Na wstępie chciałbym wszystkich powitać ! Jakiś tydzień temu sprzedałem swoją Xsarę Picasso, którą bardzo sobie chwale, szukałem różnych aut do kupienia od audi a4 przez lagunę do grand scenica, lecz doszedłem do wniosku, że nie znajdę nic lepszego niż C4 Picasso, które bije na głowę wymienione auta. Prosiłbym o to rady jakich błędów się wystrzegać przy zakupie C4 Picasso jaki silnik byłby najlepszą opcją dla osoby która głównie porusza się po mieście i rzadko jeździ w dłuższe trasy. Zależy mi na to żeby auto nie było "mułowate", najbardziej podoba mi się wersja exclusive z chromami, z automatyczną skrzynią biegów oraz z nawigacją. Mój budżet niestety zamyka się gdzieś w 31-32 tys. zł. Proszę szczęśliwych posiadaczy c4 picasso o dobre rady!
Nie rozumiem pewnej rzeczy......dlaczego wszyscy szukaja full wypasionych aut wyposażonych w liczne gadżety jesli można kupic fajne auto trochę słabiej wyposażone ale mające wszystkie potrzebne rzeczy w podstawowej wersji. To własnie te gadzety potrafia pózniej generowac doś wysokie koszty utrzymania ( czujniki ciśnienia w oponach , czujniki parkowania, skrzynie MCp, zawieszenie pneumatyczne,)
Chcialbym dodac że zawieszenia pneumatyczne w exlusivach nie należa do najmniej awaryjnych tak samo jak skrzynie biegów MCP. Warto zastanowić sie poważnie tym bardzie gdy ma się w zasobach troche mało kasy .....
co do wskazanego pojazdu......4 letnie auto w tej cenie....to musi być niezla mina
Taka natura ludzi, że każdy chce mieć jak najwięcej bajerów w aucie. Z drugiej strony to prawda, im więcej dodatków tym więcej rzeczy do popsucia i późniejsze koszty. Szczerze mówiąc to myślałem, że 31-32 tys to nie jest tak mało jak na zakup c4p. Może rzeczywiście warto zrezygnować z manualnej skrzyni bo czytałem na forum, że dużo problemów z nią jest. Czy silnik 1.6 HDI jest wystarczający do c4p/c4gp ? Jeśli ktoś jeździł xsarą picasso 2.0 HDI 90km, prosiłbym o porównanie go do silnika 1.6 HDI z C4P, czy przyspieszenie/osiągi są porównywalne z silnikiem z xsary?
Tego ostatniego handlarza to poniosła wyobraźnia "pakiet biznes pack", "exclusive+", piękna tapicerka z alcantary, czujniki parkowania z przodu, moc 142 KM no i z tego co widać to auto stoi na francuskich blachach a ponoć zarejestrowane w Polsce.
silnik w C4P "krótkim" jest wystarczający ( taki posiadam) i jeżdziłem 3 lata XP z 2,0 hdi- powiem tylko że XP 2,0hdi był mułowaty a C4P 1,6 hdi chodzi jak strzała....do C$GP jest podobno za słaby ( wszak dodatkowy cięzar )
Ciągle szukam i szukam C4P i nie mogę nic znaleźć... Póki co mam na oku C4P z Lublina do którego mam 500 km więc musze się poważnie zastanowić nad sensem jechania tak daleko. Sprzedający auto upiera się, że wszystko jest jak nowe w aucie, ma przejechane blisko 70000 km, ma nawigacje, wersja exclusive, pod lifcie z 2010 roku za.... 31400 zł więc cena jest myślę ,że bardzo dobra. Chce tym autem jechać do ASO Citroena w Lublinie, a sprzedający nie zgadza się na ASO tylko na stacje diagnostyczne, albo warsztaty, gdyż uważa że ASO oczerniają jego auta, wymyślają że jest więcej do naprawy w nim niż faktycznie jest to potrzebne i proponują swoje auta, gdyż są również dealerem, co o tym myślicie ?
Duduszko: jeśli właściciel nie zgadza się na sprawdzenie w ASO to auto zdyskwalifikowane, co do innych ze zdjęć nie jestem w stanie nic powiedzieć, trzeba jeździć i oglądać ja tak zrobiłem i kupiłem...
Zainteresował mnie ten link bo jest aktualny dla nas w czasie i w modelach w podanych linkach. My z mężem chcemy się przenieść z 14 letniego golfa 4 w kombi do C4 Picasso. Grand by był dla nas zbyt duży. Zainteresował mnie handlarz - tego samochodu .... http://otomoto.pl/citroen-c4-picasso-2-0-e-hdi-automat-navi-biznes-pack-C33587112.html - nie ten model ale ten komis. Jest on w odległości 100 km od nas i ma w ofercie kilka C4 i chcielibyśmy się przejechać i je obejrzeć. Ponieważ na bieżąco serwisujemy i dbamy o nasze auto jest ono sprawne i żwawe i możemy spokojnie - nie goniąc czasem rozejrzeć się za nowym autem. Mieszkamy przy granicy niemieckiej i nie wiem czy nie lepiej by było kupić auto w Niemczech z ogłoszenia. Najgorsze że nie znamy się zbytnio. Ja jestem od szukania specyfikacji i słabostek mąż będzie oglądał - ale czy tak bez diagnostyki da się bezpiecznie kopic auto? Na co zwracać uwagę?
1. Zawsze warto auto konkretnie sprawdzić na stacji diagnostyczej w celu weryfikacji wszystkiego co sie da.. najlepiej ASO. VIN wszystko powie, przebieg, wypadkowość itd.. Kosztuje to od 100-300 zł, zalezy gdzie i kto..
3. Sprawdza się wszystkie Szpary, Lakier Miernikiem, Pstryczki, jak jest ok, jazda testowa.. Jak jest OK, ASO. Czy nie kopci, czy np silnik nie jest ciepły przy oględzinach, mógł go specjalnie zagrzac etc itd..
2. Nigdy auto z komisu - najlepiej prywatny wł, chodź nigdy nei ma gw udanego w 100% zakupu.
3. Jak diesel sprowadzany to:
Niemcy - na ogół cofany licznik
Francja - Bity
4. Miernik lakieru to podstawa
5. na necie są ciekawe filmiki, jak należy sprawdzać, na co patrzeć - taki tutorial na laika.. Wystarczy wygoglować zakup auta i na YT jest tego pełno
Właśnie widziałam taki filmik. U nas w mieście obserwuję jednego takiego importera niemieckich aut. Wyglądają ciekawie. Na razie nic nie ma interesującego dla nas , ale wstawia nr vin . http://autoexpress.auto.com.pl/ ale citroena u niego jeszcze nie widziałam. Obserwuje ogłoszenia niemieckie na E-BAY i na http://www.autoscout24.de/ ale coraz bardziej się zastanawiam nad zakupem w Polsce ale nie importowanego tylko salonowego auta. Mamy czas , możemy zimę przejeździć naszym ale jakby się cos trafiło to byśmy kupili. Coraz więcej mam wątpliwosci po tym co czytamo oglądam na yutubach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 Picasso ) Oceń swoje auto - opinie i testy użytkowników
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.