Hej. Niestety stuka mi również na skreconych jak i na prostych. Na polosiach nie ma grama luzu wiec podejrzewam ze wewnetrzne sa tez ok. A i jak pisalem na hamulcu dodajac gazu i puszczajac sprzeglo jest jakby grzechot i i puszczajac dalej zamiast grzechotania pojawia sie ty ty ty ty a jak juz go bardzo dlawi to dzwiek znika. Ten stuk to jak klepanie jakies. myslalem juz tez ze panewka ale na stetoskopie przykladajac do miski nic nie slychac.
Ta łapa o której pisaliście wcześniej ma delikatnie pęknięta gumę, lecz bujając silnikiem nie czuć nic trzymając na niej rękę.
Tadam! A ma być nie pęknięta. Wyklepała już się guma. Trzeba było wykręcić tą łapę i spojrzeć w tulejkę (w części przy kielichu) czy jest odcisk gwintu. Twój powyższy opis pasuje mi do moich problemów z łapą.
Inna opcja to sprawdź czy nie poluzował Ci się stelaż obudowy filtra paliwa.
Silnik powinien być na sztywno, czyli jak jest możliwość poruszania nim przód-tył i to widać to do wymiany wspomniany wcześniej łącznik i poducha we wsporniku łożyska podpory wału.
Też miałem malutkie pęknięcie w poduszce montowanej we wsporniku podpory wału, wymieniłem i po tym ciężko wyczuć w środku że to diesel, taka różnica.
A wiec po bezowocnej wizycie u mechaników wymieniłem ten łącznik-poduszkę. Przy ruszaniu już nie ma tego stukotu- tak jak u kolegi, u mnie tez był gwint odbity na tulei, jak i zerwana przednia poduszka w tym łączniku. Niestety po wymianie zaowocowało, następnym problemem. Silnik już się nie buja, ale wszystkie drgania przechodzą na karoserie, w środku jest jak w bombowcu gdy stoję na luzie. Dodam ze poduszkę znajdującą się pod tym łącznikiem, tez musiałem poluzować, bo nie mogłem założyć tego łącznika( śruby nie trafiały w otwory).
No nie kupiłem najtanszego zamiennika:) Lecz widać ze z ta poduszka jednak delikatnie podniosła silnik w stronę przodu. Wiec inne poduszki tez inaczej się ułożyły. Pewnie masz racje ,ze inna jest do bani.
witam. czy wiadomo co bylo przyczyna klekotania podczas przyspieszania ? walcze z tym problemem dlugo i nikt nioc nie wymyslil. Auto ladnie odpala i jezdzi ale to metaliczne stukanie podczas przyspieszania mnie denerwuje
Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 27 Skąd jesteś (miejscowość / region): łódzkie Posiadane auto: punto 2
Piwa: 0/4
Wysłany: Pon 27 Kwi 2015, 22:26
Temat postu:
Re: stukanie podczas przyspieszania
kurak50 napisał:
witam. czy wiadomo co bylo przyczyna klekotania podczas przyspieszania ? walcze z tym problemem dlugo i nikt nioc nie wymyslil. Auto ladnie odpala i jezdzi ale to metaliczne stukanie podczas przyspieszania mnie denerwuje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.