Citroen

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


Idź do strony 1, 2  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum CITROEN Forum Strona Główna -> ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
meree

Czytelnik



Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): DTR/WH
Posiadane auto: C5,2004, 1.8 benzyna+LPG
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 05 Cze 2012, 00:01
Temat postu:

c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


Witajcie,

jestem świeżo po wymianie uszczelki pod głowicą, planowaniu głowicy i innych towarzyszących i słono kosztujących czynnościach.

Werdykt mechanika był jednoznacznie druzgocący dla instalacji LPG ( BRC).
Na gazie przejechałem ok 22 tys. km i przepaliła się uszczelka właśnie z powodu korzystania instalacji gazowej.

Co ważniejsze, zdaniem mechanika albo usunę instalację, albo historia z uszczelką znowu się powtórzy:(

Czy macie podobne doświadczenia? jeździcie na lpg? ( ile km?) Moje auto ma 100 tys przebiegu z czego 22 na gazie.

pozdr!

meree.
Powrót do góry
wujarap

Stały Bywalec



Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 134
Skąd jesteś (miejscowość / region): Zielona Góra
Posiadane auto: Citroen C5 Kombi 2.0 16V+LPG 2002
Piwa: 10/0
Wysłany: Wto 05 Cze 2012, 07:40
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


Witam kolego,
Ja co prawda mam silnik 2.0 138KM - ale są to konstrukcje bardzo zbliżone, gaz założony w Holandii w 2002 czyli od nowości auta...
Obecnie mam najechane troszkę ponad 200 tyś. km - jeżdżę ok. 30 tyś km rocznie, uszczelka jest cała...
Auto sprawuje się dobrze choć mam drobne problemy z falowaniem obrotów i błędem Antipollution Fault.
Jak widać auta te mogą jeździć na gazie!
Dodam że instalacja nie widziała serwisu od kiedy jest w Polsce - jakieś 60 tyś. km - nic nie było regulowane a spalanie jest stabilne na poziomie w cyklu mieszanym ok 11 litrów/100 km

Pozdrawiam
Powrót do góry
potlok

Stały Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 110
Skąd jesteś (miejscowość / region): łódź
Posiadane auto: Citroen C4 1.6 Hdi FAP Exclusive
Piwa: 8/0
Wysłany: Wto 05 Cze 2012, 15:39
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


Witam. Ja miałem Xsare z tym samym silnikiem, gaz BRC przejechałem około 20tys na gazie i sprzedałem, po kilku miesiącach odezwał sie nowy własciciel xsary chcac cos zapytac i własnie oznajmił ze poszła uszczelka pod glowicą. Ten silnik bardzo sie grzeje a w szczegolnosci na gazie.
Powrót do góry
wigru

Debiutant



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 21
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bytom
Posiadane auto: Citroën C5 Break 16V 1.8 2004r. LPG
Piwa: 2/0
Wysłany: Czw 07 Cze 2012, 15:20
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


To moja cytrynka (ten sam rocznik i pojemnosc) ma juz przejechane na gazie okolo 65tys. km i z gazem nie mam zadnych problemow. Nie wiem jak to mozliwe, ale wg statystyk pali 8,6 l gazu / 100km i mniej wiecej to sie zadza z tym na paroagonie. Nie czuje zadnej roznicy pomiedzy gazem a benyna. Teraz mam mala awarie, ale o tym w innym poscie i nie wiaze tego z instalacja gazowa.
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
oki14

Czytelnik



Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź
Posiadane auto: Citroen C5 1,8
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 07 Cze 2012, 16:24
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


witam

Kupiłem C5 2004 rok 1,8 benzyna dwa miesiące temu . Wszystko jest w porządku ale spalanie wynosi ponad 11 litrów w mieście i dlatego zastanawiam się nad założeniem gazu. Dlatego też mam pytanko czy gaz jest zabójczy dla tego silnika mam na myśli uszczelkę pod głowicą ?
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Czw 07 Cze 2012, 16:24
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
kasias

Czytelnik



Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): milanowek
Posiadane auto: citroen c5 1.8 benz
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 19 Sty 2013, 20:06
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


