wracam do tematu instrukcja serwis mówi po 240tyś a po ciężkiej pracy po 200 tyś gdy komuś i mechanikom to powiedziałem to wszyscy robili namnie wielkie oczy więc mam pytanie jak z tą wymianą jest naprawdę !!!! oczywiście chodzi o c4 1.6 hdi 110km Fap
Witam. Tez mam dylemat co z tym rozrządem mam przebieg 152tyś i jeszcze niewymieniany, planuje około 160tyś lub 170tyś. Jesli ktos ma doswiadczenia z wymiana niech pisze przy ilu wymienił lub ile ma przejechane bez wymiany. Pozdrawiam
200 tys to możesz z palcem w ...uchu zrobić nie ma się co napinać
widze że kolega lubi dreszczyk emocji wytrzyma 200 czy nie będzie wizyta u mechanika za 800 czy za 2800zł ja bym nie ryzykował _________________ RADOŚĆ Z JAZDY ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ EKONOMIA
a jak pęknie to pretensje i zwrot kosztów do producenta prawda co ja wymieniłem rozrząd przy 100 tys po 5 latach od nowości pasek ok ale pompa już zaczeła przepuszczać rolka już była byle jaka szumiała tak więc nie mów kolego że ma wytrzymać tyle co producent przewiduje ja miałem w instrukcji 220 tys km a to jest chore żaden serwis nie zwróci Ci kosztów naprawy silnika bo w instrukcji pisało 200 tys papier wszystko przyjmie a rzeczywistość jest o wiele inna ja wymieniam teraz co 60 tys i mam wolną głowe . każdy ma swój rozum i ja nie wierze w to co piszą tak więc decyzja należy do was . miło było podyskutować . pozdrawiam _________________ RADOŚĆ Z JAZDY ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ EKONOMIA
przeciz nikt Ci nie zabroni zmieniac nawet co 30 tys.....jesli ktoś przewiduje taki przebieg to tak jest, w firmie mam ogólem 9 dostawczych peugeotów i citro z silnikiem 1,6 hdi - każdy z nich miał wymieniany rozrzad po przebiegu 200 tys km i nie bylo żadnego problemu.... a wiadomo jak eksploatuja kierowcy służbowe auta
dobrze niech tak będzie ale wytłumacz szaremu kowalskiemu który uwierzy w to co piszą w instrukcji że 220tys to czas na wymianę rozrządu gdy ma 170tys i pęknie pasek lub rolki się rozpadną wszak on nie ma samochodu flotowego i nie katuję go do końca a jak padnie to nie jego problem tylko firmy każdy mechanik któremu powiesz o takiej ilości kilometrów przewidzianej przy rozrządzie bardzo się zdziwi a ja upieram się przy 150tys od nowości a potem co 60tys lub co 5 lat tak mi rozsądek nakazuje i wiedza . ten temat można drążyć dość długo i bez rozstrzygnięcia pozdrawiam przedmówce i życze szerokiej drogi _________________ RADOŚĆ Z JAZDY ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ EKONOMIA
zdziwiony "mechanik" to nic nowego w dzisiejszych czasach no i zakłopotany - bo kasa ucieka
co do wpomnianych naszych aut osobowych to nie są auta flotowe lecz są naszą własnością tak jak reszta 40 ciężarówek które mamy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.