myśle że nikt na to nie potrafilby odpowiedzieć bo pewnie nikt takiego przebiegu nie zrobił ale powiem tyle że miałem zrobione prawie 300 tys na 2,0 Hdi XP bezusterkowo i bezproblemowo oprocz słynnej pompy paliwa w zbiorniku które nie wytrzymuja dłużej niż 2 lata ( dobrej jakości)
to ciekawe co mówisz o tej pompie ( chodzi o tą w zbiorniku ?? ) - ja póki co nie miałem z nią problemów.
Kupiłem auto z przebiegiem 117 tys. ( czy realny to nie wiem ) - zrobiłem w 1,5 roku następne 100 tys. i póki co motor bez zastrzeżeń.
Biorąc pod uwagę nie najlepszą jakość krajowego ON liczyłem się z możliwymi usterkami silnika ale póki co spokój...
Zastanawiam się czy "uciekać" powoli z autem czy jeszcze można spokojnie zrobić następne 100 tys. km
Kupiłem Diesla bo kolega zajmuje się francuzami od lat jeździ po części i rozbiera te wraki z francji. Dałem się namówić bo u kolegi leży kilka takich hdi 2.0 wyciągniętych z rozbitków i niektóre robiły 500-600 tys przebiegu. Czyli są wytrzymałe
heh dobre
zastanawiacie się czy silnik nowej generacji zrobi 500 tys
cofnijcie się 20 lat do tyłu a zoriętujecie się że wtedy nikt o to nie pytała tylko jeździł. polonezami 200 tys a zachodnimi wozami do momentu aż silniki nie wypadły z mocowań a i to dało się naprawiać. motory benzynowe kręciły po 300-500 tys (przykładem jest mój peugeot 306 którym zrobiłem 450 tys km i zmordowało go drzewo) diesle kręciły nawet po milion km.
A obecnie?? dostawczaki klękają po 500 tys km a silniki benzynowe dorównują wytrzymałością dieslom, a niekiedy je przewyższają
zastanawiające co?? ja wam powiem dlaczego tak jest. poważna awaria silnika benzynowego nie skreśla jego żywota bo naprawia się to za akceptowalne pieniądze natomiast poważna awaria diesla daje do myślenia, naprawiać czy złomować motor a kupić anglika
Oto ta cała nasza ekologia. prychaja na emisję spalin katują i żyłują motory a efekt jest taki, że żywotność jest ich znikoma przy zastosowaniu coraz lepszych materiałów. tylko czy ktoś z unijnych urzędasów zastanawia się ile kosztuje środowisko takie produkowanie tych wszystkich skomplikowanych dodatków do nieskomplikowanego kiedyś silnika?? _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
Moj pikus 2hdi 90km ma zrobione 300 tyś.km bez żadnych usterek oprócz pompy paliwa tak samo jak wspomnial wcześniej kolega i peknietego ciegna zmiany biegów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen Xsara Picasso ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.