Jestem tu nowy, więc liczę na wyrozumiałość…. Mam taki problem. Wracając z nad morza zaświeciła mi się kontrolka paliwa , ale zauważyłem znak że za 3 km stacja paliw, ale przez 30 min stałem pod górkę w korku na wiadukcie, w końcu dojechałem do stacji , niestety ta stacja nie wyglądała zbytnio ale nie miałem wyjścia. Zalałem za 50zł , auto dziwnie zapaliło :-/ , po przejechaniu 30km auto pod dodaniu gazu straciło moc, słabło, wjechałem na stację Shel bo pomyślałem ze lipne paliwo wlane na tamtej stacji, dolałem znowu za 50zł , i wszystko wróciło do normy, auto nie traci mocy, nie dymi z rury, z wtryskiwaczy nie dymi, nie słychać ich , ale problem został taki że ciężko odpala jeśli jest ciepły(z rana odpala normalnie) a nawet nie raz nie chce wogle, czyżby to zapchany filtr paliwa, to wina słabej jakości paliwa, zassał brud z dna ?
Proszę o radę…. Dziękuję
ps.2tyś temu wymieniałem rozrząd z pompą wody, wszystkie filtry , płyny i dodam że wszystko było ok, problem zaczął się po powrocie z nad morza
Po 1. Najważniejsze w dieslach jest pewna ropa. Nigdy nie leje na jakis nie znanych bo przyczna może byc tak jak u ciebie. Może byc tak ze ropa była h... i zawierała jakis syf i ci zapachała ci sie pompa paliwa.
Na twoim miejscu pojechałbym na pewną stacje i zalał przynajmniej 1/2 baku ropy wzbogacanej i troche mocniej bym pojezdził zeby przepalic ta rope. Posiadasz fapa ? Jeżeli tak to od razu pomoze ci to w przepaleniu fapa i będziesz wiedział.
Jęzeli nic to nie da to pojechałbym do mechanika na sprawdzenie pompy paliwa. Sprawdz czy filtr paliwa nie zapchał sie przez to i to moze byc tez problem.
Albo nie zalewaj paliwa, przepal to co masz konkretnie az bedzie ci się 1kreska paliwa migała i wtedy zalej dobrej ropy i bedziesz wiedział.
Ja kiedys tak miałem w benzynie to powiem ci ze nawet miałem banana na twarzy bo moglem [cenzura] mocniej i to zdecydowanie przewaznie spokojnie jezdze ale tutaj wyszla tak
Witam ponownie, zrobiłem jak radziłeś dolałem z 15 litrów Shell V-Power Nitro+ i odpala na ciepłym i zimnym normalnie, przeciągnąłem go trochę i po 30-40km jest ok , czy to możliwe że usterka ustąpiła? <szok>
No i dobrze,mozliwe ze tamta ropa zasyfila ci przewody paliwowe lub pompe i temu nie odpala. Ciezko to tak naprawde wykryc przez co takie rzeczy sie dzieja.Wazne ze juz pali normalnie. Ja tylko leje ta rope nitro z shella lub z orlenu i odpukac zadnych problemow. Pod blokiem postawili mi stacje opn24 z ropa za 5,12 :p a ja za 5.50 leje ehh ale wirm ze jak tylko zaleje to 5.12 to beda problemy
Dołączył: 05 Maj 2014 Posty: 114 Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa Posiadane auto: C4 picasso 1.6 hdi 2008
Piwa: 0/5
Wysłany: Pią 15 Sie 2014, 11:01
Temat postu:
Re: ( Citroen C4 ) Problem z odpalaniem
Kolego raz na 10 tyś zalej sobie stp do czyszczenia wtrysków (diesla) kosztuje z 20 zł na cały zbiornik.. czyści wtryski przywraca moc.. a raz na jakiś czas powinno się zalać takie coś bo u nas w kraju z jakością paliw jest problem.. można to zalać w sytułacjach takich jak Ty masz ,, gdy trafiłeś na słabe paliwo.. są też inne uszlachetniacze..
kolego novak209 nie polecaj komus tego magicznego wzpomagacza "Stp". Lepiej jak sie przez 6-8miesiecy zalewa tylko pewną rope wzbogacana Shell V-Power Nitro+ i efekt będzie jeszcze lepszy bo silnik będzie pracował ciszej,mniejsze spalanie itp. Ja po 9miesiacach lania tylko Shell V-Power Nitro+ , raz zajechałem zalac zwykła rope to od razu było słychac jak silnik głosniej chodzi i mocniej kopci i wiecej pali.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.