Witam ponownie.
Samochód odebrany 2 tygodnie temu : wymiana łańcucha i niestety pompy wysokiego ciśnienia ( standardowe usterki tego silnika ).
Mam nadzieje, że teraz zacznę się nim wreszcie cieszyć
Bardzo dziękuję Wszystkim Forumowiczom, którzy pomogli mi w szybkim zdiagnozowaniu usterki a tym samych niepotrzebnym narażaniu się na koszty i wymienianiu innych części.
Pozdrawiam.
Cytat:
"Marcinie. Spróbuj najpierw metody, która sprawdziła się już kilka razy (osobiście) Kup w Aso dodatek do paliwa 16 093 373 80 (specjalny do THP) Dolej do paliwa, najlepiej zatankuj do pełna. Następnie przejedź ze 20 km - lub więcej z obrotami silnika w zakresie 5-6tys/obr/min w okolicach tzw odcinki - oczywiście w ramach rozsądku (czasem daj mu chwilę odpocząć). Najlepiej jakaś obwodnica drugi bieg i ogień... Nie bój się nic mu się nie stanie a pomaga na pewno - wiem z doświadczenia - te wszystkie błędy wynikają z syfu, który się zbiera na zaworach prowadnicach itp."
Dołączył: 14 Sty 2016 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa Posiadane auto: citroen C5 1.6 2010
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 25 Lip 2017, 00:18
Temat postu:
antipollution tryb serwisowy
Dodatek do paliwa nie pomaga.
U mnie auto po rozruchu nie moze stac na luzie. po poczatkowych obrotach powyzej 1k gdy spadaja i normuje sie praca zaczyna szarpac i wpada w antipollution i obcina moc. jedyny sposob to urzymywanie sztucznie pedalem gazu obrotow pow ok 1k. czasem przy starcie na zimnym chodzi jak traktor.
w trasie miodzio zero problemow. w miescie jednakze dramat. kupilem sobie obd2 pod bt i kasuje co chwila blad p0087 ale to [cenzura] metoda leczaca tylko objawy
U mnie auto po rozruchu nie moze stac na luzie. po poczatkowych obrotach powyzej 1k gdy spadaja i normuje sie praca zaczyna szarpac i wpada w antipollution i obcina moc. jedyny sposob to urzymywanie sztucznie pedalem gazu obrotow pow ok 1k. czasem przy starcie na zimnym chodzi jak traktor.
w trasie miodzio zero problemow. w miescie jednakze dramat. kupilem sobie obd2 pod bt i kasuje co chwila blad p0087 ale to [cenzura] metoda leczaca tylko objawy
Masz błąd związany z pompą wysokiego ciśnienia, jak kolega wyżej.
a czy wiesz moze czy jak najporosciej zrobic diagnostyke pompy? w sensie takim aby miec 100% pewnosc
Diagnozę robisz diagboxem, sprawdzasz jakie ciśnienie daje pompa. Jest jeszcze inny sposób ale trzeba zdemontować pompę. Przy rozruchu na biegu jałowym bez obciążenia ciśnienie na szynie wtryskowej powinno wynosić 50 bar.
a czy wiesz moze czy jak najporosciej zrobic diagnostyke pompy? w sensie takim aby miec 100% pewnosc
Diagnozę robisz diagboxem, sprawdzasz jakie ciśnienie daje pompa. Jest jeszcze inny sposób ale trzeba zdemontować pompę. Przy rozruchu na biegu jałowym bez obciążenia ciśnienie na szynie wtryskowej powinno wynosić 50 bar.
znalazłem w OBDII wykres "fuel rail PSI" po rozruchu pokazuje mi ok 1000 PSI co daje ok 68bar, jednakże ciśnienie strasznie skacze, nie utrzymuje się na jednym poziomie ani nawet w zbliżonym przedziale.
a czy wiesz moze czy jak najporosciej zrobic diagnostyke pompy? w sensie takim aby miec 100% pewnosc
Diagnozę robisz diagboxem, sprawdzasz jakie ciśnienie daje pompa. Jest jeszcze inny sposób ale trzeba zdemontować pompę. Przy rozruchu na biegu jałowym bez obciążenia ciśnienie na szynie wtryskowej powinno wynosić 50 bar.
znalazłem w OBDII wykres "fuel rail PSI" po rozruchu pokazuje mi ok 1000 PSI co daje ok 68bar, jednakże ciśnienie strasznie skacze, nie utrzymuje się na jednym poziomie ani nawet w zbliżonym przedziale.
Nie ma pewności czy oprogramowanie odczytuje rzeczywiste dane. Przez 1-2 sekundy ciśnienie powinno ustabilizować się na 50 bar i tak powinno trzymać na biegu jałowym. Poproś kogoś z lexia o diagnostykę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.