Czy siłowniki przednie w C5 z 2006 r. muszą być idealnie suche? Dziś podniosłem wóz na maxa w górę i zobaczyłem że pod gumową osłoną jest jakby LDS ale zabrudzony - nie jest świeży i nie jest tego dużo - lekko zabrudzony palec jak przetarłem. Nie widać wycieków. Jak wóz jest w położeniu do jazdy to nic spod gumy nie cieknie i siłowniki są suche.
Witam żeby Go nie spotkało to co mnie - nie lało a jak raz [cenzura]ło to ledwo co dojechałem na wiochę i tam zostawiłem - do domu niestety syn musiał zawieźć I niestety po kieszeni - wymieniłem 2 siłowniki jeden 1600 zeta x2 i wyszła niezła sumka + mechanik _________________ diablo2 dla kolegów diabeł
A ja bym oddał do mechanika i nie zwlekał, aż całkowicie osiądzie auto, a im wcześniej tym lepiej i taniej wyjdzie, bo potem niepotrzebnie koszty na lawetę i tyle w temacie. No, chyba że nieudolni kierowcy inaczej myślą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.