślę, że inni użytkownicy w swoich regionach też chętnie by taki temat pociągnęli. Może założyć specjalny dział/wątek?
Pozdrawiam Solidd.
Powrót do góry
malgrek

Dyskutant



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielsko Biała
Posiadane auto: Citroen 11 CV coupe, silnik poj. 1911cm3, rocznik 1936, kolor czarny
Piwa: 54/2
Wysłany: Czw 19 Maj 2016, 10:45
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gaz LPG


nie rób wątku dla dystrybutorów zestawów lpg (bo każdy gotowiec to fajans) którzy tu zamieszczą swoje produkty jako polecane a będzie to najgorszy syf albo zareklamuje się pan henio który robi wrzuty do kapitalnej poprawki i będzie się zachwalał jako zadowolony klient

nie ma czegoś takiego jak instalacja, wtryski to jedno, reduktor to drugie a sterownik coś jeszcze innego, najlepsze wtryski to polskie barracudy, najlepszy reduktor produkuje KME a najlepszy sterownik do citroena to taki który ma wbudowany emulator poziomu paliwa, taki który samoczynnie potrafi regulować mieszankę w oparciu o korekty sterownika silnika, który potrafi samoczynnie skasować wybrane błędy silnika. Te wszystkie rzeczy ogarniają flagowe (a nie najtańsze) sterowniki Stag czy Tech ale nie tylko one.

jedyne co możesz przeczytać na tym forum cytuję od razu: "mam brc i jestem zadowolony" wtedy czytelnik jedzie do gazownika i mówi chcę brc, gazownik pod wąsem mruknie ....brc? poje...ło go?... ale dobra montujemy i już niedługo po założeniu jednak nie jest zadowolony
Powrót do góry
machony79

Auto Maniak



Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 2558
Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice
Posiadane auto: Lexus NX Turbo,C5 III Exclusive Tourer 2.0 lpg
Piwa: 286/13
Wysłany: Czw 19 Maj 2016, 15:18
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gaz LPG


W mojej siedzi gaz założony jeszcze w ASO czyli jest od nowości.Wszystko na częściach Landi Renzo.Instalacja bezawaryjna i bardzo trwała.W chwili obecnej to najdroższa instalka.
Ecu to Omegas a wtyski MED.Jedyna ich wada to głośna praca.
_________________

Moje filmy na YT
Powrót do góry
gadu-gadu
__Robert__

Auto Maniak



Dołączył: 15 Lut 2014
Posty: 3339
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Citroen C5 X7 Tourer Exclusive 2.0 16V LPG
Piwa: 178/11
Wysłany: Czw 19 Maj 2016, 20:00
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gaz LPG


malgrek napisał:
najlepsze wtryski to polskie barracudy, najlepszy reduktor produkuje KME Te rzeczy ogarniają flagowe (a nie najtańsze) sterowniki Stag czy Tech




Muszę się zgodzić z kolegą malgrek.
Ja osobiście mam BRC SQ24 MY11, auto jeździ normalnie, ale następnym razem założyłbym STAG-a na barracudach i KME. Cena identyczna jak BRC ale.................. .
Jest w Szczecinie facet, który zakłada właśnie Stag na tych komponentach, mój kolega już drugi samochód u niego robił i jest co najmniej mega zadowolony. Gość zakłada na końcu ulicy Dąbrowskiego w stronę Pomorzan. Z ulicy Kolumba trzeba skręcić pod wiadukt i zaraz za wiaduktem pierwsza w prawo.
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
sroczkin

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 260
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia
Posiadane auto: Citroen C5 III sedan 2,0 Pb/LPG 2009
Piwa: 29/1
Wysłany: Czw 19 Maj 2016, 22:34
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gaz LPG


Potwierdzam wypowiedz kolegi machony79 Tez mam serwisowo zamontowana instalacje LandiRenzo . Przejechane na niej jest juz ponad 198000 i instalacja sprawuje sie idealnie . Jedyny wydatek jaki z nia mialem to wymiana wtryskiwaczy przy 155000 choc gazownik mowil ze mozna bylo jeszcze na niej pośmigać . Auto pali w miescie przy klimie 13 l gazu w trasie przy bardzo spokojnej jezdzie 9,5 l gazu a przy jezdzie baaaardzo dynamicznej i predkosciach autostradowych potrafi zjesc 14 l gazu . jestem z tej instalacji bardzo zadowolony . W poprzednim aucie mialem instalacje KME na wtryskach Magick i byla to duzo gorsza instalacja.
Powrót do góry
spik (wp kontakt)
Reklama








