Tylko nigdzie nie moge znalezc informacji o tym ze w C5 III generacji wystepuje taki silnik. W poprzednich modelach to wiem że taki był.
Czy to jakiś przełożony silnik czy rzeczywiscie w C5 III takie wsytępuje.
Na żadnej ze stron typu AUTOCENTRUM nie ma tego silnika w III generacji C5 _________________ Dziękuje za rady i sugestie, pozdrawiam.
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 12 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Citroen Xsara II 1.9D 2001, Mondeo IV Titannium 2.0PB
Piwa: 0/1
Wysłany: Pon 08 Lip 2013, 19:28
Temat postu:
Maska C5 iii aluminiowa
Jeszcze jedno pytanie, nie będe zakładał już nowego wątku. Czy to prawda że maska w C5 jest z aluminium. Dziś byłem oglądać C5 w Warszawie i typek powiedział że maska z alumiunium. Nawet czujnik lakieru mi jej nie łapał. Zresztą były purchle na masce _________________ Dziękuje za rady i sugestie, pozdrawiam.
Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 260 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia Posiadane auto: Citroen C5 III sedan 2,0 Pb/LPG 2009
Piwa: 29/1
Wysłany: Pon 08 Lip 2013, 19:33
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) Silnik 2.0benzyna 140km czy taki istnieje w C5 III generacji
Tak maska w tym modelu jest z aluminium. Ja ostatnio w moim aucie z 2009 r. zauwazylem tuz nad znakiem citroena na masce bombel wielkosci palca. Moja maska zaczela sie utleniac i to doprowadzilo mnie do wielkiego wko..u.
Re: ( Citroen C5 ) Silnik 2.0benzyna 140km czy taki istnieje w C5 III generacji
We wszystkich modelach C5 maska jest aluminiowa. W III purchle przy listewkach przy znaku Citroena to prawie norma. Podejrzane mogą być wtedy auta np. z Danii, które purchli (chociaż maluśkich) na masce nie mają.
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 12 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Citroen Xsara II 1.9D 2001, Mondeo IV Titannium 2.0PB
Piwa: 0/1
Wysłany: Pon 08 Lip 2013, 21:49
Temat postu:
Wady C5 z punktu widzenia użytkownika
Czytając różne recenzje nie napotkałem nic o rdzewieniu maski. Jest na to uczulony. Kupiłem poł roku temu captivie z 2009 i okazało się że purchle ją dopadają. Na szczęście udało mi się ją szybko sprzedać bez strat. Nie chce znowu myśleć, ze jak samochód stoi na deszczu to mi go przez to purchle szybko rdza zje. Z drugiej strony jak maska jest aluminiowa to bendą się tylko robiły purchle i tyle bez korozji. Hmmm... pewnie w C4 grand Picasso jest podobnie? Bo tak napaliłem się na któryś z tych modeli. Może mi cos doradzicie bo z każdym postem tutaj jestem bogatszy o informacje
Jest tu gdzieś na forum dział gdzie można podawać linki do aukcji żeby pokazać innym użytkownikom co zamierzam kupić co oni o tym myślą.
Tak się pytam bo jest to dopiero mój 4 samochód. Dość mam jeżdżenia z pseudo znawca (wujkiem) albo teściem (elektromechanikiem).
Oczywiście że oni coś pomogą większe doświadczenie niż ja 25 lat i 4 auto. Szukam auta rodzinnego dla żony i małego synka. Może się za dużo rozpisuje, ale kto pyta nie błądzi _________________ Dziękuje za rady i sugestie, pozdrawiam.
Re: ( Citroen C5 ) Silnik 2.0benzyna 140km czy taki istnieje w C5 III generacji
Nie ma co panikować. To są naprawdę świetnie zabezpieczone antykorozyjnie auta. Ale jak to bywa zawsze jest jakieś ale. W C5 III właśnie przy znaczku, zwykle są to malutkie ślady utleniania i jak już to rosną bardzo, bardzo wolno. Drugim podobnym miejscem jest krawędź tylnej klapy tuż nad zderzakiem. Ale to też nie są jakieś szybko posuwające się stwory. Właściwie to tylko te miejsca, reszta naprawdę bez najmniejszych problemów. Po uszkodzeniu lakieru np. na parkingu z lekkim wgniotem nawet po kilku latach nie wychodzi rdza.
Oczywiście mówię tu o nieuszkodzonej i nieszpachlowanej wcześniej powłoce.
Z c4 picasso jest podobnie, choć z maską to raczej rzadziej. Bardzo fajne rodzinne auta, ale jeśli chodzi o komfort to w tej i nawet wyższej klasie nic nie dorównuje C5 na hydraulice.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.