Witam,
Zakupiłem niedawno C3 1.4HDI (cena była okazyjna). Autko ma nawinięte 310 tyś. km. Spalanie w granicach 5l/100km, nie spożywa oleju, turbina działa, ogólnie nie mam zastrzeżeń...
Wadą tego silnika jest nadmierne zasmarkiwanie pokrywy zaworów i obudowy wałka rozrządu (dwie połówki).
Przeglądnąłem forum i nie znalazłem podobnego tematu.
Mianowicie przymierzam się do wymiany szklanek, ponieważ słychać je już dosyć głośno, nie chcę aby wałek całkowicie mi się wyklepał, no a po wymianie liczę na delikatną poprawę dynamiki auta, bo jest troszkę ospały...
Szukam znawcy tematu, który przeprowadził podobną operację i podpowie mi na co zwrócić uwagę, czy ogarnę to z podstawowym zestawem kluczy (nie mam blokad do rozrządu), które śruby mogą sprawić problem itd.
Byłbym bardzo wdzięczny, jeśli ktoś ma przejrzysty manual.
Dziękuję za wskazówki typu "oddaj do mechanika"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C3 ) Silnik Diesel -uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.