Wysłany: Czw 19 Maj 2016, 22:34
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Solidd

Debiutant



Dołączył: 17 Maj 2016
Posty: 32
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Citroen C5 break, 2.0 l. benzyna 136 KM, 2004r
Piwa: 1/3
Wysłany: Czw 19 Maj 2016, 22:36
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gaz LPG


Wielkie dzięki kolego __Robert__. Jak będę gotowy do założenia gazu to na pewno go odwiedzę. Póki co muszę się uporać z szarpaniem podczas jazdy bo to zadecyduje o tym, czy warto w ten pojazd inwestować. A ten serwis na Hrubieszowskiej to jesteś pewien? Przejeżdżałem tamtędy dzisiaj. To jakiś garaż, Nawet się nie zatrzymałem. Może źle trafiłem?
Chociaż nie znam się na producentach komponentów do instalacji gazowej, to ta konfiguracja, którą podałeś, brzmi obiecująco.
Po wyczyszczeniu egr, będę miał ochotę na leksję... Co ty na to?
Pozdrawiam Solidd
Powrót do góry
__Robert__

Auto Maniak



Dołączył: 15 Lut 2014
Posty: 3339
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Citroen C5 X7 Tourer Exclusive 2.0 16V LPG
Piwa: 178/11
Wysłany: Sob 21 Maj 2016, 14:22
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gaz LPG


Solidd napisał:

Po wyczyszczeniu egr, będę miał ochotę na leksję... Co ty na to?
Pozdrawiam Solidd



Zapraszam Smile
Powrót do góry
painball

Dyskutant



Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 84
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Fiat Tipo SW 1,4 95 kuca
Piwa: 2/7
Wysłany: Pon 23 Maj 2016, 21:11
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gaz LPG


malgrek napisał:
nie rób wątku dla dystrybutorów zestawów lpg (bo każdy gotowiec to fajans) którzy tu zamieszczą swoje produkty jako polecane a będzie to najgorszy syf albo zareklamuje się pan henio który robi wrzuty do kapitalnej poprawki i będzie się zachwalał jako zadowolony klient

nie ma czegoś takiego jak instalacja, wtryski to jedno, reduktor to drugie a sterownik coś jeszcze innego, najlepsze wtryski to polskie barracudy, najlepszy reduktor produkuje KME a najlepszy sterownik do citroena to taki który ma wbudowany emulator poziomu paliwa, taki który samoczynnie potrafi regulować mieszankę w oparciu o korekty sterownika silnika, który potrafi samoczynnie skasować wybrane błędy silnika. Te wszystkie rzeczy ogarniają flagowe (a nie najtańsze) sterowniki Stag czy Tech ale nie tylko one.

jedyne co możesz przeczytać na tym forum cytuję od razu: "mam brc i jestem zadowolony" wtedy czytelnik jedzie do gazownika i mówi chcę brc, gazownik pod wąsem mruknie ....brc? poje...ło go?... ale dobra montujemy i już niedługo po założeniu jednak nie jest zadowolony


Zależy kto czego oczekuje i kto ile jeździ. Gadasz głuoty jak "Pan Henio". Biorąc cokolwiek z kitów dystrybuowanych od Czakramu czyli BRC/Lovato/Land masz specyficzną gwarancję. I jak jeździsz jak np. Ja 200-400km/dziennie na LPG to jest ważne. Dlaczego? Bo u każdego producenta komponentów coś się czasem gibnie. Najczęściej są to wtryski. Czy paproch jakiś z montażu/Wada fabryczna/Zużycie/Obojętnie - jest awaria - jesteś gdziekolwiek w PL do punktu Czakramu i ZAZWYCZAJ mają komponent na miejscu jak nie to obdzwaniają najbliższe i Ci wymieniają. 1-2h w plecy i śmigasz dalej. Nie zasuwasz 2 tyg. na benzynie bo muszą wysłać do producenta na reklamację itd. Raz przyoszczędziłem na Barracudach i 3 tygodnie na benzynie zasuwałem Wink Barracudy też mają wzloty i upadki. Więcej montowali Hanek, później hanki się zepsuły Barracudy podciągneły. Jednak niezmiennie od kilku lat za najlepsze wtryski są uważane Keihiny które występują również w zestawach Prins'a - uważane za najlepiej dobrane ZESTAWY nawet na forach LPG.

