A mnie to bawi.
Otwór wycinają Ci, którzy nie maja pompki ręcznej - czytaj w tym aucie albo masz pompę w zbiorniku albo przy silniku. W drugiej wersji masz jeszcze pompkę ręczną aby paliwo (diesla) podciągnąć do pompy - tak zwana pompka przelewowa).
Problem z wymianą pompki w zbiorniku nie wynika tyle z lenistwa, co z "czasu" i "kasy". Wymiana w sposób klasyczny, czyli bez dziury to demontaż... delkatnie mówiąc połowy auta z tyłu.
Ludzie tną otwór aby tego uniknąć...
Są i tacy, którzy mają pompkę przy silniku, i im ten temat jest nieznany. Za to znane są im inne patenty z francuskiej motoryzacji...
Sorry Koledzy ale mrozi mi krew w żyłach jak czytam, że wycięcie dziury w karoserji w celu wymiany pompy paliwa to "majtersztyk". To ma swoją definicję i nazywa się DRUCIARSTWO! Możecie mnie zjechać za to ale właśnie przez takie leniwe rozwiązania okazuje się, że pompy nawet oryginalne są awaryjne, że wtryski się zacierają, że w filtrze syfu pełno itp. Wymieniając pompę w tradycyjny sposób macie okazję zobaczy jak wygląda czystość baku czego nie sprawdzicie wyciągając pompę przez dziurę zrobioną diaksem... W takim razie po co wymiana pompy skoro nie czysci się baku? Pompa nowa zaciąga pozostawiony syf w baku i za niedługi czas znowu wymiana...pomijam fakt, że kto świadomie wycina dziurę w karoserji i to jeszcze w podłodze...dziury się naprawia żeby ich nie było a tu...no ręce opadają...nie piszę tego by Wam Koledzy pojechać ale tylko dlatego, że to nie właściwe postępowanie które jest przez znaczny ogół chwalone. Nie znalazłem nigdzie info bądź filmu jak wymienić pompę zdejmując bak ale jak zrobić dziurę w podłodze i czym to już cały YouTube zawalony...a potem zdziwienie, skąd kurzu w aucie bądź wody...na pewno to nie jest “fachowa robota" ale każdy robi jak chce... Bez urazy. Pozdrawiam
mam nadzieję że w najbliższym czasie dopadnie cię problem z pompa ...ciekawe czy będziesz taki mądry...bez urazy oczywiście..... _________________ było wiele opli, vw, mercedesy, 2 citrony, BMW x3 x-drive a teraz znowu citron
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen Xsara Picasso ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.