Wymiana sprzęgła + dwumas czy (koło zamachowe) [Chiptuning]
Witam,
Dzis byłem na chiptuningu.
Seria 109km/264nm , po modyfikacji 139km/300nm
Ale nagle sprzęgło zaczelo się ślizgac.
I tutaj takie pytanie. Dwumas mam ok, nic nei stuka itp ale musze wymienic juz tarcze sprzegła oraz docisk.
Pytanie.
Wymieniac od razu dwumase na nowa wraz ze sprzegłem i dociskiem czy lepiej,taniej i solidniej będzie zamontować sztwyen koło zamachowe i oczywiscie nowe sprzegło itp ??
Jezeli ktos to robił moze podac mi numer koła dwumasowego lub kompleto oraz jaki zestaw sztywnego koła zamachowego moge zamontowac do 1.6 hdi 109km ?
Oczywiscie po wymianie sprzegła bede od razu jechal na modyfikacje.
jak cię stać to wymień ten dwumas odrazu z sprzęgłem byś za parę tysięcy nie rozbierał znowu, chyba ze cale kolo jest tańsze ale jak nie to załóż dwumase bo ona pewno przeżyje twój samochód lub zdążysz zmienić na inny.
Pozdrawiam
Kuba jak stanęło ze sprzęgłem? Mi mówili znajomi którzy pracowali w serwisie Citroena, że w naszych nie ma sensu jednomasowego zamiennika wstawiać bo nowa dwumasa przeżyje auto... a na jednomasówkach coś tam zużywało się za szybko.
Pytam bo u mnie też kończy się sprzęgło i przymierzam się... Ale jeszcze jeździ tylko ciężko chodzi Gdzie kupowałeś zestaw?
Jak po chipie jeździ się? Też było to w planie ale oszczędziło się sprzęgło dzięki temu że nie zdecydowałam się na chipa
Poszukuje też zestawu naprawczego wiązki klapy bo nie chce jej łatać tylko wymienić bo te p**** kable i tak pękną jak zrobili je z dziadostwa. _________________ Diagbox/Lexia Olsztyn W-M
Sorry ze tak pózno ale dopiero z wakacji wróciłem, 3k km. zrobilem c4 do Włoch i spowrotem i zadnych problemów
Ogólnie nie bawie się takie oszczędzanie i wsadziłem nówke dwumas Sachs wraz ze sprzegłem ,dociskiem,łożyskiem. Seryjnie po zdemontowaniu starego miałem tez Sachs
Kupiłem w białymstoku przez allegro 1410zł komplet dwumas i sprzegło + 350zł wymiana.
Jednomas to wstawiaja ludzie którzy kupili diesla nie znając ceny jego napraw i kombinuja jak tu taniej naprawić. Jednomas moze jest solidniejszy ale nie tłumi tak drgan jak dwumas, pamietacje że nad dwumasami pracowała masa inżynierów i jak zaczynaja wstawiac dwumas do silników benzynowych które maja turbo to cos oznacza.
Ja po wymianie nei załowałem ani grosza, mieciutkie, nic nie drga, nie stuka zero. A i czuje ze auto lepiej sie zbiera bo sprzeglo nie slizga sie mininmalnie.
Chipa niestety nie zrobiłem bo po wgraniu programu i sprawdzeniu,sprzęgło zaczeło sie slizgac wiec odpuscilismy.
Ale na dniach znów bedziemy robi STAGE 1
Ogólnie na seri wyszło 109km/265nm
a po programie pokazał komputer 139km/301nm ale pamietajmy ze to nie jest wiarygodny bo sprzeglo juz przy 2tys slizgało się.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.