Ja wlasnie wymienilam cewke. Mechanik stwierdzil ze wypalila sie od gazu, tyle ze gaz mam 1,5 roku. W innych samochodach jezdzilam ponad 4, 5 lat na gazie i wszystko bylo ok. A tu tez holender i porazka!
Powrót do góry
GRZEGORZ SZKLARSKI

Stały Bywalec



Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 191
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gniezno/Wielkopolska
Posiadane auto: CITROEN C5 2.0 SX -lpg-automat. 136 KM 2002
Piwa: 11/1
Wysłany: Pon 21 Sty 2013, 18:28
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


Ja mam gaz trzy lata żadnych problemów tylko jak kolega czasami wyskakuje błąd Antipollution Fault. ale sam go kasuje interfejsem
Powrót do góry
gadu-gadu
alekkub672

Debiutant



Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 31
Skąd jesteś (miejscowość / region): Ruda Śląska
Posiadane auto: Citroen C5 1.8 16V + lpg 2005r
Piwa: 0/1
Wysłany: Sro 13 Lut 2013, 13:49
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


Mam Cytrynę z 2005 235 tys. km w tym ok 100 tys. km na gazie, nic sie nie dzieje, moze dlatego ze serwisuje auto w serwisach specjalizujacych sie w francuskich autach a nie przeskakuje z warsztatu do warsztatu lub dlatego ze mam cytryne od nowosci i wiem co w niej jest. Instalacje mam z firmy BRC i polecam! Instalacja gazowa w C5 sie bardzo szybko "zwraca".
Powrót do góry
Adam102

Czytelnik



Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): Zabrze/Śląskie
Posiadane auto: Citroen C5 1,8 2003 BRC
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 24 Lis 2013, 13:12
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


Też mam 1.8 na gazie przejechałem 65 tys. Instalacja BRC i zero problemów. Spalanie to około 9,5 l. Ważne to kto zakłada instalację.
Powrót do góry
krzysparco

Debiutant



Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 21
Skąd jesteś (miejscowość / region): Sanok
Posiadane auto: BMW 7 e38
Piwa: 0/1
Wysłany: Pon 25 Lis 2013, 01:32
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


Adam102 napisał:
Ważne to kto zakłada instalację.


TO JEST NAJWAŻNIEJSZE !!!!
Powrót do góry
gadu-gadu
michalxm1

Stały Bywalec



Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 210
Skąd jesteś (miejscowość / region): Rybnik
Posiadane auto: Peugeot 508SW 2.0hdi 163km 2012 , C3 II Exclusive 1,6 VTI
Piwa: 9/1
Wysłany: Sro 03 Sie 2016, 15:50
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


w Xsara Picasso zrobione ok 180 tysięcy na lpg i z uszczelką nie było nigdy problemu. Jedyna awaria to wypalony zawór ale poprzedni właściciel olewał regulacje i serwis LPG Evil or Very Mad
Zawsze miałem LPG w swoich wozach i jak jest dobrze wszystko założone i ustawione nie może być problemu z uszczelka z powodu LPG. Spieprzyli ustwienie na samym początki i taki efekt.
Ja ta cytryną jeżdzę głównie po mieście i nie zauważyłem różnicy żeby bardziej grzał silnik na LPG niż Pb
Powrót do góry
kristos

Debiutant



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 19
Skąd jesteś (miejscowość / region): Płock
Posiadane auto: renault megane
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 17 Sie 2016, 16:22
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


Po pierwsze aby jeździć z instalacją LPG należy mieć świadomość tego a nie patrzeć ile się zaoszczędzi bo w ten sposób awaria może być nieunikniona oraz wybrać właściwą do danego modelu auta. Po drugie należy dokonywać przeglądów i serwisu instalacji wymieniać filterki ponieważ gaz w Polsce do najlepszych nie należy, po trzecie jeśli to konieczne należy dokonywać kontroli luzów zaworowych a po czwarte stosować olej przeznaczony do LPG choćby Shell ma takowy w swojej gamie i wówczas cieszymy się z ekonomicznej jazdy. Czasami również należny "przepalić"auto na paliwie choćby dla tego aby wtryski jak i pompa paliwa się nie uszkodziła. Cała filozofia jazdy autem z LPG.
Powrót do góry
irek-Gdańsk

