Dołączył: 07 Sie 2014 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Śląsk Posiadane auto: brak
Piwa: 0/2
Wysłany: Sob 09 Sie 2014, 19:50
Temat postu:
Gwarancja techniczna VIP GWARANT - czy warto
Witam, kupuję Citroena C5....
W komisie zaproponowano mi możliwość wykupienia gwarancji od firmy VIP GWARANT. cytuje:
Możliwość zakupu z 3-miesięczną lub 12-miesięczną gwarancją VIP GWARANT, która obejmuje: - wszystkie usterki techniczne (związane z gwarancją) wynikłe po nabyciu pojazdu, - jednostkę napędową - silnik, - skrzynię biegów manualną - skrzynię biegów automatyczną, - przednie i tylne zawieszenie - amortyzatory, sprężyny itp. - mechanizmy różnicowe, - paski rozrządu, - wały pędne, - obudowy - skrzyni biegów, silników, mostów, miski olejowej itd. - diagnostykę komputerową, - naprawa i wszystkie części w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie. - na czas naprawy, gwarantujemy nowe auto zastępcze
Czy ktoś korzystał z usług VIP GWARANT bądź wykupywał taką gwarancję od innej firmy?
Zastanawiam się, czy kupując dziewięcioletni samochód warto przeznaczać pieniądze na coś takiego, biorąc pod uwagę fakt, że natknęłam się na internecie na informacje, iż zazwyczaj nie obejmuje to usterek wynikających z eksploatacji auta oraz z wad fabrycznych. Czekam na odpowiedź
Pokusiłem sie o przeczytanie tej gwarancji........ no cóż sknstruowana jest tak aby za nic nie odpowiadać w szzególnośći za to co najczęsciej jest zepsute lub psuje sie po zakupie
Poniżej "wyciąg" z gwarancji
Wszystkie usterki techniczne (związane z gwarancją) wynikłe po nabyciu pojazdu tj.:
- jednostkę napędową - silnik: obejmuje: uszczelki pod głowicami cylindrów, planowanie głowic, głowice cylindrów, tłoki, pierścienie tłokowe i olejowe, uszkodzenia mechaniczne głowicy, korbowody wraz z panewkami, dźwignie zaworów, popychacze hydrauliczne, zawory wylotowe, sprężyny oraz prowadnice zaworów, drążki popychaczy zaworów, wałki rozrządu oraz popychacze, sworznie tłokowe wraz z łożyskowaniem, wał korbowy oraz łożyska. W chwili uszkodzenia silnika również remont tej jednostki bądź jej wymiana; nie obejmuje: osprzętu i czujników, elektroniki, vanosów i variatorów.
- skrzynię biegów manualną: obejmuje: uszkodzenia mechaniczne wewnątrz skrzyni biegów, koła zębate, piasty synchronizatorów, wybieraki, tuleje, wałki, łożyska ślizgowe i toczne, skrzynie rozdzielaczy, zespoły nadbiegów; nie obejmuje: kompletnego sprzęgła, uszczelniaczy i zimeringów oraz elektroniki.
- skrzynię biegów automatyczną: obejmuje: elementy i zespoły wewnątrz tj.: wałki, koła zębate, taśmy hamulców, zawory hydrauliczne, pompy oleju, łożyska, tuleje, wspomaganie, servo, przekładnia hydrokinetyczna, zespół zaworów hydraulicznych, skrzynie rozdzielacza, sprzęgła, blok zaworów hydraulicznych; nie obejmuje: zewnętrznych mechaniznów cięgnowych, zespołów dźwigni sterujących, elementów mocujących skrzyni, uszczelnień i uszczelniaczy, oraz wszystkich pozostałych nie wyszczególnionyc elementów.
- mechanizmy różnicowe: obejmuje: koła talerzowe oraz zębniki, koła zębate, wałki, łożyska ślizgowe oraz toczne, pierścienie oraz tuleje oporowe.
- paski rozrządu: obejmuje: pęknięcie, zsunięcie, zerwanie; nie obejmuje: obowiązkowej wymiany lub zużycia.
- wały napędowe: obejmuje: wały napędowe, przeguby uniwersalne, łożyska; nie obejmuje: łączników gumowych, podporu wału i innych nie wymienialnych elementów jak i również wyważenia.
- obudowy: obejmuje: kadłuby skrzyni biegów, silników, mostów, miski olejowej; nie obejmuje: awarii mechanicznych powstałych podczas kontaktu obudów z obietkami znajdującymi się na nawierzchni po której porusza się pojazd.
