Citroen

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Citroen C4 Picasso ) ESP/ASR system faulty, Handbrake faulty, antipullation fault


Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum CITROEN Forum Strona Główna -> ( Citroen C4 Picasso ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bugija

Stały Bywalec



Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 130
Skąd jesteś (miejscowość / region): Legionowo
Posiadane auto: C4 Picasso 1.6 HDI 2007
Piwa: 3/10
Wysłany: Pon 18 Sie 2014, 21:12
Temat postu:

ESP/ASR system faulty, Handbrake faulty, antipullation fault


Cześć,

Po grzebaniu w EGR i zdjęciu kopułki wyskoczyła sprężynka zamontowałem ją ale nie wiem czy dobrze, założyłem i bum. Od razu błąd EGR to zrozumiałe ale Auto Hanbrake faulty, później podczas jazdy chwile jest ok tylko przerywa przez EGR i nagle błąd ESP/ASR system faulty i handbrake faulty i tryb awaryjny. O co chodzi ? w następny poniedziałek odstawiam do elektryka który usuwał mi FAP jestem z okolic Warszawy i korzystam z usług warsztatu na Białołęce AutoWaw. Macie może kogo polecić kto trafi w 10 i w tydzień naprawi samochód ?

Pozdrawiam
Powrót do góry
jacekczewa

Auto Maniak



Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 3679
Skąd jesteś (miejscowość / region): Czestochowa
Posiadane auto: Citro DS 5 2,0 hdi 163 KM 2014R
Piwa: 317/2
Wysłany: Wto 19 Sie 2014, 07:12
Temat postu:

Re: ( Citroen C4 Picasso ) ESP/ASR system faulty, Handbrake faulty, antipullation fault


problemem wszystkich tych błedów jest własnie durny EGR - przechodziłem to gdy zaciął mi się...po prostu wymiana na nowy i po kłopocie, kup nowy egr w niezależnym sklepie ( ok 900) i zamontuj ( we wtyczce ppodginaj styki żeby dobrze stykało), jesli już sam wczesniej go zdemontowąłeś to wiesz jak sie to robi...... po co wydawać kasę na mechanika - kowala tym bardziej że często nie mają bladego pojecia o co kaman....
Powrót do góry
gadu-gadu Wystawiono 1 piw(a)
bugija

Stały Bywalec



Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 130
Skąd jesteś (miejscowość / region): Legionowo
Posiadane auto: C4 Picasso 1.6 HDI 2007
Piwa: 3/10
Wysłany: Wto 19 Sie 2014, 08:13
Temat postu:

Re: ( Citroen C4 Picasso ) ESP/ASR system faulty, Handbrake faulty, antipullation fault


Masz zapewne racje, bo i tak muszępewnie to wymienić nawet przed grzebaniem przy stałej prędkości 82km/h szarpał, ale czy po wsadzeniu nowego EGR-u problemy znikną ? tzn esp/asr i automatyczny hamulec ręczny ? czy będę musiał podjechać na nauczanie egru i kasowanie błędów z pozostałych urządzeń. Poza tym znalazłem oryginały po 600zł Valeo i Hella i znalazłem też ten:

http://allegro.pl/zawor-egr-1007-206-207-307-308-407-partner-1-6-hdi-i4496111752.html

ale to chyba maxgear albo kraft więc w takie części nie ma co brnąć ? mimo że jest gwarancja ? zaraz zadzwonię zapytam.
Powrót do góry
jacekczewa

Auto Maniak



Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 3679
Skąd jesteś (miejscowość / region): Czestochowa
Posiadane auto: Citro DS 5 2,0 hdi 163 KM 2014R
Piwa: 317/2
Wysłany: Wto 19 Sie 2014, 08:50
Temat postu:

