Co do cen to na pewno nie. Różnią się tym, że posiadają dopuszczenia do stosowania w TF80SC i są konfekcjonowane na potrzeby konkretnych producentów pojazdów.
Naczytałeś się niejakiego beers'a i stąd pytanie o temp. zapłonu... Poczytaj może wg. jakich norm poszczególni producenci podają te temp. zapłonu w kartach charakterystyki i uświadom sobie, że temp. pracy oleju jakie podaje ten człowiek są z sufitu.
Przy temp. oleju powyżej ok.120-130st.C elektronika spowoduje obniżenie osiągów i nie pozwala korzystać ze skrzyni w pełni aż do momentu jego ostudzenia.
Czyli praktycznie wszyscy oprócz vag'a mercedesa i bmw
To chyba dobrze, serwisy od asb powinny ją mieć w małym paluszku w razie W _________________ Sprzedam:
C5 X7 TOURER
HDI 163KM manual exclusive '14
info w dziale giełda
Nie wiem na ile jest zdrowa, bo np. nie uwzględnia resetu w oprogramowaniu i adaptacji skrzyni.
Czy może lepsza jest wymiana statyczna, taka jak opisana w linkach wyżej?
No i czy w ogóle wymiana oleju jest potrzebna. Serwis twierdzi że nie (pewnie nie potrzebna jeśli nie pojeździmy więcej niż jakaś zakładana ilość km), producent AISIN się nie wypowiada(na stronie piszą contact dealer), logika podpowiada że wszystko się zużywa i jak nie smarujesz to nie jedziesz...
Witam.
Za kilka dni jadę do ASO na dynamiczną wymianę oleju. Po długiej lekturze różnych artykułów na forach, itp. oraz po konsultacji z serwisem kupiłem następujący olej:
"RAVENOL ATF T-WS LIFETIME TOYOTA LEXUS JWS3324"
Zwrócić należy uwagę na specyfikację oleju - JWS3324 - taki podchodzi do skrzyni BVA AM6C z silnikiem o normie EURO5
Przy dynamicznej wymienia się cały olej, dla tego należy kupić go więcej bo jest on przepompowywany do momentu, gdy w przewodzie odprowadzającym pojawi się czyściutki olej.
Wymianę należałoby robić co 60 tyś km zakładając, że auto jest eksploatowane w normalny sposób (nie targa przyczep z gruzem lub cementu na budowę )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.