Co można schrzanić przy wymianie siłownika hydro w C5 ??
Po 108 000 km wymieniłem przedni prawy . Trochę się pocił , nie było żadnych wycieków , zawieszenie pracowało bez zarzutu , ale lubię mieć sprawne auto . Wymiana w autoryzowanym serwisie .
No i objaw jest taki - na gładkiej nawierzchni OK , ale na dziurach prawa strona i to zarówno wymieniamy przód jak i nie ruszany prawy tył .... walą . Tak jakbyś miał po prawej stronie sportowe zawieszenie bez żadnego tłumienia . A lewa , nie ruszana strona , cicho dostojnie jak przedtem ...
Nie ma wycieków , auto podnosi się i opuszcza bez zarzutu .
Reklamować , ale co ??? Brak ciśnienia w sferze ?? Czegoś nie dokręcili ? _________________ pozdrawiam
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 1446 Skąd jesteś (miejscowość / region): Legnica Posiadane auto: obecnie brak było C5 II z 2005 r diesel :-)
Piwa: 84/27
Wysłany: Czw 18 Wrz 2014, 18:43
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) Co można schrzanić przy wymianie siłownika hydro w C5 ??
Witam a spróbuj odpowietrzyć układ - góra/dół autem , kierownicą prawo/lewo do oporu . Może łącznik stabilizatora wyrobiony , ale przy tym uszkodzonym łączniku , raczej całe auto by się utwardziło . Może być jeszcze sworzeń wahacza do wymiany . Podnieś auto do ,,serwisu'' , potem na lewarku i poruszaj kołem trzymając oburącz koło w połowie obwodu na przemian od siebie do siebie tak jak idą śruby mocujące koło , czyli pionowo i poziomo . Jak będzie się ruszać , to sworzeń wahacza do wymiany - tylko tyle mogę pomóc
A reklamować - jak najbardziej i opisz im całą sytuację jak tutaj _________________ diablo2 dla kolegów diabeł
Re: ( Citroen C5 ) Co można schrzanić przy wymianie siłownika hydro w C5 ??
[quote="diablo2"]Witam a spróbuj odpowietrzyć układ - góra/dół autem , kierownicą prawo/lewo do oporu . Może łącznik stabilizatora wyrobiony , ale przy tym uszkodzonym łączniku , raczej całe auto by się utwardziło . Może być jeszcze sworzeń wahacza do wymiany . Podnieś auto do ,,serwisu'' , potem na lewarku i poruszaj kołem trzymając oburącz koło w połowie obwodu na przemian od siebie do siebie tak jak idą śruby mocujące koło , czyli pionowo i poziomo . Jak będzie się ruszać , to sworzeń wahacza do wymiany - tylko tyle mogę pomóc :
Przyjrzałem się dzisiaj sferom . Ta na wymienionym siłowniku wygląda zupełnie inaczej niż ta na lewym . Wygląda na sporo starszą , ma pordzewiałe miejsca na obwodzie . Ta na lewym - jak nowa , bo i samochód z polskiego salonu i przygód żadnych . Coś mi się wydaje , że jest wymieniona , a ta z mojego samochodu się zdematerializowała ... Być może ma za małe ciśnienie . Czy autoryzowany serwis może je sprawdzić i ma do tego sprzęt ??
W przyszłym tygodniu wybiorę się z reklamacją . _________________ pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.