Re: ( Citroen C4 Picasso ) ESP/ASR system faulty, Handbrake faulty, antipullation fault


kup np. w salko.pl oryginał valeo ....na alllegro tez maja oryginały w cenie do 900 zeta, błedy esp-abs powstają własnie przy zawieszonym egr-e ( sprawdziłemm to na 100 procent bo sam poświeciłem temu z dwie dniówki) po zamontowaniu ( nawet bez przyuczenia) błedy znikną

http://allegro.pl/zawor-egr-1-6-hdi-peugeot-citroen-ford-1618nr-oryg-i4467957534.html

podaj numer vin to podam ci model jaki powinienes miec ale dopiero po południu ( jestm na wczasach Smile ))
Powrót do góry
gadu-gadu
bugija

Stały Bywalec



Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 130
Skąd jesteś (miejscowość / region): Legionowo
Posiadane auto: C4 Picasso 1.6 HDI 2007
Piwa: 3/10
Wysłany: Wto 19 Sie 2014, 11:46
Temat postu:

Re: ( Citroen C4 Picasso ) ESP/ASR system faulty, Handbrake faulty, antipullation fault


Smile dzieki za potwierdzenie juz zamowilem po nr vin, jutro bedzie 520zl zamiennik. Dlatego zamienik bo 1.5 roku temu po kupnie kupilem oryginal valeo i juz padal przed moim grzebaniem wiec skoro i tu mam gwarancje i dobor po vin to wzialem tanszy. Dzisiaj rozpruje zamochod a stary egr w razie nastepnej awarii bedzie na reg. 270zl w Brzegu znalazlem chlopakow co sie tym zajmuja. W razie potrzeby podjade do tych mechaniorow w pon. Na uczenie egr i popatrza w esr i reczny o ile wymiana nie pomoze.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Wto 19 Sie 2014, 11:46
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
jacekczewa

Auto Maniak



Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 3679
Skąd jesteś (miejscowość / region): Czestochowa
Posiadane auto: Citro DS 5 2,0 hdi 163 KM 2014R
Piwa: 317/2
Wysłany: Wto 19 Sie 2014, 13:00
Temat postu:

Re: ( Citroen C4 Picasso ) ESP/ASR system faulty, Handbrake faulty, antipullation fault


zamontujesz nowy egr i nie będzie sypał błeda po abs/recznym/esp na pewno
Powrót do góry
gadu-gadu Wystawiono 1 piw(a)
bugija

Stały Bywalec



Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 130
Skąd jesteś (miejscowość / region): Legionowo
Posiadane auto: C4 Picasso 1.6 HDI 2007
Piwa: 3/10
Wysłany: Wto 19 Sie 2014, 19:51
Temat postu:

Re: ( Citroen C4 Picasso ) ESP/ASR system faulty, Handbrake faulty, antipullation fault


Czesc,

Mam nadzieje ze przejdzie, poza tym wyjalem stary egr, sprezynke wsadzilem jak trzeba bo widelki nie wracaly na swoje miejsce, ale i tak go zmienie avw wolnej chwili go sprawdze. Tylko obawiam sie ze ten auto brake sie nie wlaczy i esp tez ale poczekamy i sprawdzimy. Jezeli to pompa albo czujnik cisnienia paliwa to pokroje citroena na kawalki Wink

Mam pytanie z innej bedzki obudowa filtra u mnie wisi jak chce nie ma jej oco zaczepic oprusz tych oczek i bolcow u gory z czego jeden urwany na obudowie i na plastikowym kolektorze :/ to normalne ?

Pozdro
Powrót do góry
jacekczewa

Auto Maniak



Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 3679
Skąd jesteś (miejscowość / region): Czestochowa
Posiadane auto: Citro DS 5 2,0 hdi 163 KM 2014R
Piwa: 317/2
Wysłany: Wto 19 Sie 2014, 20:36
Temat postu:

Re: ( Citroen C4 Picasso ) ESP/ASR system faulty, Handbrake faulty, antipullation fault


jeszcze raz pisze abs/esp/park minie po wymianie egr-a......
Powrót do góry
gadu-gadu
bugija

Stały Bywalec



Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 130
Skąd jesteś (miejscowość / region): Legionowo
Posiadane auto: C4 Picasso 1.6 HDI 2007
Piwa: 3/10
Wysłany: Sro 20 Sie 2014, 16:33
Temat postu:

