odkręć korek wlewu oleju przy zapalonym silniku i sprawdź czy nie ucieka cienienie z niego lub trochę kopci na biało.
Albo łatwiej będzie jak odkręcisz przewód który doprowadza powietrze z filtra powietrza do turbiny. on jest przymocowany na dwie klamry zaciskowe śrubokręt plaski
jesli jest tam olej to masz problem z kompresja silnika a dymi bo sie zgromadzil olej w chlodnicy powietrza (intercooler)
potwierdzając moje przypuszczenie auto powinno zakopcić na czarno przy dużych obrotach
Daniel220
wtryski moga sie konczyc juz, ale jak tylk oprzy zapaleniu tak jest to spoko, nie jest jeszcze zle, gorzej jak przy gazowaniu bedzie siwy dym lecial.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.