Na Tylnej , górnej klapie bagażnika pojawiły się przetarcia lakieru włącznie z pojawieniem się rdzy. W serwisie reklamacja została przyjęta. Po kilku dniach odebrałem telefon od pracownika serwisu z informacją, iż Citroen Polska reklamację odrzucił, gdyż " pojawienie się tych przetarć jest spowodowane otwieraniem i zamykaniem klapy bagażnika" ( z tego co wiem to do tego służy i w aucie mającym 2,5 roku nie powinien się przecierać lakier do gołej blachy!!!). Argumentację tą uważam za kompromitującą markę CITROEN. Zadzwoniłem do "działu kontroli jakości CITROEN POLSKA". Zostałem potraktowany jak intruz a nie jak lojalny klient, za którego się uważam. Sam jestem właścicielem Firmy i nie wyobrażam sobie aby moi pracownicy tak traktowali klienta. Jestem oburzony takim sposobem "spławienia" mnie. Czuję się oszukany!!! Czuję się też w obowiązku przestrzec innych przed takimi praktykami. Planuję zakup nowego auta i wiem, że nie będzie to CITROEN!!!!!
Bo dla żabojadów istotne jest żebyś kupił ich wyrób bądź usługę te wszystkie teksty o tym jak Ty jako klient jesteś dla nich ważny , twoja satysfakcja , gwarancje ceny i jakości można między bajki włożyć chodzi o to żeby wyciągnąć kase i doić potem jak długo sie da ( czyli póki pacjent sie nie kapnie że jest robiony w balona ) mnie jeszcze do szewskiej pasji doprowadza ich protekcjonizm wystarczy popatrzeć w marketach czy to spożywczych czy budowlanych wyrobu angielskiego ze świecą szukać niemieckich tyle ile musi być ( jak we francji nie robią ) że nie wspomnę o orange i tp jakie cuda w zeszłym roku wyczyniali z przeciąganiem wprowadzenia nowego regulaminu czekali aż wejdzie nowa regulacja prawna dotycząca rozwiązywania umów i płatności z tym związanych ( np. plus pozwolił klientom rozwiązać umowę ) . Przepraszam że odbiegłem od głównego nurtu tematu ale mnie poniosło bo ciągle nas traktują jak dziki wschód.
Masakra Ale panowie, nie dajmy się zwariować, takie rzeczy zdarzają się wszędzie. Ojciec posiada Vectrę 2007 i w wakacje została odstawiona do serwisu celem wymiany kilku czujników i sprzęgła. Auto 'stało' w serwisie 3 tygodnie Po 21 dniach ojciec, [ cenzura ].. jak cholera pojechał ze mną do serwisu. I co się okazało??? Pracownik serwisu zarzekał się że auto 'już prawie jest zrobione, czekamy tylko na 1 część', no i nie chciał nas wpuścić na halę celem obejrzenia auta... Po kilku minutach przyjechaliśmy z Policją - okazało się że auta na hali nie ma... Szef serwisu ( nie będę wymieniał nazwy i miejscowości ) pojechał sobie ojca autem na wczasy do Chorwacji Po prostu sielanka, cud miód i orzeszki _________________ www.citroen.org.pl
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 1446 Skąd jesteś (miejscowość / region): Legnica Posiadane auto: obecnie brak było C5 II z 2005 r diesel :-)
Piwa: 84/27
Wysłany: Sro 30 Paź 2013, 20:49
Temat postu:
Re: ( Citroen ) Citroen Polska - skandal
Witam dołączę się do wypowiedzi - wszędzie tak jest - jaki byś pojazd nie kupił dla Nich najważniejsze jest , żebyś za auto zapłacił a po gwarancji dają do zrozumienia , żeby się pocałować tam gdzie plecy kończą swoją szlachetną nazwę _________________ diablo2 dla kolegów diabeł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen ) Dyskusje ogólne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.