Re: ( Citroen C4 Picasso ) ESP/ASR system faulty, Handbrake faulty, antipullation fault


Siema,

No i klops, egr wymieniony wsiadłem i odpalam ładnie pracuje błędy nie wyskakiwały, palił się tylko check i opis antipullation faulty ale to pewnie błąd do usunięcia albo nauczanie egru. Ruszyłem w jazdę próbną ustawiłem auto ręczny i było spoko, po krótkiej chwili podczas jazdy i delikatnego przyciśnięcia esr/asr i handbrake faulty SERVICE Smile ponieważ tryb awaryjny włączał się dopiero po jakimś czasie a ja nie miałem czasu na dłuższą jazdę sprawdzę go jeszcze wieczorkiem na dłuższym kawałku. Mam elm327 więc też podłącze i zobaczymy co to za błędy wywali Wink Jestem załamany Smile ale przynajmniej egr już mam za sobą. Tracę zaufanie do 1.6hdi Smile wydaje mi się że to może przez odłączanie akumulatora przed pierwszym grzebaniem w egrze.

Pozdrawiam
Powrót do góry
jacekczewa

Auto Maniak



Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 3679
Skąd jesteś (miejscowość / region): Czestochowa
Posiadane auto: Citro DS 5 2,0 hdi 163 KM 2014R
Piwa: 317/2
Wysłany: Sro 20 Sie 2014, 17:00
Temat postu:

Re: ( Citroen C4 Picasso ) ESP/ASR system faulty, Handbrake faulty, antipullation fault


musisz sprawdzić lexią czy egr działa.......błedy od abs-esp własnie pojawiają sie w czasie jazdy gdy egr nie pracuje...( sprawdz wtyczkę) ja to przerabiałem u siebie więc jest pewien tego na 100 proc, po wymianie egr nie pukał ( nie było słuchac przy tescie lexią) musiałem popodginac styki i do dziś jest ok
Powrót do góry
gadu-gadu Wystawiono 1 piw(a)
bugija

Stały Bywalec



Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 130
Skąd jesteś (miejscowość / region): Legionowo
Posiadane auto: C4 Picasso 1.6 HDI 2007
Piwa: 3/10
Wysłany: Sro 20 Sie 2014, 19:09
Temat postu:

Re: ( Citroen C4 Picasso ) ESP/ASR system faulty, Handbrake faulty, antipullation fault


Odlaczylem podlaczylem wtyke, pojechalem zatankowac przed tem usunalem bledy elm327 glownie od egr wartosci niskie i wysokie trzeba zaadoptowac. Przed stacja wyskoczyly bledy z esp i recznego bez bledu egr. Zatankowalem pojechalem na dwu pasmowke przywalic po garach pozniej ruszalem dynamicznie z poslizgiem kol ale bledy nie wrocily. Umowilem sie do innego serwisu gdzie maja kompa do francusow na adaptacje egr, jak bledy z esp i recznego jutro w trasie wyskocza to to tez im pokaze zobaczymy co wyjdzie. Dla mnie najwazniejsze ze nie wlacza trybu awarii nie przerywa nie szarpie. Poza tym esp dziala mimo bledu bo klawisz do wylaczania mozna wlaczac i wylaczac w przeciwienstwie do objawow z wczoraj dziwna sytuacja.

Pozdrawiam i dzieki za twoje rady.
Powrót do góry
jacekczewa

Auto Maniak



Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 3679
Skąd jesteś (miejscowość / region): Czestochowa
Posiadane auto: Citro DS 5 2,0 hdi 163 KM 2014R
Piwa: 317/2
Wysłany: Sro 20 Sie 2014, 19:47
Temat postu:

Re: ( Citroen C4 Picasso ) ESP/ASR system faulty, Handbrake faulty, antipullation fault


zgadza się, pomimo że wyskakuje bład esp/abs/park to wszystko działa normalnie ....
Powrót do góry
gadu-gadu Wystawiono 1 piw(a)
bugija