- koła zamachowe dwumasowe: obejmuje: tylko zakup nowych elementów; nie obejmuje: tarcz sprzęgłowych i łożysk oraz wymiany
Naprawa i wszystkie części w okresie gwarancji usuwane będą BEZPŁATNIE.
czyli teoretycznie nie ma to sensu? nie znam się zbytnio na mechanice samochodów, ale z tego co rozumiem to istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że to co padnie mi załóżmy po wyjeździe z komisu (jakaś awaria spowodowana ukrytą wadą pojazdu) nie będzie obejmowane w gwarancji?
napomnę jeszcze, że 3 miesiące kosztują 500zł, a rok 1000zł
WITAM WSZYSTKICH CIEKAWYCH JAK DZIAŁA GWARANCJA VIP GWARANT.
JESTEM POSIADACZEM TAKOWEJ GWARANCJI NA ROK CZASU CZYLI GOLD I MUSZE POWIEDZIEĆ IŻ JESTEM BARDZO POZYTYWNIE ZASKOCZONY PROFESJONALIZMEM ZE STRONY FIRMY VIP GWARANT A DOKŁADNIE CHODZI O TO IŻ ZOSTAŁEM BARDZO MILE I GRZECZNIE OBSŁUŻONY PRZEZ TELEFON GDZIE ZOSTAŁEM UMÓWIONY DO SERWISU KTÓRY OKAZAŁ SIĘ RÓWNIEŻ WARSZTATEM BARDZO PROFESJONALNYM. DOKŁADNIE AWARIA NIE BYŁA CIĘŻKĄ AWARIĄ TJ. PROBLEM Z JAKIMŚ ZAWOREM, ALE MIMO IŻ GWARANCJA NIE OBEJMOWAŁA TAKOWEGO ZAWORU USTERKA ZOSTAŁA USUNIĘTA I NIC NIE ZAPŁACIŁEM. DODATKOWO DOSTAŁEM MNÓSTWO INFORMACJI JAK SERWISOWAĆ MOJE AUTO ABY BEZAWARYJNIE JEŻDZIĆ. MUSZĘ POWIEDZIEĆ ŻE JECHAŁEM DO TEGO WARSZTATU Z DUŻYM STRACHEM CO TO BĘDZIE Z TA GWARANCJĄ NO I Z MOIM NOWYM AUTEM A OKAZAŁO SIĘ ŻE OGÓLNIE JEST OK. TYLKO MAŁE NIEDOMAGANIE KTÓRE ZOSTAŁO NAPRAWIONE BEZPŁATNIE. SUPER. NA KONIEC CHCE DODAĆ IŻ CIESZĘ SIĘ ŻE DOCZEKALIŚMY SIĘ TAKICH CZASÓW ŻE MOŻNA KUPIĆ AUTO UŻYWANE Z GWARANCJĄ TAK JAK JEST TO U NASZYCH SĄSIADÓW ZA ZACHODNIĄ GRANICĄ. POZDRAWIAM I POLECAM proszę nie słuchać negatywnych opinii bo to działa JESZCZE RAZ SUPER I DZIĘKUJĘ BARDZO ZESPOŁOWI VIP GWARANT
ja również nie polecam tej gwarancji. zakupiłem za 1100,- złotych na rok, po pobieżnym przejrzeniu opcji gwarancji, można dojść do wniosku że wszelkie awarie, obejmuje ta gwarancja, lecz dopiero przy jakiejkolwiek usterce okazuje się że gwarancja nie obejmuje naprawy.
Mi po miesiącu od zakupu silnik zaczął nierówno pracować, były problemy z uruchomieniem, zgłosiłem to do firmy VIP Gwarant, na drugi dzień byłem umówiony w najbliższym warsztacie w Lęborku.
Tam dwa dni stał samochód w oczekiwaniu na uszczelki pod kolektor dolotowy. Trzeciego dnia, odebrałem samochód, ubezpieczenie nie pokryło niestety tej naprawy a ja przez to zmuszony byłem do skorzystania z tego nieszczęsnego warsztatu. Mój koszt to uszczelki 91 złotych, koszt naprawy 250 złotych razem 341 złotych. Do tego w gratisie dywanik zabrudzony od smarów. O aucie zastępczym to można sobie pomarzyć. Dobór warsztatu w mojej okolicy to porażka.
Ja uważam że jakieś dodatkowe ubezpieczenia odraz ac warto zakupić do auta powyżej 15/20 tysięcy, najtańsze ac wychodzi ok. 2 tysięcy a jesli mamy auto za przykładowo 5 tysięcy no to wychodzi prawie połowa wartości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen ) Dyskusje ogólne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.