Jak masz valeo to takie kupuj, a co do szarpania to byłoby wypadanie zapłonu gdyby to byłaby cewka i szukaj innej przyczyny, a może przejrzyj paramenty i zobacz czy nie odbiegają normy choćby czujniki powietrza i temperatury, bo to one najczęściej są winowajce szarpania po nagrzaniu silnika, ale warto przejrzeć o czym wcześniej wspomniałem na zimnym i rozgrzanym silniku.
Ps.
Moje auto na razie dobrze się sprawuje, bo częściej stoi niż jeździ, ale nie z powodu coś tam coś, bo używam okazyjnie na pokaz, a na co dzień innym śmigam Tak więc wygląd mam jak salonu
Jeżeli chodzi o wybór to tylko z układem Bosch nie Delphi i żeby nie pomylić układy to z kodem RHH ma Bosch, bo inne silniki mają Delphi co z tym ostatnim układem za darmo nie chcę. _________________ http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php
Regulamin to nie wróg, a przyjaciel który uchroni Ciebie przed kwarantanną.
Również odgrzeję kotleta.
Mam lekki szarpanie przy przyspieszaniu zwlaszcza na wyższych biegach. Świece wymienione na nowe Bosh z przerwą 0.7 mm.
Jest jakby lepiej, ale problem nadal jest.
Auto na gazie, ma 175k przebiegu, jakieś 120k w gazie.
Zastanawia mnie czy to nie cewka?
Żadnego wypadania zapłonów nie ma.
Gdzie w digaboxie dokonam pomiarów cewki, żeby ją zdiagnozować?
Dodam, że przy 120 tys wymieniona została przepustnica z przepływomierzem, ale problemem wtedy było gaśnięcie i nierówne wolne obroty.
Mechanik raczej wyklucza problem instalacji gazowej. _________________ Diagbox Berlin
Również odgrzeję kotleta.
Mam lekki szarpanie przy przyspieszaniu zwlaszcza na wyższych biegach. Świece wymienione na nowe Bosh z przerwą 0.7 mm.
Jest jakby lepiej, ale problem nadal jest.
Auto na gazie, ma 175k przebiegu, jakieś 120k w gazie.
Zastanawia mnie czy to nie cewka?
Żadnego wypadania zapłonów nie ma.
Gdzie w digaboxie dokonam pomiarów cewki, żeby ją zdiagnozować?
Dodam, że przy 120 tys wymieniona została przepustnica z przepływomierzem, ale problemem wtedy było gaśnięcie i nierówne wolne obroty.
Mechanik raczej wyklucza problem instalacji gazowej. _________________ Diagbox Berlin
Również odgrzeję kotleta.
Mam lekki szarpanie przy przyspieszaniu zwlaszcza na wyższych biegach. Świece wymienione na nowe Bosh z przerwą 0.7 mm.
Jest jakby lepiej, ale problem nadal jest.
Auto na gazie, ma 175k przebiegu, jakieś 120k w gazie.
Zastanawia mnie czy to nie cewka?
Żadnego wypadania zapłonów nie ma.
Gdzie w digaboxie dokonam pomiarów cewki, żeby ją zdiagnozować?
Dodam, że przy 120 tys wymieniona została przepustnica z przepływomierzem, ale problemem wtedy było gaśnięcie i nierówne wolne obroty.
Mechanik raczej wyklucza problem instalacji gazowej.
PS. Jedyne błędy z diagboxa to P0420 zestarzenie katalizatora, może to być kwestia gazu, ale gdzieś czytałem, że objawem cewki mogą też być błędy od układu kontroli spalin, a to właśnie zadanie sondy lambda za katalizatorem. _________________ Diagbox Berlin
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.