Więc nie mierzmy wszystkich swoją miarą Wink Moja Cytryna C5 X7 ma Sequenta 32 sparowanego po OBD (montowana w lutym tego roku, z demontażem kolektora itd. itp.) i tylko filtry. Idąc Twoim tokiem rozumowania we flotach też by na składakach robili LPG co by było kilka złotych taniej, a zestawy nie miałyby racji bytu. Nie tyle instalka jest ważna co kompetentny gazownik. Nawet nie wiecie jak trudno w Pomorskim znaleźć zakład gdzie ściągają kolektor do montażu Wink
Powrót do góry
malgrek

Dyskutant



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielsko Biała
Posiadane auto: Citroen 11 CV coupe, silnik poj. 1911cm3, rocznik 1936, kolor czarny
Piwa: 54/2
Wysłany: Wto 24 Maj 2016, 07:58
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gaz LPG


Sorry zenuś ale najlepsza na świecie barracuda dla której 100.000km to żadne wyzwanie to cena 72zl za wtrysk i 10 minut roboty pod blokiem a nie 2godz u gazownika jak piszesz. Druga sprawa dot demontażu kolektora to też [cenzura] piszesz bo akurat x7 ma kolektor plastikowy i przy wierceniu wychodzi jeden dlugi wiór więc nie ma sraczki, demontujemy kolektor metalowy żeby metalowe paprochy wpadając nie ozdobiły cylindrów silnika ale zwykle wystarczy kolektor odsunąć od silnika i osłonić.
Smuty piszesz też o minikitach bo nawet markowe mają słaby element i w doborze części masz mieć pominięty taki slaby element, gwarancje masz na każdy zakup ale reduktory czy wtryski są nader często zwracane na gwarancji, o to chodzi żeby co 20-30tys bujać się z wtryskiem czy reduktorem bo kopyta wyszły? Zwrot barracudy lub reduktora kme to raczej incydent i dlatego polecam, raczej jesteś dostawcą minikitów a z twojej gadki wynika że tak a śmieciarzy wciskających ludziom swoje brc itp syfy to chyba ktoś finansuje, ile płacicie za opinię pochlebną dla brc? Ze 30gr za wpis? To sie trzeba uwijac.
Powrót do góry
Solidd

Debiutant



Dołączył: 17 Maj 2016
Posty: 32
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Citroen C5 break, 2.0 l. benzyna 136 KM, 2004r
Piwa: 1/3
Wysłany: Wto 24 Maj 2016, 15:10
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gaz LPG


Panowie, tylko bez jadu. Wasza dyskusja przypomina spór o to co lepsze benzyna czy diesel. Pokrajać by się dali każdy broniąc swoich upodobań. Zakładając ten wątek miałem nadzieję, że ktoś bardziej doświadczony w zagazowywaniu cytryn udzieli praktycznych rad nowicjuszom takim jak ja. A tu walka na noże! Oczekiwałem informacji na przykład takich: Na gazie przejechałem tyle a tyle kilometrów, reduktor mam taki a taki, wtryski podobnie, montowałem u pana x, jestem zadowolony ponieważ.... . Nie jestem zadowolony bo... .Następnym razem zmieniłbym to a to...
PS Sorry, człowiek nie czuje jak mu się rymuje.
Powrót do góry
painball

Dyskutant



Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 84
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Fiat Tipo SW 1,4 95 kuca
Piwa: 2/7
Wysłany: Wto 24 Maj 2016, 17:04
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gaz LPG


malgrek napisał:
Sorry zenuś ale najlepsza na świecie barracuda dla której 100.000km to żadne wyzwanie to cena 72zl za wtrysk i 10 minut roboty pod blokiem a nie 2godz u gazownika jak piszesz. Druga sprawa dot demontażu kolektora to też [cenzura] piszesz bo akurat x7 ma kolektor plastikowy i przy wierceniu wychodzi jeden dlugi wiór więc nie ma sraczki, demontujemy kolektor metalowy żeby metalowe paprochy wpadając nie ozdobiły cylindrów silnika ale zwykle wystarczy kolektor odsunąć od silnika i osłonić.
Smuty piszesz też o minikitach bo nawet markowe mają słaby element i w doborze części masz mieć pominięty taki slaby element, gwarancje masz na każdy zakup ale reduktory czy wtryski są nader często zwracane na gwarancji, o to chodzi żeby co 20-30tys bujać się z wtryskiem czy reduktorem bo kopyta wyszły? Zwrot barracudy lub reduktora kme to raczej incydent i dlatego polecam, raczej jesteś dostawcą minikitów a z twojej gadki wynika że tak a śmieciarzy wciskających ludziom swoje brc itp syfy to chyba ktoś finansuje, ile płacicie za opinię pochlebną dla brc? Ze 30gr za wpis? To sie trzeba uwijac.


