Zaczęło się od tego, po zapaleniu silnika wszystko ok. Natomiast po dojechaniu do pierwszych świateł i postoju na nich, auto zaczęło się dusić, nie chciało jechać. Po dwóch dniach zapaliło się check engine+antipollution system fault.Pojechałem do mechanika, podłączył kompa i stwierdził że do wymiany pierwsza sonda lambda tak też uczyniłem.
Po wczorajszym odbiorze za każdym odpaleniem silnika obroty nie pracują równo i potrafi zgasnąć. Później jest już wszystko dobrze, nie faluje na obrotach, nie dusi się, moc w normie, błędów brak.
Do mech. dopiero po świętach.
Macie jakieś pomysły co się dzieje?
c5 2009 pb 2.0 autom.
nie jestem pewny ale wydaje mi się że tak jak w przypadku czyszczenia, bądź wymiany przepustnicy należy przeprowadzić Lexią adaptacje...może inni coś dopowiedzą _________________ Nie ważne co inni myślą, ważne co Ty o tym sądzisz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.