Witam. Mój przyjaciel ma 2003 Xsare Picasso 1.6 i zdiagnozowane wadliwe BSI. Choinka podczas jazdy i wycieraczki wariują itp.
Chce wymienić te BSI ale powstaje pytanie.
Zakupił komplet używany BSI BSM i ECU wraz z kluczykiem i tym sterownikiem na stacyjce, szczęście że ten sam rok i silnik i nawet pewnie kolor Smile
JEżeli przekręce ten cały zestaw mu czyli ECU BSI i BSM powinno być wszystko ok, po za radiem na pewno.
Czy to prawda czy trzeba będzie coś programować?
Nie wliczam w pytanie radia bo wiem, że trzeba będzie.
Słyszałem że kilometry się zsumują, te obecne i z "nowego" ECU.
To też nie problem bo można zrobić korektę.
Ale czy nie będzie jakiś kwiatków? Jeżeli rozumiecie o co biega.
Podkreślam że wymienie mu cały zestaw ECU BSI i BSM plus mam kluczyk do kompletu i ten sterownik przy stacyjce.
Re: ( Citroen Xsara Picasso ) Wymiana BSI kilka pytań.
po wymianie powinno wszystko zagadac bezproblemowo...oprócz radyjka, z drugiej strony jesli będzisz programował radio a raczej podpisywał je do systemu warto w bsi i innych elementach wprowadzić prawidłowy vin pojazdu
w przypadku XP nie jest tak prosto zrobic korektę licznika....zmiany trzeba zrobić w pamięciach wyświetlacza i bsi i trzeba je wylutowywac.....
Re: ( Citroen Xsara Picasso ) Wymiana BSI kilka pytań.
Zmartwiłeś mnie tym licznikiem bo myślałem, że obejdzie się bez lutowania. Czy te pamięci są skomplikowane do przelutowania. Bo jak rozumiem musze ja przelutować ze starego bsi. Czy można to zrobić normalna lutownicą. I może masz jakiś namiar jak ta część rozpoznać?
A z tym vinem się faktycznie zastanowię.
Prawdopodobnie będę to robił w piątek albo w sobotę jak kumplowi dojdą te części.
Re: ( Citroen Xsara Picasso ) Wymiana BSI kilka pytań.
A jakie tam są pamięci? Nie przypadkiem SPI w obudowie DIP? Jeżeli tak to nie trzeba wylutowywać. Są takie zaciski na DIP8 które podłączasz do programatora. _________________ Citroen C5 III Tourer 2.0 HDI 138KM VTR+ 2008
VF7RWRHRH54080992
Instrument cluster repairs
Re: ( Citroen Xsara Picasso ) Wymiana BSI kilka pytań.
Przeszczep został wykonany pomyślnie. ECU bsi bsm i kluczyk wraz obwoluta stacyjki. Zadziałało z prostej. Odpalił. Kilometry się nie zmieniły. Radio zaczęło piszczeć jak podejrzewałem i wcale nie łatwo było wydostać VIN z ecu bądź z reszty bebechów bo cały czas pokazywał VIN ten co na podszybiu. Czemu nie wiem. Nikt nie mógł go odczytać. Dopiero sprzedawca na szczęście jeszcze nie zamienił jeszcze tamtego na żyletki wiec podał VIN i radio gra po dopisaniu tego vin
robota zajęła jakieś 40 min. Plus jeżdżenie po kompach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen Xsara Picasso ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.