Jak już wspomniałem... Dla niektórych ważny jest czas przy ewentualnej reklamacji. No ale wiemy, że w domu na półce trzymasz zapas wtrysków, reduktorów itd. jak wszyscy zresztą, bo może kiedyś coś walnie. W hurtowni LPG pracujesz i masz dostęp do danych czego i na ile są zwroty. Wszystko się psuje. Nie ważne czy bardziej czy mniej markowe. Co do kolektora nie będę dyskutował, bo zapewne wiesz jak PRAWIDŁOWO wywiercić otwory w kolektorze, wiesz pod jakim kątem ma być nawiercony. Więc na 100% bez wyciągnięcia go z cytryny z zachowaniem "sztuki" byś nawiercił. No chyba, że w 2.0 jakoś inaczej to wygląda niż w 1.8. Wtedy honor zwracam.

Samochodu "pod blokiem" nie naprawiam więc zwyczajów nie znam. Każdy szanowany gazownik powie Ci, że kolektor nie tylko ze względu na opiłki się ściąga - a nie "odsuwa". No chyba, że pod blokiem cegłami, szmatami i patykami go tam usztywnisz do "wiercenia na tawot". Tak samo, jak założy Ci lpg i zestroi na czym chcesz tak długo puki nie będzie przeciwwskazań aby to śmigało. Klient wybiera półkę - co chce i ile planuje jeździć. Za reklamę nikt mi nie płaci wspomniałem istotny dla mnie szczegół jakim jest gwarancja. 90% ludzi wybiera składaki, ze względu na cenę, nie ponadprzeciętną trwałość, bo w tej samej półce cenowej jakość jest bardzo podobna. Reszta to ludzie, którzy mają jakieś ciekawe silniki, które wymagają bardzo dużej precyzji doboru komponentów - np. kwestie podciśnień w uturbionych silnikach Saab'a. Aczkolwiek z wieloma aspektami KIT'ów się zgodzę bo jak poszperasz w internecie i znajdziesz manual montażowy np. od BRC/Lovato to wstyd patrzeć na techniki "wiercenia na tawot/odkurzacz" bądź różne takie inne ciekawostki. Podajże autoryzowane punkty Prins'a mają obowiązek ściągać. No ale Prins swoje kosztuje.

Potem ludzie płaczą, że LPG to syf, że gniazda zaworów im popadały po 50 tyś. km., cewka zapłonowa dużo szybciej pada... Pan "gazownik", co w stodole pod blokiem montował, kolektor "odsunął" do wiercenia, każdy otwór pod innym kątem na klej do gwintów i na oko ustawiał bo otwory mu się jakieś duże wywierciły. No i sygnał obrotów pod cewkę oczywiście podpiął bo najłatwiej. Mapy ustawiać nie trzeba, bo jest autostrojenie. Klik i działa. Check engine nie wyskoczy bo sterownik sparowany po obd kasuje błąd ubogiej mieszanki.

Tobie kolego ktoś płaci za reklamę Barracud i promowania montażu w stodołe/pod blokiem, "bo taniej".

Reasumując - jak ktoś chce montować LPG i Pan majster prawi, że na 8 auto przyprowadzić, a na 15 można odebrać to szybko uciekać, bo nie ściąga kolektora, nie stroi auta po montażu! Fizycznie nie jest w stanie zdążyć. Na instalce lpg nie warto oszczędzać, bo ona i tak na siebie zarabia. Oszczędność jest jeszcze większa jak nic w rezultacie się nie posypie po 50/100tyś km.

Więcej nie dyskutuje w temacie, bo po za agresją werbalną ktoś nie ma nic konstruktywnego do dodania.

