sterownik: STAG 4eco
wtryskiwacze: AC W01
reduktor: AC R01
Namiary na zakład z polecenia, więc wiem że zakładają dobrze. Chciałbym się dowiedzieć czy C5 dobrze współpracuje z instalacją STAG i czy ta konfiguracja jest wystarczająca? (silnik oczywiście 2.0 136KM)
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 76 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielsko Biała Posiadane auto: Citroen 11 CV coupe, silnik poj. 1911cm3, rocznik 1936, kolor czarny
Piwa: 54/2
Wysłany: Sro 20 Kwi 2016, 08:51
Temat postu:
Re: ( Citroen ) C5 2.0 dobór instalacji lpg
konfiguracja udana ale stag 4 eco poza tym że już nie jest produkowany, nie ma opcji żeby wysterować dla korekt po temperaturze (jak ci wysterują na silniku rozgrzanym to na krótkich odcinkach gdy silnik nie osiągnie jeszcze temp korekty się rozjadą i pójdzie zły skład mieszanki, jeśli wysterują instalację na chłodnym silniku to przy pełnej temp znowu polecą korekty, tak więc zawsze będzie źle a wyregulować korekty można na tym sterowniku tylko dla jednej temperatury silnika, niestety), nie bierz tego, dopłać mu te 150zł i niech założy conajmniej stag 4 plus (ma korekty po temperaturze i nie tylko) a najlepiej kolejne 150zł i od razu stag 4 q-box plus (dodatkowo ma wbudowaną autoadaptację korekt więc robi to sobie sam, dlatego że jest idiotoodporny, monter ma niewielką opcję złego ustawienia). Podkreśliłem PLUS żeby nie wcisnął bez plusa
rozumiesz, masz obecnie zaproponowany dobry wtryskiwacz i reduktor ale tamten sterownik nie jest ich wart
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 76 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielsko Biała Posiadane auto: Citroen 11 CV coupe, silnik poj. 1911cm3, rocznik 1936, kolor czarny
Piwa: 54/2
Wysłany: Czw 21 Kwi 2016, 09:47
Temat postu:
Re: ( Citroen ) C5 2.0 dobór instalacji lpg
nie wiem, u mnie 65cm weszła ciasno tak więc nie wiem jak upchniesz dodatkowe 3cm natomiast 23cm nie powinno unieść tapicerki, u mnie jest 22cm i ma jeszcze ten 1cm luzu, tak więc 65x23 spokojnie ale za 68 to nie ręczę
Cytryna już po wizycie w gazowni. Ostatecznie zamontowany zestaw: Stag GO FAST, wtryski AC W02, reduktor AC R01, zbiornik 650/270. Pod maską widać tylko wtryskiwacze, reszta ładnie pochowana.
Zdałem sie na sugestie instalatora wraz z zbalansowaniem ceny instalacji. Paru znajomych zakładało u niego lpg i wiem że potrafi dobrze dostroić instalacje dlatego padło na taki zestaw.
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 76 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielsko Biała Posiadane auto: Citroen 11 CV coupe, silnik poj. 1911cm3, rocznik 1936, kolor czarny
Piwa: 54/2
Wysłany: Wto 17 Maj 2016, 15:25
Temat postu:
Re: ( Citroen ) C5 2.0 dobór instalacji lpg
jeśli gazownik wciska stag eco i nie łykasz to normalne że następnie wmusi gofasta który jest jeszcze tańszy niż eco, różnica jest taka że eco możesz wymienić po kosmetycznej przeróbce i dodatkowych paru stówkach na każdego qnexta, qboxa a nawet staga 300 (ten ostatni z przejściówką) a toto gofast masz już do zezłomowania, ale po co pytać na forum czy sobie strzelić w kolano czy w stopę jak można pójść całkiem na żywioł i tylko gazownik się cieszy bo się nie narobił i zepchnął bubel do auta w którym nie powinien się znaleźć a pewnie skasował jak za wypasionego qnexta do którego zestaw części w cenach detalicznych wynosi max 1400zł z butlą itp od a-z (reszta to cena robocizny którą się negocjuje) ale co ja tam wiem
Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 59 Skąd jesteś (miejscowość / region): Andrychów Posiadane auto: Xsara Picasso 1.8 16v
Piwa: 1/0
Wysłany: Nie 22 Maj 2016, 12:41
Temat postu:
Re: ( Citroen ) C5 2.0 dobór instalacji lpg
malgrek napisał:
jeśli gazownik wciska stag eco i nie łykasz to normalne że następnie wmusi gofasta który jest jeszcze tańszy niż eco, różnica jest taka że eco możesz wymienić po kosmetycznej przeróbce i dodatkowych paru stówkach na każdego qnexta, qboxa a nawet staga 300 (ten ostatni z przejściówką) a toto gofast masz już do zezłomowania, ale po co pytać na forum czy sobie strzelić w kolano czy w stopę jak można pójść całkiem na żywioł i tylko gazownik się cieszy bo się nie narobił i zepchnął bubel do auta w którym nie powinien się znaleźć a pewnie skasował jak za wypasionego qnexta do którego zestaw części w cenach detalicznych wynosi max 1400zł z butlą itp od a-z (reszta to cena robocizny którą się negocjuje) ale co ja tam wiem
Masz racje pewnie prędzej czy później ten zestaw się zemści.
