Dołączył: 28 Mar 2012 Posty: 39 Skąd jesteś (miejscowość / region): Tychy Posiadane auto: xsara picasso
Piwa: 0/3
Wysłany: Pią 01 Lut 2013, 22:00
Temat postu:
Spreżyny przedniego zawieszenia
Witam serdecznie,chciałbym podbic mój wątek który pisałem nizej a nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Otóż wymieniłem amorki,poduchy i łożyska,łaczniki i dalej stuka mi szczególnie po lewej stronie.
Mechanior po chyba piątej rozbiórce całego zawieszenia(taki był zawzięty) stwierdził co następuje:lewa sprężyna jest spłaszczona,zużyta na tyle ze już nie dochodzi tam gdzie jej miejsce i stuka(w porównaniu z prawą,która jest podobno dobra).
Czy jest to możliwe?Słyszałem o pękniętych sprężynach ale o zużytych to nie.
Może wpływ na to ma cały wachlarz nowych czesci,oczywiście zamienników tyle że nie najtańszych.Po prostu już nie pasuja do nowych amorków.Czy musze wymieniać dwie?Tak byłoby chyba najrozsądniej.
Części kupuję w serwisie w Tychach co specjalizuje się w autach francuskich więc sa to rzeczy jakie oni wkładają podczas naprawy.
Władowałem już trochę kasy w to wszystko i chciałbym mieć pewnośc ze wymiana sprężyn coś da.
Pomóżcie.
Łączniki byłe wymieniane razem z amorami.
Mechanik twierdzi że lewa spreżyna przy porównaniu z prawą jest "niższa",jakby spłaszczona.Na dowód tego pokazał mi ze wkładając wyprostowaną dłoń pomiędzy koło a nadkole z prawej strony dłoń wchodzi cała bez ocierania o te elementy,z kolei z lewej strony niestety auto jest jakby niżej i nie ma możliwości włożenia dłoni do końca,jest mniejsza przestrzen między kołem a nadkolem.Może troche niejasno to opisałem ale chyba można sobie to wyobrazic.
Niestety na szarpakach byłem 3 razy w różnych punktach i nic nie wykazuje,niby wszystko w porządku.
Łączniki byłe wymieniane razem z amorami.
Mechanik twierdzi że lewa spreżyna przy porównaniu z prawą jest "niższa",jakby spłaszczona.Na dowód tego pokazał mi ze wkładając wyprostowaną dłoń pomiędzy koło a nadkole z prawej strony dłoń wchodzi cała bez ocierania o te elementy,z kolei z lewej strony niestety auto jest jakby niżej i nie ma możliwości włożenia dłoni do końca,jest mniejsza przestrzen między kołem a nadkolem.Może troche niejasno to opisałem ale chyba można sobie to wyobrazic.
Niestety na szarpakach byłem 3 razy w różnych punktach i nic nie wykazuje,niby wszystko w porządku.
przysiąśc to mogła ale na pewno nie jest przyczyna stukania
Wydaje mi się że mechanik ma rację masz jedną niższą sprężynę ja miałem tak u siebie i kupiłem dwie jednakowe używane i problem się skończył. _________________
Witam
W tym przypadku nie wymieniałem sprężyn.Auto było parę dni na serwisie który zajmuje się głównie "francuzami",oczywiście serwis nieautoryzowany.
Stało tam kilka dni,trzy razy wkładane były nowe amorki,dwa razy poduchy i w koncu stwierdzili ze to wali od przekładni kierowniczej
Oczywiscie zaznaczyli ze to nie jest 100% diagnoza i trzeba pojezdzic aż zacznie walić tak solidniej.Minęło pare miesiecy,stuka nadal ale nie mam kasy aby inwestować w niepewną naprawę.
Pozdrawiam.
Dołączył: 18 Gru 2012 Posty: 45 Skąd jesteś (miejscowość / region): Zabrze/Datteln Posiadane auto: Ford transit 2,5d 94r elnagh poker plus 101,Ford ka I
Piwa: 0/6
spręzyna jest tak napięta że pochylenie auta na jedną stronę nie moze powodowac stukania- pukania od tej spręzyny ... bez przesady
Witam,
czy wymiana sprężyn coś dała? - mam podobny przypadek
[list=]
tak do info walneła mi jedna sprężyna no to wymiana podaje gościowi dane auta ładnie pięknie wziołem i co się okazało dobrze że miałem drugi mcpherson z boku ,sprężyna była krótsza o jeden zwój także trzeba mieć to na uwadze anajlepiej wymienić dwie takie same .[/list]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.