Debiutant



Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: wcześniej wysłużony zagazowany Fiacior Palio Weekend HL 1,2 a obecnie Cytryna C5 II 2007grudzień, też zagazowany :))
Piwa: 1/21
Wysłany: Pią 02 Wrz 2016, 17:21
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


GRZEGORZ SZKLARSKI napisał:
Ja mam gaz trzy lata żadnych problemów tylko jak kolega czasami wyskakuje błąd Antipollution Fault. ale sam go kasuje interfejsem



- W mojej cytrynie też zapala sie Antipollution Fault oraz na zegarach żółty silniczek- kontrolka od defektu silnika tzw check engine.
Co jakiś czas jade do mechaniorów i wykasowują mi błąd i jednocześnie wykasowują mnie około 100 zł, nic konkretnego nie mówiąc, tylko słysze zawsze jedno : na gazie tak sie dzieje że ta kontrolka sie zapala co jakiś czas.
Czy możesz kolego podpowiedzieć jak Ty to robisz ze sam kasujesz błąd interfejsem , jak tu pisałeś wyżej w swojej wypowiedzi.
Z góry dziękuje za odpowiedź. (albo tu, albo na emaila: irek1204@wp.pl
_________________
irek-Gdańsk
Powrót do góry
blasterlws

Debiutant



Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 30
Skąd jesteś (miejscowość / region): LUBLIN
Posiadane auto: CITROEN C5 1.8 6FZ
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 09 Sty 2017, 23:16
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


Zainteresuj sie montażem emulatora elektronicznego sondy lambda
Powrót do góry
adam_20

Czytelnik



Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość / region): Turów
Posiadane auto: Citroen C5 Break 2003
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 10 Sty 2017, 13:12
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


wujarap napisał:
Witam kolego,
Ja co prawda mam silnik 2.0 138KM - ale są to konstrukcje bardzo zbliżone, gaz założony w Holandii w 2002 czyli od nowości auta...
Obecnie mam najechane troszkę ponad 200 tyś. km - jeżdżę ok. 30 tyś km rocznie, uszczelka jest cała...
Auto sprawuje się dobrze choć mam drobne problemy z falowaniem obrotów i błędem Antipollution Fault.
Jak widać auta te mogą jeździć na gazie!
Dodam że instalacja nie widziała serwisu od kiedy jest w Polsce - jakieś 60 tyś. km - nic nie było regulowane a spalanie jest stabilne na poziomie w cyklu mieszanym ok 11 litrów/100 km

Pozdrawiam


Mogę Ci doradzić żebyś wymienił cewkę. Miałem podobnie C5 2003 z Holenderską instalacją. Wyświetlał mi się ten błąd ale go kasowałem i wszystko było spoko, aż nagle zaczął nierówno pracować nie dało się nawet jechać. Co się okazało nie była dostarczana iskra na jedną świecę. Wymieniłem cewkę i na benzynie było spoko, ale na gazie nadal to samo. Uszkodzona cewka wpłynęła na wtryskiwacze, a w Polsce nie wiem czy wiesz, ale jest tylko kilka serwisów, gdzie zajmują się ową instalacją. Za samo podłączenie do komputera powiedział mi 200 zł. Do wymiany okazały się wtryskiwacze, których nigdzie nie mogłem dostać, więc trzeba było zakładać nową instalacje. Kasując błędy trzeba również szukać ich przyczyn. Pozdrawiam
Powrót do góry
machony79

Auto Maniak



Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 2558
Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice
Posiadane auto: Lexus NX Turbo,C5 III Exclusive Tourer 2.0 lpg
Piwa: 286/13
Wysłany: Wto 10 Sty 2017, 20:02
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


kasowanie komunikatu ANTI... to nie naprawa.
Trzeba odczytać bład i naprawić to co wskazuje komputer diagnostyczny.
_________________

Moje filmy na YT
Powrót do góry
gadu-gadu
__Robert__

Auto Maniak



Dołączył: 15 Lut 2014
Posty: 3339
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Citroen C5 X7 Tourer Exclusive 2.0 16V LPG
Piwa: 178/11
Wysłany: Wto 14 Lut 2017, 11:14
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


