Witam
Od jakiegoś czasu mam problem z wspomaganiem (ciężko kręci się kierownicą). Po wizycie u mechanika okazało się że jest pęknięta obudowa maglownicy (prawdopodobnie nie nadaje się do regeneracji). Mechanik powiedział, że w tym modelu był montowany tylko jeden rodzaj przekładni i raczej nie pomylę się przy zakupie używanej. Samochód to C5 2.0 benzyna rok 2008. w związku z tym mam kilka pytań:
1 Czy każda maglownica od modeli 08-15 będzie pasowała.
2 Na co zwrócić uwagę przy zakupie, ewentualnie o co pytać przez telefon sprzedawcę (oczywiście liczę się z tym że zakupiona może wymagać regeneracji ale chcę ograniczyć ryzyko).
3 Jaka jest procedura wymiany, na co zwrócić uwagę i jaki jest czas wymiany jeżeli zdecyduję się samemu to zrobić.
Dzięki pozdrawiam
Nie wiem jak to się stało, ale się stało. Bardzo proszę moderatora(ów) o przeniesienie postu do odpowiedniego działu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.