witam wszystkich i prosze o pomoc, mianowicie
w mojej cytrynie c4 1,4 16v, na biegu jałowym odczuwam delikatne drgania silnika, podczas jazdy kiedy chcę utrzymać prędkość to teź są wyczuwalne drgnia tak jak by się dławił, ale nadmieniam źe bardzo delikatne,
nie wiem czy zacząć od świec, kabli napięcia, cewka, czy iść dalej i moźe jakiś krokowiec albo czujnik, pozdrawiam _________________ bat
przypuszczam że silniczek krokowy to nie będzie, ponieważ silniczek krokowy odpowiada za równe niskie obroty.... ja bym zaczal od układu zapłonowego.... Twoj citroen ma kable zapłonowe czy może listwe??
według mnie jest to błąd rozrządu tj ustawienia rozrządu... nie przeskoczył Ci rozrząd?? radze tego nie zostawić obojętnie... poza tym opisać bląd powinien ci diagnosta...
witam, nie wiem czy przeskoczył rozrząd bo jak kupiłem samochód to juz tak miał, diagnosta mi nie opisał błędu ponieważ specjalizuje się w skodach, i mówił coś o rozrządzie ale nic nie powiedział konkretnego, co w takim razie mam robić
wymienić rozrząd ???? i tak muszę _________________ bat
witam, umówiłem się na rozrząd i zobaczymy czy to jest wina rozrządu ale,
dzisiaj silnik zaczął lekko szarpać na biegach ale tylko przy równej prędkości oraz kiedy odejmowałem całkowicie gaz, na postoju silnik zachowuje się jak by na ułamek sekundy chciał zgasnąć( spada z obrotów)
mechanik mówił mi że gdyby rozrząd się przestawił to objawy były by dużo gorsze:)
może macie jakieś sugestie _________________ bat
bład wyraznie okrśla że żle jest odczytywana faza rozrządu na wałku.... moze gubic sygnał ( zdaża sie czasami jak czujnik jest lekko odsuniety od koła) no chyba że miałeś w ogóle żle ustawiony rozrząd
owszem obiawy po przestawieniu rozrzadu bylyby dużo wieksze, ale jeżeli ktoś ustawil go źle np o jeden szczebelek czy oś to wcale nie musiało być tragedii ale silnik się nie zgrywal... PZDR błąd jest napewno od walka rozrządu....
witam, jestem właśnie po wymianie rozrządu, wymieniłem także czujnik położenia wałka rozrządu
mechanik zajrzał także do cewki i co ciekawe końcówki przy świecach się rozpadły, byłe popękane, wymieniłem także cewkę
odpalam samochód z mechanikiem a tu samochód chodzi jak by palił na 3 cylindry , nie mam mocy i gaśnie, komputer pokazuje teraz błąd p0030, Pomocy _________________ bat
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.