Przeważnie wyskakuje błąd P0170- skład mieszanki.
Powrót do góry
macek1975

Debiutant



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 25
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gostynin
Posiadane auto: C5 X7 2009 2.0HDI AM6 oraz C4GP 1,6eHDI- był Mk.I Break 1.8Pb +LPG by STAG
Piwa: 2/0
Wysłany: Pon 27 Mar 2017, 13:29
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla siln


Panownie - zmieniajcie mechaników szybciutko bo walą was na kasę aż miło...
Mogę w tej kwestii się wypowiedzieć jako były już użytkownik wieloryba z takim silnikiem po przebiegu ~200.000km.
NAJWAŻNIEJSZE JEST TO JAK JEST ZAŁOŻONA INSTALACJA!!!!!! Odzielne cewki, krótkie przewody do wtrysków - tej samej długości, porządne zabezpieczenie sterowania i regularna wymiana świec i filtrów - 3 baki na LPG i następny..no może pół Smile na Pb
Objawy o których mówicie to na 100% problem z listwą zapłonową - wylatuje ci zapłon na jednym cylindrze i masz komunikat o niewłaściwym składzie mieszanki....Oczywiście CHECK ENGINE i tylko 15min odłączenie klemy ratuje na krótką metę jak nie masz ODBII - nawet zwykły ELM327 wychwyci takie anomalie i poradzi z diagnostyką.
Jeśli po przełączeniu na benzynę silnik idzie bez falowania obrotami i nie dławi się to na bank zamawiaj listwę
Ja miałem instalację STAGA 4 założoną przy 220tys km - 413.000 stuknęło i tylko wymieniałem świece co 30tys a cewki co 60tys - radzę nie oszczędzać na tym ostatnim elemencie - zakup zamienników poza SAGEM-em kończył się po 10tys....raz myślałem że to przypadek ale po drugim razie już sobie dałem spokój.....
Co ważne - wymiana oleju i filtrów co 15k i bezproblemowa jazda przez 8 lat.....
Misiek już u kolejnego zadowolonego użytkownika - a ja jadę po X7 z 2.0L ale tym razem w automacie.... Smile....i do gazu Smile
Nie dajcie się nabijać w butelkę "pseudo fachowcom" i opiniom że ten silnik nie nadaje się do gazu - wręcz przeciwnie...
Very Happy
Powrót do góry
komunikator tlen - status
painball

Dyskutant



Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 84
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Fiat Tipo SW 1,4 95 kuca
Piwa: 2/7
Wysłany: Sro 29 Mar 2017, 12:53
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


Kogoś chyba nieźle poniosło.

Świece owszem.

Ale cewkę co 60 tyś? Po kiego grzyba? Shocked

Świece przy LPG wymienia się na te z mniejszą szczeliną niż fabryczne (zazwyczaj). Fizyka. Chodzi o odciążenie cewki przy zasilaniu innym paliwem (potrzeba mniejszego napięcia do uzyskania iskry przy mieszance LPG/Powietrze). Nie będę tutaj się rozwodził.

Ale samą cewkę co 60 tyś?

Moja ma już 160 tyś. km ponad najechane z czego 60 tyś. na LPG i nic się z nią nie dzieje.

Co ma wymiana cewki na celu po za niepotrzebnym odchudzeniu portfela? Wpływa na kulturę pracy? Zapobiega wypalaniu gniazd/cylindrów?

Cewka może szybciej padać jak gaziasz partacz po łatwości do cewki się podpina, żeby sygnał do instalacji pobrać i nie wymieniamy świec częściej.

Cytat:
Odzielne cewki, krótkie przewody do wtrysków - tej samej długości, porządne zabezpieczenie sterowania i regularna wymiana świec i filtrów - 3 baki na LPG i następny..no może pół Smile na Pb

I normalnie majster. Oddzielne cewki? Chyba wtryski. Krótkie przewody/tej samej długości do wtrysków - owszem. Czym ty chcesz zabezpieczać sterownik? One są fabrycznie zabezpieczone. Folią chcesz zawijać? Regularna wymiana świec i filtrów to coś oczywistego. 3 baki na LPG i potem coś z PB to bujda. Floty robią po 90 tyś.km/rocznie i nikt nic takiego nie robi. Nic się z instalkami po 300 tyś km nie dzieje po za regeneracją parownika (zużycie).

