Kolejny Problem.
C5 benz 2.0 16V EW10A 140KM + LPG stag
Tym razem samochód szarpie na każdym biegu do około 2500 obr/min
Na gazie szarpie zdecydowanie mocniej, gdy przełączę na benzynę szarpania są delikatniejsze i do około 2000 tys obr/min.
Nie wyskakuje żaden błąd na wyświetlaczu.
w lexi mam to:
Czas ładowania cewki zapłonowej na jednym cylindrze jest inny od reszty, wcześniej na każdym był taki sam.
Świece wymienione 2000 km temu.
wymiana wtrysków, cewki czy wymiana szklanek popychaczy, czy może jeszcze coś innego?
Dziękuję za każdą pomoc.
Ostatnio zmieniony przez vorobiej dnia Pon 08 Wrz 2014, 21:28, w całości zmieniany 1 raz
Usterka naprawiona.
Wymieniłem cewkę i na razie jest dobrze.
Nie kupujcie chińskich zamienników typu maxgear. Na takiej chińszczyźnie nie dało się uruchomić silnika.
Najprościej zamienić cewkę od kogoś kto ma taki silnik.
bądź mądry i pisz wiersze, skąd wziąć takiego samego pacjenta .
Zrobiłem test cewki i jest OK, czas ładowania cewki zapłonowej mam identyczny na wszystkich cylindrach- 1,76 ms.
Wczoraj z ciekawości podłączyłem Lexie,wybrałem parametry,które chcę obserwować w czasie rzeczywistym i niestety mam same zera.Czas ładowania cewki sie nie zmienia i pokazuje ciągle 0.
Opiszcie procedurę jak mogę to zmierzyć. _________________
Chyba jednak tak.
Dzisiaj znowu walczyłem i nic.Czasy wynosza same zera i się nie zmieniają.Obroty silnika i temperatura jakaś z kosmosu wzięta.Chyba wina interfejsa. _________________
Podłączam się do tematu.
Otóż podobne mam objawy, auto odpala idealnie, ale na zimnym silniku nie chce za bardzo jechać, objawia się to tym, że po ruszeniu auto muli i przerywa. Podłączyłem Lexię i wywaliło 2 błędy w dziedzinie wtrysk;
1. Usterka trwała P0170
Regulacja składu Odpowiedność
2. Usterka przemijająca P0172
Regulacja składu. Górne położenie graniczne
Wygląda jakby sonda była walnięta, ale sondy pracują prawidłowo.
Zauważyłem przy wymianie świec, że dość mocno jest spękana cewka ( moduł ). Podejrzewam, że cały syf powoduje właśnie cewka zapłonowa.
Aha, jeszcze jedno spostrzeżenie, otóż wczoraj jechałem na grzyby ( mała trasa ) i auto podczas jazdy ( ok 90 km/h ) przy normalnej temp. też jakby przerywało.
Podłączam się do tematu.
Otóż podobne mam objawy, auto odpala idealnie, ale na zimnym silniku nie chce za bardzo jechać, objawia się to tym, że po ruszeniu auto muli i przerywa.
Mam podobnie.Tylko bez błędów.Muli przez kilka metrów po pierwszym odpaleniu np.po nocy.
Daj znać czy wymiana cewki coś zmieni. _________________
witam
mam od niedawna podobny problem, na zimnym silniku lub kiedy samochód postoi ok 2 godziny po odpaleniu szarpie silnikiem i coś jakby strzelało po chwili wszystko ustaje i silnik pracuje zupełnie normalnie.
Co to może być za usterka?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.