Stały Bywalec



Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 130
Skąd jesteś (miejscowość / region): Legionowo
Posiadane auto: C4 Picasso 1.6 HDI 2007
Piwa: 3/10
Wysłany: Czw 21 Sie 2014, 16:57
Temat postu:

Re: ( Citroen C4 Picasso ) ESP/ASR system faulty, Handbrake faulty, antipullation fault


Czesc,

Jestem po adaptacji egr. Na poczatku nie mogli sie polaczyc ale pozniej poszlo i ustawili. Niedaleko od domu wiec nie wiem czy esp i reczny nie wroca. Dzisiaj przed mechanikami jezdzilem po Warszawie zapalily die trzy raz wcnieregularnych odstepach po wyl/wl stacyjka znowu bylo ok. Przetestuje na dluzszym odcinku i dam znac

Pozdro
Powrót do góry
bugija

Stały Bywalec



Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 130
Skąd jesteś (miejscowość / region): Legionowo
Posiadane auto: C4 Picasso 1.6 HDI 2007
Piwa: 3/10
Wysłany: Pią 22 Sie 2014, 20:43
Temat postu:

Re: ( Citroen C4 Picasso ) ESP/ASR system faulty, Handbrake faulty, antipullation fault


Siema,

No samochód chodzi jak marzenie dzięki nowemu egr i uszczelnieniu i doprowadzeniu rury z zimnym powietrzem od kratki do dolotu wcześniej miałem wszystko rozszczelnione i po rozłączane.

Co do błędów ESP/ASR i Auto Handbrake to trochę mnie to wku.... bo pojawia się nieregularnie raz po przejechaniu 500m a raz w ogóle :/ może się kiedyś spotkamy jacek to mnie oświecisz Smile a na razie nie ma trybu awarii i samochód chodzi elegancko muszę jeszcze sprawdzić poślizg.

Dzięki za podpowiedzi masz u mnie WIADRO Bro Smile

Ps. Jacek używasz lexi ? tzn masz swoją na własność ? bo zastanawiam się czy kupić.

Pozdro
Powrót do góry
jacekczewa

Auto Maniak



Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 3679
Skąd jesteś (miejscowość / region): Czestochowa
Posiadane auto: Citro DS 5 2,0 hdi 163 KM 2014R
Piwa: 317/2
Wysłany: Pią 22 Sie 2014, 20:48
Temat postu:

Re: ( Citroen C4 Picasso ) ESP/ASR system faulty, Handbrake faulty, antipullation fault


tak mam własną lexię, tak jak wspomniałem na poczatku uwalił mi sie egr i od razy zaczął wyskakiwac abs/esp/park w dziwnych okolicznościach, na postoju podczas jazdy, wymieniłem na nowy egr ale byl jeszcze problem b nie dział - wtyczka nie stykała w egr-e ,popodginałem wtyczke i egr przeszedł tes ( zaczął pukac) przyuczanie na zimnym silniku !!!!! i juz prawie dwa lata jak jest spokój....esp.abs/park zginałeo natychmiast po wymianie egr i jestem tego na 100 proc.pewien ponieważ sam rozberałem i składałem wszystko .....
Moim zdaniem nie do konca cos jest ok z twoim egr-em - najlepeij podpiąć lexie/duagboxa i sprawdzić czy egr pracuje ( test) lub podczas jazdy czy uchyla się ( widac zmiany podane w procentach odchylenia)
Powrót do góry
gadu-gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum CITROEN Forum Strona Główna -> ( Citroen C4 Picasso ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5
Ogłoszenia sprzedaży - Citroen C4 Picasso »

Opinie o samochodach Citroen C4 Picasso - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 Picasso ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.


Citroen

DS4

83 900

2017r.

3 150 km

małopolskie

Citroen

Inny

53 500

2017r.

4 397 km

małopolskie

Citroen

DS5

59 900

2012r.

101 519 km

małopolskie

Citroen

C5

29 900

2011r.

177 799 km

małopolskie

Citroen

C3 Aircross

85 900

2017r.

327 km

małopolskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2018 Created by idealneT and OM System