Witam
Posiadam Citroena C5 2,2, HDI z 2001 r.
Auto posiada przebieg 114 tys (autentyczny)
Wczoraj podczas wyprzedzania wyrzucil mi komunikat ANTIPOLLUTION FAULT, dziś byłem w serwisie podłączyć pod komputer i wyrzuca 2 błędy:
Niski poziom dodatku
i wysokie doładowanie turbo.
W Aso powiedzieli że FAP + dodatek koszt okolo 1600 zl (regenerowany)
czy to oznaka FAPA? i czy lepiej robić czy usunąć a może to inna usterka
moze ktoś z was już takie coś miał.
dolej dodatku zresetuj komunikat,pojedz zatankuj, i przejedz sie gdzies po trasie zeby wypalić FAP. I zobaczysz czy komunikaty wracają. jesli tak to zatkany FAP. Ale zamiast kupować regenerowany mozna go wyjąc i wypłukac wodą na jedno wychodzi a kasa w kieszeni.
ok dodatek juz pytalem kosztuje 560 zl ;/ duzo jak na sprawdzenie,
teraz jeszcze jedna sprawa mówisz o przeczyszczeniu filtra, powiedz mi jakie jest dojście i dużo grzebania?
Bo myśle ze warto sprobować.
Bo jak co przechodzi mi przez mysl usunięcie i mam kogos kto to za 1200 zl zrobi i nie wiem co lepiej wychodzi.
Dodatku mozna kupić na litry, ostatnio kolega do peugota 607 kupował 1litr. Co do czyszczenia jak =zatkany na amen to przejzyj youtuba tam sa filmiki z tej operacji. Ale na poczatek dolej skasuj w kompie komunikat wyzeruj licznik od dodatku, zatankuj i pojezdzij powinien sie sam wypalic jak niemiałes dodatku. jak to niepomoze to zajzyj do filmikow zobaczysz jak kolesie czyszcza efektywnie Fapy. pozdrawiam
Witam a tak swoją drogą kto Ci sprzedał te auto z taką ilością kilomerów ? i czy na pewno nie było nic majstrowane przy liczniku lub komputerze piszę to dlatego że coś mi tu nie pasuje, średnio raz na 80tyś kilomerów leje się dodatek i wymienia lub czyści się fab-a
A nie lepiej usunąć, elektronicznie i mechanicznie, i mieć problem raz na zawsze z głowy? Badania techniczne bez problemu przechodzi, po usunięciu nawet bedzie mniej palił i chyba nawet lepiej dla silnika.
A wydywac kase na dodatek, filtry i mieć ciągle ten problem to bez sensu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.