Citroen

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Citroen C3 ) Problem z silnikiem, olejem prośba



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum CITROEN Forum Strona Główna -> ( Citroen C3 ) Silnik Diesel -uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasztelan1980

Czytelnik



Dołączył: 10 Maj 2014
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź
Posiadane auto: Citroen C3 1.4 HDI 2003
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 10 Maj 2014, 12:43
Temat postu:

Problem z silnikiem, olejem prośba


W związku z tym, że czytając fora internetowe trochę się zaniepokoiłem skalą problemu jaki mogę mieć z moim samochodem proszę o pomoc. Zaznaczam że kompletnie nie znam się na samochodach i oczywiście mam zamiar udać się do mechanika ale może ktoś coś doradzi. Po kolei.
Mój Citroen C3 1.4 HDI spisuje się bardzo dobrze, nie ma żadnych kłopotów poza tym że dość często nie odpala za 1 razem i dymi przy tym. Jest to podobno kwestia świec i to też będzie rozwiązane. Ale ostatnio (jakieś 2 tygodnie temu) pojawił się taki problem:
- jechałem normalnie stałą trasą do pracy i przy zwolnionych obrotach szarpnęło mi autem i zaświeciła się kontrolka ciśnienia oleju, zniknęła wskazówka obrotomierza, auto zgasło, trochę to zignorowałem odpaliłem i jechałem dalej, już bez problemu
- w drodze powrotnej podobna sytuacja, znowu odpaliłem i jechałem dalej
- później zdarzało mi się kilka razy szarpnięcie ale kontrolka i zgaśnięcie auta może raz się przytrafiła
- czasem też przy tej okazji kierownica jakby zaczęła ciężej „chodzić”
- nie pojawiały się żadne dziwne odgłosy
Poczytałem fora i bardzo możliwe że to jest problem z panewką, co podobno jest bardzo niebezpieczne. I tu pojawiają się moje pytania:
- czy to jest już przesądzone że to panewka?