chyba znalazlem problem, ale nie jestem pewny bo jeszcze czasmi szarpie przy przyspieszaniu, obydwa kabelki przy wtyczce do czujnika doladowania turbo sa uszkodzone, zailozowalem je izolacja, ale nie jestem pewien czy to wystarczy.
moze ktos wie czym je zaizolowac zeby byly pewne, moglbym je skrocic, ale chyba beda zakrotkie
Te silniki są dobre do 200000 mało pala wszystko git później się zaczyna. U mnie zaczęło kąpać z gruszki na kostkę tak od czasu do czasu kropla ale kostka była nowa to mnie szlak trafiał zaczolem od wymiany gumowych uszczelek węża dolotu powietrza. Później wymiana pokrywy zaworów z odma. Dalej lało aż w końcu zamontowałem catch tanka. I przynajmniej z odmy przestało. Ty będziesz musiał jeszcze dodatkowo zregenerować turbo sprężarkę. Film z mojego montażu w linku poniżej https://youtu.be/SYAI0IrksIQ. Szkoda ze ten silnik ma takie przecieki bo pozatym jest całkiem ok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.