Wtryski jedne z tańszych (osobiście bym ich nie brał).
Reduktor dobry ale na gwarancji bo potem jak siądzie to nie ma możliwości regeneracji.
Komputer lipa bo nie jest wymienny z innymi stagami lub od biedy z Techem 224 +OBD.
Tam jest pewnie automatyczna przepustnica więc kiepsko wystrojona instalacja będzie wpływała źle na pracę samochodu. _________________ LPG Tech 224, KME TUR, Barracuda
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 76 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielsko Biała Posiadane auto: Citroen 11 CV coupe, silnik poj. 1911cm3, rocznik 1936, kolor czarny
Piwa: 54/2
Wysłany: Nie 22 Maj 2016, 18:10
Temat postu:
Re: ( Citroen ) C5 2.0 dobór instalacji lpg
Moje auto kupiłem ze stag eco i wystrojony był fatalnie, wymieniłem sobie samodzielnie na stag q-next (kosztowal 380zl) i uruchomilem funkcje obd, auto samo sie stroi i chodzi jak złoto, czasem podglądam na telefonie przez bt jak tam sterownik daje rade i pokrycie map benzynowych z pokryciem map gazowych ma odchyłkę od 0% do max 5% w zależności od warunków (przy staniu w korkach idzie do pięciu, przy normalnej jeździe idzie do zera) spalanie identyczne jak na benzynie.
Skoro twierdzicie że to taka tragedia z tym sterownikiem to faktycznie może dałem się naciągnąć. Skolei nie wiem jak z tym wystrojeniem ale samochód pali mi ok. 0,5 litra LPG więcej niż benzyny. było 9,15l/100km Pb a teraz jest 9,6-9,7l/100km LPG, a pod czas jazdy nie czuje rożnicy w mocy ( jak jechał tak jedzie w każdym zakresie obrotów)
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 76 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielsko Biała Posiadane auto: Citroen 11 CV coupe, silnik poj. 1911cm3, rocznik 1936, kolor czarny
Piwa: 54/2
Wysłany: Sro 01 Cze 2016, 14:01
Temat postu:
Re: ( Citroen ) C5 2.0 dobór instalacji lpg
trzeba było zapytać czy iść w eco czy gofast to by każdy napisał eco bo można z czasem podmienić na każdy inny dobry stag z tech-em włącznie, gofasta nie zamienisz na nic LEPSZEGO.
z tym strojeniem to jest tak że fajnie na świerzo, z czasem filtry trochę przyblokują, wtryski osłabną, reduktor zacznie kuleć lpg zimowe też jest inne niż letnie i już całe strojenie w piz...du, po to miałeś propozycję sterownika z obd żeby sam się dostrajał na podstawie zmieniającego się składu mieszanki (korekt) a tak zasilisz gazownika 2 razy w roku na strojenie zimowe i na strojenie letnie (sezonowe lpg) no chyba że masz gdzieś co się wyprawia z silnikiem. Na proponowanych wyżej sterownikach gazownika widywałbyś tylko proforma na wizytach gwarancyjnych
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen ) LPG -CNG forum
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.