Solidd napisał:
Panowie, tylko bez jadu. Wasza dyskusja przypomina spór o to co lepsze benzyna czy diesel. Pokrajać by się dali każdy broniąc swoich upodobań. Zakładając ten wątek miałem nadzieję, że ktoś bardziej doświadczony w zagazowywaniu cytryn udzieli praktycznych rad nowicjuszom takim jak ja. A tu walka na noże! Oczekiwałem informacji na przykład takich: Na gazie przejechałem tyle a tyle kilometrów, reduktor mam taki a taki, wtryski podobnie, montowałem u pana x, jestem zadowolony ponieważ.... . Nie jestem zadowolony bo... .Następnym razem zmieniłbym to a to...
PS Sorry, człowiek nie czuje jak mu się rymuje.

Polecanego gazownika znajdziesz na lpg-forum. Pewnie będzie drożej niż u "Henia", termin za 3 tygodnie i auto zostawić trzeba na dwa dni. Ale warto.
Powrót do góry
Solidd

Debiutant



Dołączył: 17 Maj 2016
Posty: 32
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Citroen C5 break, 2.0 l. benzyna 136 KM, 2004r
Piwa: 1/3
Wysłany: Wto 24 Maj 2016, 20:09
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gaz LPG


Proponuję zakończyć wątek. Oprócz szermierki słownej żadnych konkretów.
Powrót do góry
wic1

Stały Bywalec



Dołączył: 15 Lis 2014
Posty: 219
Skąd jesteś (miejscowość / region): Mazowieckie
Posiadane auto: C5 III - 2008r 1.8
Piwa: 2/0
Wysłany: Wto 07 Cze 2016, 00:51
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gaz LPG


Witam, wkleję co w innym wątku LPG.
http://citroen.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=226048


Jak by kto pytał...

Gaz KME. Przejecahne na gazie już ok 40 tysięcy.
Informuje o przeglądach, błędach itd....

Pełen bak jakieś 56 - 58 litrów, wchodzi realnie 51.5.
Tankowanie baku to od ok 70 zł (na taniej stacji) do 110 na drogiej stacji). Średni koszt 100 zł.

Po regulacji na baku przejadę jakieś 520-540 km na trasie autostradowej. Przy prędkości ok 120km. Przy 150/h starcza na ok 460 km.

W cyklu mieszanym jakieś 450-480km.
W terenie MOCNO górzystym (góra, dół, góra) pełen bak to jakieś 420 km.

W górach spalanie czasem głupiało bo gaz jak wiadomo podlega rozszerzalności względem ciśnienia a w górach potrafiło się zmieniać co kilometr jak zjechało się z górki aż uszy zatykało.

Średnio spala ok 10.5 litra gazu.
Silnik 1.8 skrzynia manual 5 biegów Razz

Dotychczas problemów brak.

To tak do wiadomości dla zainteresowanych.
Powrót do góry
adamotoja

Dyskutant



Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 84
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bytom
Posiadane auto: C5 MkI 3.0 V6 exclusive
Piwa: 2/2
Wysłany: Sob 11 Cze 2016, 19:48
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) Gaz LPG


Osobiście polecam polski sterownik STAG (mam w 3 samochodach, w tym C5 3.0 V6) do tego dobre indywidualnie komponenty.

P.S. na Śląsku jest zakład oferujący gwarancję na swoją instalację 100 tys km bez limitu czasu lub 3 lata bez limitu przebiegu
Powrót do góry
dario_76

Czytelnik



Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): szczecin
Posiadane auto: Citroen c8 2.0
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 22 Paź 2017, 13:09
Temat postu:

Gaz do C8 w szczecinie


Podbijam temat bo chcę założyć gaz do mojej cytrynki c8 2.0. Mam ciekawie wyglądającą ofertę od http://autkogaz.szczecin.pl/ i byłem u nich już ze 2 razy. Wszystko wygląda sensownie, widzę ,że robią tam auto za autem. Jakieś konkrety o tym warsztacie? Przyznam, że mi tez pasują bo blisko mieszkam i nie chce mi się jeździć i szukać nie wiadomo gdzie
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum CITROEN Forum Strona Główna -> ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Ogłoszenia sprzedaży - Citroen C5 »

Opinie o samochodach Citroen C5 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


CitroenC4 Cactus

42 500

2015r.

100 000 km

śląskie

CitroenC3

37 000

2019r.

57 300 km

wielkopolskie

CitroenC2

10 900

2009r.

189 000 km

pomorskie

CitroenC4 Picasso

49 300

2017r.

155 680 km

podkarpackie

CitroenBerlingo

76 800

2018r.

93 203 km

podkarpackie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System