Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): podkarpacie Posiadane auto: fiat marea weekend 1.8 1996
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 04 Lut 2015, 22:25
Temat postu:
podobny problem
Witam Serdecznie !! Posiadam C4 Grand 2008 rok . moim problemem jest to iż w tym samochodzie pojawia sie czasem błędy dotyczące zawieszenia ale tylko jak moje autko postoi chwile na lekkim wzniesieniu tyłkiem do dołu .A co smieszniejsze zaczeło się to po wymianie opon letnich[17 cali] na zimowe [16 cali]. Dokładniej mówiąc te komunikaty to są takie [ nieczytanie ciśnienia w oponach oraz błąd zawieszenia ] . Myslę że nieczytanie cisnienia jest spowodowane nie orginalnymi felgami i śrubami ale co do zawieszenia to nie mam pojecia !Jedynym pocieszeniem jest to ze po ponownym uruchomieniu wszystko znika znaczy problemy [ service].jesli by ktoś coś mógł poradzić to z góry dziekuje i pozdrawiam !! _________________ nowy
sprawdź sobie czy w 17 nie masz czujników ciśnienia bo takie występowały ..felgi i śruby nic nie mają do komunikatu jeśli 17 maja czujniki a 16 nie to taki komunikat będzie się pojawiał tylko zastanawia mnie czemu on gaśnie
ten komunikat występuje ja jest spadek napięcia na akumulatorze na ok 11.1V w serwisie jest opcja aktualizacji oprogramowania kompresora a polega na tym ze obniżają próg spadku na 10,4 i wtedy komunikat się nie zapala a spróbuj naładować akumulator i powinno przestać sie zapalać ..
witam wielkie dzięki za szybka odpowiedż . Co do felg gdzie sie znajduja te czujniki cinienia na kolach ? a co do akumlatora to niedawno wymieniłem na nowy wiec niewiem czy to ta przyczyna. Myśle ze przyczyna jest w kołach gdyz wczesniej nie mialem takiego problemu na letnich kolach 17 cali dopiero po podniesieniu auta do góry podczas wymiany kól pierwszy raz mi wyskoczył ten komunikat . Chyba że sie myle jesli tak to prosze o sugestie . Aczkolwiek bardzo dziękuję poprzednikom i pozdrawiam serdecznie _________________ nowy
Po zamontowaniu kompresora w aucie jesli macie Lexia/proxia można auto podnieść z poziomu programu, jeśli nie to trzeba niestety przejechać się kawałek z pustym zawieszeniem (niezalecane w instrukcji całkowite opuszczenie),ręczne podnoszenie wtedy nie działa, zgasić samochód zamknąć drzwi nie pilotem i po chwili kompresor włącza się stawiając cytrynkę na właściwą wysokość.
Po tych zabiegach zawieszenie pomyka jak trzeba.
Witam. Jestem rowniez nieszczesliwym posiadaczem cytryny C4GP z pneumatyka. Po wymianie poduszek, zakonczyl zywot kompresor, dzisiaj go wymienilem na nowy, ale po opuszczeniu samochodu, nic sie nie dzieje (kompresor na 100% sprawny). Zaintrygowal mnie ten fragment wypowiedzi kolegi Lewy12. Czy to oznacza, ze po wymianie kompresora trzeba go koniecznie podniesc Lexia? Lub tez przejechac sie z tylkiem po asfalcie i zamknac samochod z klucza a nie pilotem? Jesli tak, to ile trzeba przejechac i z jaka predkoscia? Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki, bo rece juz mi opadaja
No to odpowiem sobie sam, moze komus sie przyda. Dzisiaj przejechalem kilkadziesiat metrow z predkoscia ok. 20km/h wylaczylem silnik i zamknalem samochod kluczykiem (nie pilotem). Kompresor zaskoczyl i napompowal poduszki do odpowiedniej wysokosci, wszelkiego rodzaju meldunki zniknely i juz sie nie pojawiaja. Dzieki wielkie dla kolegi Lewy12, bardzo mi pomogl jego opis.
Dobra teraz kolejny przypadek zkopanego zawieszenia:
A wiec :
ponad rok jezdzilem na nieszczelnym zawieszeniu chyba nieszczelnym, czasami zawszenie opadalo czasami nie, z biegiem czasu zawsze opadalo auto wydawalo sie byc przuechylone w prawa strone gdzie tez przy prawej stronie slyszalem syczenie z okolicy poduszki, ale kompresor dawal rade i zawsze dopompowal zawieszenie z czasem pompowal podczas jazdy az tu nagle, podczas jazdy, wywalil mi bload zawieszenia z pieknym napisem SERVICE i od tamtej pory kompresor pompowal cosroz glosniej a auto sie bardzo wolno podnosilo.
Nstepnego dnia komprsor pompowal zdychajaco az zdechl totalnia auto opadlo na dupsku.
Rozpoczolam akcje ratowania kompresora wyciagnelem go, w srodku byl caly mokry, wysluszylem, a nastepnie sprawdzilem szczotki byly ok podpielem na krotko odpalil, zalozylem spowrotem po przejechaniu 500m wylaczylem samochod wyszedlemn i kompresor ruszyl do pracy ucieszylem sie jak male dziecko pompuje pompuje a auto nadal na dole hmmmmmm, wrocilem pod dom podnioslem prawa strone na lewarku wysoko zaczelem manualnie pompowac i ruszylo mowie super zrobione opuszczam na lewarku i spowrotem to samo odrazu siada na [cenzura] tak samo jak lewarek upuszcza samochod tak siada, smieszne jest to ze gdy kolo bylo w powietrzu usiadlem przy lewym tzn w bagazniku, pompujac to mnie podnosilo, aha slysze syczenie przy prawej poduszce. Co moze byc skopane dodam ze wczesniej syczenie raz sie pojaiwlo a raz nie hmmm, poduszka jest delikatnie popekana tzn sa takie mikro szczeliny o porownywalbym je do takic pekniec przy starych oponach.
Co tu dużo szukać, w zasadzie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Masz do wymiany poduszkę i tyle w temacie. Powietrze schodzi właśnie przez te mikropękniecia.
zaraz mnie z butow wyje......e wymienilem miecha juz nic nie syczy ale gdy na lewarku podniose to dopompowuje natomiast gdy opuszczam to opada, jakby kompresor nie mial sily pompowac albo by przez niego powietrze uciekalo, jakie cisnienie powietrza powinno byc przy jego pracy, dmucha ale wydaje mi sie ze slabo taki powiew delikatny a wydaje mi sie ze powinien miec jebniecie nawet chyba palcem moglbym go zatkac [/youtube]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.