Witam!
Posiadam Diagboxa 7.60,chciałem zrobić adaptację sprzęgła,ale pokazuje mi kalkulator skrzyni nieznany w teście globalnym.O co kaman?
Drugie pytanko dotyczy samego przyuczenia.Wchodzę w
kalkulator skrzyni,naprawa,opakowanie naprawa,część zamienna,uczenie położenia neutralnego i nic nie mogę zrobić,może to jest uzależnione od tego komunikatu w globalnym.Może nie tu szukam.Pomóżcie bo Kangury się zaczynają,a może jakiś szybki manual jak wykonać całe przyuczenie?
Dziękuję
kolego ja mam inny sposób na kangury - wyczytane z angielskiego forum - nie potrzeba żadnego komputera
1. silnik rozgrzany do temp. roboczej
2. kawałek pustej drogi
3. wrzucasz na A i wciskasz gaz do oporu - jakbyś uczestniczył w drag race - nie odpuszczasz gazu - do podłogi non stop
4. czekasz aż skrzynia sobie przełączy do 4-go biegu (gaz cały czas w podłodze); potem już ujmujesz gazu i jedziesz 'normalnie'
u mnie takie zabiegi wystarczają na około 10 tys km - kangury przy ruszaniu znikają
czasem trzeba powtórzyć 'zabieg' jeżeli za pierwszym nie wyjdzie
Stan kalkulatora: kalkulator nieznany
Oznaczenie 1:
Oznaczenie 2:
Obecne błędy : 1
U1208 : Błąd informacji wysłanej przez kalkulator silnika
Charakterystyka : wartość otrzymana jest nieprawidłowa
Status : Przelotny
Umiejscowienie : ”błąd odległy
Zmienne przypisane do usterki
napięcie zasilania kalkulatora : 14.0 V
Stan sprzęgła : Wyłączone
Włączone przełożenie skrzyni biegów : neutralny
wartość zadana przełożenia skrzyni biegów : neutralny
stan wzbudzenia kalkulatora : Główne
Zmiana biegu w trakcie : Nie
Prędkość obrotowa silnika : 911 obr/min
temperatura płynu chłodzącego silnika : 30 ° C
Prędkość obrotowa przednich kół : 0 obr/min
Obroty wejściowe skrzyni biegów : 0 obr/min
Położenie pedału przyspieszenia : 0.0 %
Hamulec główny (przewodowy) : Zwolniony
położenie dźwigni biegów : N
ciśnienie hydrauliczne : 42 bar
kolego ja mam inny sposób na kangury - wyczytane z angielskiego forum - nie potrzeba żadnego komputera
1. silnik rozgrzany do temp. roboczej
2. kawałek pustej drogi
3. wrzucasz na A i wciskasz gaz do oporu - jakbyś uczestniczył w drag race - nie odpuszczasz gazu - do podłogi non stop
4. czekasz aż skrzynia sobie przełączy do 4-go biegu (gaz cały czas w podłodze); potem już ujmujesz gazu i jedziesz 'normalnie'
u mnie takie zabiegi wystarczają na około 10 tys km - kangury przy ruszaniu znikają
czasem trzeba powtórzyć 'zabieg' jeżeli za pierwszym nie wyjdzie
i pamiętaj - gaz do podłogi !
Wydaje się to nieprawdopodobne, ale u mnie działa.
Mam Lexi'e i zrobię dokładniejszą analizę, co się dzieje po takiej operacji, sprawdzę transmisyjność i wszystko co tam można przed i po i może wyjdzie coś ciekawego.
Jak na razie nie występują mi lagi przy zaprzęglaniu przy zmianie biegów i zniknęły kangury. _________________
Dołączył: 24 Paź 2015 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bristol, UK Posiadane auto: c4 grand picasso 1.6 hdi vtr semi
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 27 Paź 2015, 01:42
Temat postu:
Re: ( Citroen C4 Picasso ) Diagbox Problem
Dołączę się z pytaniem . Pożyczyłem sobie lexia 3 z kabelkami, po z czytaniu błędów lapek mi padł a potem napisał żebym podłączyl vci ? Na tym interfejsie co jest naklejka peugeot i citroen jest dioda po podłączeniu do lapka zapala się i mruga potem zostaje ale napis o podłączeniu nie znika w programie, co to może być?
doszlem do tego musialem odinstalowac stery do usb a raczej do interfejsu i jak podlaczylem znowu to zainstalowal i jest git
swoja droga tu ten diag box dziala na win 7 choc gdzies czytalem ze na xp max idzie _________________ c4 grand picasso 2008 1.6 hdi vtr+ semi
Witam!
Poradziłem sobie ze wszystkim ale różowo jak zwykle nie jest.Chciałem ręcznie zmienić wartość teletransmisyjności po adaptacji skrzyni,bo mam 5000 standardowo.Po wpisaniu wartości podaje złe telekodowanie i wraca do wartości 5000.Zrobiłem tylko do kratki styku,bez tej procedury z ruszaniem itd.Czy ma to jakieś znaczenie
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 78 Skąd jesteś (miejscowość / region): WLKP Posiadane auto: C4P EX
Piwa: 3/5
Wysłany: Wto 17 Lis 2015, 20:33
Temat postu:
( Citroen C4 Picasso ) Diagbox Problem
do TOMI500 ( Citroen C4 Picasso ) Diagbox Problem
Jaka skrzynia ?
Nie pamiętam w jakiej kolejności to było żeby to ogarnąć.
telekodowanie BSI - opakowanie naprawa - części zamienne - zespół napędowy i tam są opcje skrzyni i musisz to poustawiać taki jaki masz sprzęt.
Później kasowanie błędów odpalasz auto. przełączasz biegi i ruszasz metr w przód w tył gasisz auto, wychodzisz zamykasz czekasz aż system zamilknie odłączasz klemy na 30 min zwierasz je i czekasz 30 min.
po tym wiadomo podłączasz klemy, otwierasz auto diagbox itp. i sprawdzasz czy masz nadal ten sam błąd ( nie odpalasz auta.
Mam skrzynię MCP.Mógłbyś mi łopatologicznie rozpisać całą procedurę?
A dlaczego robimy to w BSI,a nie w kalkulatorze skrzyni?
Shumi2015 napisał:
do TOMI500 ( Citroen C4 Picasso ) Diagbox Problem
Jaka skrzynia ?
Nie pamiętam w jakiej kolejności to było żeby to ogarnąć.
telekodowanie BSI - opakowanie naprawa - części zamienne - zespół napędowy i tam są opcje skrzyni i musisz to poustawiać taki jaki masz sprzęt.
Później kasowanie błędów odpalasz auto. przełączasz biegi i ruszasz metr w przód w tył gasisz auto, wychodzisz zamykasz czekasz aż system zamilknie odłączasz klemy na 30 min zwierasz je i czekasz 30 min.
po tym wiadomo podłączasz klemy, otwierasz auto diagbox itp. i sprawdzasz czy masz nadal ten sam błąd ( nie odpalasz auta.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 Picasso ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.