Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 950 Skąd jesteś (miejscowość / region): Swarzędz WLKP. Posiadane auto: Citroen C4 Grand-Picasso Excl. 2.0hdi automat. FORD KA 1.3 TDCI (GRAND-PRIX) 2010r. BYŁO: Polonez, Fiat Cinquecento, Daewoo Matiz, Volvo S80
Piwa: 133/3
Wysłany: Pią 27 Lip 2012, 01:37
Temat postu:
Re: ( Citroen C3 ) Przebieg 1,4 HDI
Witam,
Wszystko zależy od tego, jak ktoś dbał o silnik do tej pory tzn., czy silnik przechodził okresowe przeglądy oleje ,filtry itp. Czy obecny przebieg jest prawdziwy i bardzo ważne, czy był już wymieniony rozrząd, bo jeżeli nie to jest teraz ostatni moment abyś to uczynił bo 240 tyś jest wartością graniczną kiedy należy to uczyni.
Jeżeli wszystkie wymagania były spełniane, to spokojnie jeszcze pojeździ kilka lat. _________________ Cyfrowy 5
Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 19 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Xsara Picasso 2.0 HDI (90 KM) 2002 r.
Piwa: 1/4
Wysłany: Pią 27 Lip 2012, 09:13
Temat postu:
Re: ( Citroen C3 ) Przebieg 1,4 HDI
ostatnio czytałem artykuł o 1 właścicielu golfa 4 z silnikiem 1.9 TDI który zrobił swoim samochodem 720 tys od nowości i silnik ciągle jest w znakomitej kondycji. Nie bierze oleju, dobra kompresja więc jeszcze trochę pojeździ.
Nie sądzę by silniki HDI ustępowały silnikom TDI, niektórzy powiedzą nawet że są lepsze. Sądzę też, że połowa samochodów sprowadzanych do Polski robi przebiegi rzędu 500 tys (choć granicę 180 tys przekraczają kilkukrotnie).
Powtarzając słowa kolegi Cyfrowy 5 - jeśli samochód przechodzi podstawowe czynności serwisowe, i przebieg jest oryginalny - jesteś przed połową jego żywota, a może dopiero w 1/3.
Ja kupiłem Picasso z nawiniętymi 253 tys. Był w TYSIĄC RAZY lepszym stanie niż 5 sztuk które miały CO NAJMNIEJ 100 tys mniej.
Przebieg, jak dla mnie - zaczyna być już tylko kwestią umowną, bo niestety handlarze nie potrafią inaczej. _________________ Xsara Picasso 2.0 HDI (90 KM) 2002 r.
Kraków
Mam go od nowości, autko robi 2/3 trasa 1/3 miasto spalanie ok 4,2 /100km
rozrząd wymieniony przy 180 kkm
Wymiany oleju i filtrów co ok 15tyś
Dotychczas było kilka usterek (klima, sprężyny zawieszenia przód, linka zmiany biegów, urwał się przewód masowy idący od akumulatora do karoserii, pzretarł się pzrewód paliwowy pod filtrem powietrza i się zapowietrzał) takie w sumie dość drobne usterki.
Aktualnie wybieram się do Chorwacji i trochę mam obawy że duży przebieg ale co tam.
Myślałem nad zmianą autka ale może jeszcze by nim pojeździć tym bardziej iż wartość już tego C3 jest dość niska z uwagi na 7 lat i 240 kkm
Aktualnie pojawiło się coś dziwnego bardzo mocno zaniża mi średnie zużycie paliwa. Wystapiło to po wymianie oleju i filtrów. Gdzie dokonuje się pomiar zużycia paliwa ? do komputera, przypadkiem nie w czujniku filtra paliwa bo kupiłem nie oryginał tylko jakiś odpowiednik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C3 ) Silnik Diesel -uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci komfortu podczas przeglądania naszego serwisu oraz podniesienia jakości oferowanych treści. To dzięki plikom cookies można logować się na forum. Cookies używane są również po to, aby dostosować np. treść pokazywanych Ci reklam do Twoich zainteresowań. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików. Jednak zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o użyciu plików cookies.