Temat był taki, że nie łapało mi górnej pozycji zawieszenia. Wymieniłem cięgno na nowe z tyłu, zawieszenie pracuje o niebo lepiej, jednak ciągle nie łapie tej góry. Coś z tym mogę jeszcze zrobić?
Trzeba ustawić poprawnie wysokość.Jeśli jest za wysoko któraś oś to nie wyłącza pompy i ciągle próbuje podnosić.
Właśnie poczytałem co tylko się dało na temat pomiaru i wartości które nalezy wpisać w lexii. Pytanie tylko gdzie to wpisać ? Kolega który ma i używa lexii jeździ Peugeotem więc raczej tej opcji tj. regulacji zawieszenia nie używa. Wiesz może czy znajdę gdzieś jakieś screeny albo poradnik gdzie należy wpisać wartości 160 oraz 106 w celu sprawdzenia jak się samochód ustawi?
A jaką masz teraz wysokość zawieszenia, powinno być 41,5mm i 39,5 z tyłu między środkiem felgi a rantem.
Jak chcesz zobaczyć jak się ustawi to musisz wpisać same zera, wtedy powinien wrócić do domyslnych (w krokach 128 i 120), bo przy 160 i 106 nic się nie zmieni.
A jaką masz teraz wysokość zawieszenia, powinno być 41,5mm i 39,5 z tyłu między środkiem felgi a rantem.
Jak chcesz zobaczyć jak się ustawi to musisz wpisać same zera, wtedy powinien wrócić do domyslnych (w krokach 128 i 120), bo przy 160 i 106 nic się nie zmieni.
Pomierzę dzisiaj i wrócę z wartościami.
Czyli są dwie drogi:
- wpisać 000 i wtedy wraca do fabrycznych; mierzę i w zależności czy opuścić czy podnieść wpisują wariacje +-10,20itd od wartości 160 przód i 106 tył
- w zależności od tego ile mam różnicy od nominału (np tył na zgaszonym 42, więc po odpaleniu chyba duzo się zmieni) od razu wklepać np 130 na tył i poleci te ~2,5cm w dół.
Każde auto reaguje na inne wartości.To nie jest tak,że wpiszesz np. 160 dla przodu i będzie ok.
Regulacja polega na wprowadzaniu różnych wartości metodą prób i błędów. _________________
Każde auto reaguje na inne wartości.To nie jest tak,że wpiszesz np. 160 dla przodu i będzie ok.
Regulacja polega na wprowadzaniu różnych wartości metodą prób i błędów.
Oczywiście. Bardziej chodzi mi o punkt wyjścia od którego powinienem zacząć mając pomierzone wysokości od środka felgi do rantu. Czy jest to reset przez 000, czy może od razu wariacje od tych standardowych 160 /106 w zależności czy ma być niżej/wyżej.
Od 160 i ustawiam co 10.Aż załapie.Potem dostrajam co 5mm.
Jeśli zakres jest za duży to wywali komunikat,że wartość poza zakresem i się zresetuje do serii czyli 128 kroków.
Z tyłem tak samo. _________________
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.