Najważniejsze jest ŚCIĄGANIE KOLEKTORA żeby nawiercić go dla dysz pod odpowiednim kątem. I potem jazda po mieście i regulacja. To ma fizycznie wpływ na trwałość silnika.

Jak zaprowadzasz samochód do gazownika na 7, a on prawi że o 15 odbiór to partacz. Nie zdąży ściągnąć kolektora. I zapomnij o jakiejś mapie.

Tyle w skrócie.
_________________
Lexia Trójmiasto
Powrót do góry
macek1975

Debiutant



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 25
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gostynin
Posiadane auto: C5 X7 2009 2.0HDI AM6 oraz C4GP 1,6eHDI- był Mk.I Break 1.8Pb +LPG by STAG
Piwa: 2/0
Wysłany: Pon 10 Kwi 2017, 14:51
Temat postu:

Re: ( Citroen C5 ) c5 1.8, 2004 benzyna + zabójcze dla silnika LPG?


Painball - porozmawiamy jak będziesz miał 200kkm nalatane bo ja podaję konkrety a nie widzimisię i nie powtarzam zasłyszanych bajek tylko fakty dotyczące mojej instalacji.
Masz rację - chciałem napisać o przewodach od cewek do wtryskiwaczy - że muszą być takiej samej długości a jeśli chodzi o cewki wtrysków to tak po ok 60 tys poleciały mi integry z listwą rozdzielacza (nie pamiętam producenta więc nie podam konkretów) które potem wymieniłem na pojedyńcze cewki na listwie.
Jeśli natomiast chodzi o listwę z cewkami to tak się sprawa u mnie przedstawiała jako opisałem - wyskakiwał błąd to znak że cewka się kończy - tylko tyle i aż tyle celem komentarza....oryginalną wymieniłem przy 230kkmm - następne rzadko kiedy 60kkm przekroczyły....może pecha miałem....ale 3 razy??????
W moim przypadku zmiana świec czy wręcz zmniejszenie standardowej przerwy powodowało że nawet na benzynie nie palił a świece zalewał - jak były stadardowe NGK to był spokój -raz miałem jakieś 3-elektrodowe ale po 10kkm wyrzuciłem bo przerywał na jeden garnek - założenie starego zestawu (awaryjnie) problem załatwiło - może humorzasty był mój silnik ale nigdy nie stanął, nie zawiódł - a co do tej bezawaryjności flotowych auto co niby po 300kkm robią to jak już wspomniałem na początku podajemy fakty a nie zasłyszane informacje z netu bo ja takich informacji od gazowników - słyszałem takich bajek bez liku..tylko jak próbujesz się dowiedzieć coś więcej typu: jaka instalacja, kto robił i gdzie, jakie auto, jak użytkowane to jakoś nie ma chętnego by uchylić rąbka tajemnicy....bo znajomy miał kolegę, bo podobno ktoś tam jeździł itp..itd...
Jako młodzian jeździłem jako przedstawiciel różnymi zagazowanymi wynalazkami typu CC, Felcia, Fabia, Palio i żaden nie przekroczył 160kkm a zrobiłem ponad 1mln kilometrów tymi wynalazkami więc wiem co mówię a silnikom obecnie stosowanym daleko do wytrzymałości konstrukcji sprzed 20lat....
Przejedziesz 400kkm tym autem to z niecierpliwością poczekam na Twoje doświadczenia
Bez obrazy
Powrót do góry
komunikator tlen - status
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum CITROEN Forum Strona Główna -> ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Ogłoszenia sprzedaży - Citroen C5 »

Opinie o samochodach Citroen C5 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


CitroenSaxo

4 000

2001r.

249 000 km

lubelskie

CitroenC4

22 900

2012r.

227 240 km

mazowieckie

CitroenC4 Picasso

54 800

2018r.

141 000 km

małopolskie

CitroenXsara Picasso

7 700

2007r.

212 000 km

mazowieckie

CitroenC3 Aircross

45 900

2017r.

81 000 km

wielkopolskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System