witam mam w C5 1.6 thp tourer 2010 r założoną instalacje LPG STAG 400 DPI przejechałem już na instalacji około 3 ty km i samochód jeździ naprawdę bardzo dobrze bez żadnych problemów jednak mam pytanie czy może ktoś mi odpowiedzieć lub podpowiedzieć dlaczego po odpaleniu na zimnym silniku auto żeby przełączyć się na gaz musi osiągnąć temperaturę kilku kresek na wyświetlaczu ale oszukuje to i przekręcam pokrętło temperatury wewnątrz na max i gaz szybko się przełączy zakładałem instalacje u doświadczonego instalatora i mówi ze wszystko założył jak książka pisze ale niewie co może być przyczyną ze instalacja nie przełączy się szybciej
Re: ( Citroen C5 ) C5 1.6 thp 2010 r. póżne przełączenie na LPG
Pytanie reduktor wpięty prawidłowo równolegle w węże od ogrzewania? Niech sprawdzi temperaturę odczytywaną z komputera gazowego przy nagrzewaniu i węże. Można potestować z niższą temperaturą przełączania.
Re: ( Citroen C5 ) C5 1.6 thp 2010 r. póżne przełączenie na LPG
temperatura przełączenia na gaz jest teraz obniżona na 30 stopni z 36 a co do montażu to instalator mówił ze podłączył tak jak zawsze podłączenia robił więc powinno być ok ale nie jest i nie wie dlaczego tak się dzieje ja również i stąd ten post jedynie co jeszcze pozostanie to jechać do innego mechanika niech sprawdzi inny i poprawi ale dziwi mnie to ze przy zamkniętym obiegu to czeka jak się nagrzeje a przy obiegu na ogrzewanie samochodu przełączy się szybko
Re: ( Citroen C5 ) C5 1.6 thp 2010 r. póżne przełączenie na LPG
No nie pisz, że gazownik Ci nie wytłumaczył dlaczego LPG przełącza po dopuszczalnej minimum temperatury silnika i jest to po to, żeby na LPG silnik nie dławił się lub szarpał na zimnym silniku. _________________ http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php
Regulamin to nie wróg, a przyjaciel który uchroni Ciebie przed kwarantanną.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.