Komputer wyświetlał " p filter add level low" czy coś takiego. Zbiornik z Eloys kosztuje 570zł w ASO do tego koszty montażu resetu komputera itp. Usunąłem filtr w dobrej firmie, przy okazji wymiany rozrządu. Polecam Warszawa Białołęcka 244
Teraz chce wiedzieć czy użyć płynów typu Forte do czyszczenia silnika i przewodu doprowadzającego olej do turbiny czy po prostu usunąć sitko wyczyścić przewód i wymieniać olej i filtr co 15 tyś. W tej chwili Turbo działa bez zarzutu. Czym mam wyczyścić przewód, zapomniałem to zrobić podczas usuwania FAP i teraz chyba nie dojdę do śruby od przewodu u dołu bez odkręcania go ? Wyczyścić czy wymienić, co radzicie ?
Czy częste wymiany oleju i filtra zapobiegną zapchaniu turbo ?
Kolego, ja jeżdżę tez bez fapa i nic nie robię, wymieniam olej co 15 tys i dolewam stp co 5 tys do czyszczenia układu paliwowego i wtrysków. Jak na razie nic nie zauważyłem żeby się działo z autem, po prostu żyje bez fapa...
Ale mówimy o usunięciu fapa fizycznie i elektronicznie.. _________________ Pomogłem?postaw piwko:)
Oczywiście, że usunięcie mechaniczne i elektroniczne. Co prawda komputer wywala błąd o niskim stanie eloys jak przed usunięciem, ale elektryk powiedział że jak nie zniknie samo to przyjechać i usunie. Wiem, że to nie wpływa i mogę tam dolać ropy ale na razie nic nie robię.
Co do sitka z przewodu od turba, to wyszukałem na forum skan strony z instrukcji serwisowej gdzie polecają koniecznie usunięcie sitka i sprawdzenie obecności. Zastanawiam się czy dojdę tam sam czy muszę zdejmować pudełko fapa ?
Nie napisałem, że zapchany Fap ma wpływ na turbinę. Jednak po zapchanych Fapie silnik przechodzi w tryb awaryjny. Turbina zapycha się przez uszczelkę wtryskiwaczy, dokręcanie lub sprawdzanie wycieków zapobiega, a wymiana uszczelek to nic w porównaniu z wtryskami i turbiną.
Ps. Ja również wymieniam olej i filtry (paliwo, olej, powietrze) co 15tyś. to zapobiega i nie wymusza usuwania sitka...
wracam po długiej przerwie, próbowałem dobrać się do rurki doprowadzającej olej do turbiny jednak nie udało mi się dostać do śruby za fap-em. Przy okazji wymieniłem olej, filtry itp. Po przejażdżce wylazł błąd faulty antypollution :/ miałem już takie objawy po usunięciu fapa, wystarczy wykasować bo nie wpływa to na pracę silnika.
Moje pytanie brzmi czy lexią dobiorę się do tego błędu i będę mógł go usuwać ? bo kroją za podpięcie od 100zł :/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 Picasso ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia- układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.