Dołączył: 22 Maj 2010 Posty: 10 Skąd jesteś (miejscowość / region): GLIWICE Posiadane auto: C5 2010r 140km
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 22 Lip 2011, 19:37
Temat postu:
zatkany filtr
witam wszystkich uzytkownikow cytrynek,i jesli ktos zwas mial taki problem to prosil bym o pomoc.Jadac samochodem w trasie po jakies godzinie na wyswietlaczu pojawil sie napis -serwis-a zaraz zatym komunikat ;Risk of particle filter blocking;przy predkosci 130km godz,jak zwolnilem do 110km godz komunikat zgasl,a jak znowu przyspieszylem to ponownie zapalil sie komunikat,prosze o jakies wskazowki co to moze byc aktulalnie jestem zagranica na wakacjach i niewiem czy z taka usterka moge wracac do Polski,zgory bardzo dziekuje.C4 picasso 1,6hdi 110km 2007r
Widocznie przy 130km/h auto dosyć solidnie dymi. Skoro nie masz komunikatu o niskim poziomie dodtku a filtr sie zapycha i to w trasie. Teoretycznie jak bedziesz jechał spokojnie to filtr powinien sie wypalac.
Dołączył: 22 Maj 2010 Posty: 10 Skąd jesteś (miejscowość / region): GLIWICE Posiadane auto: C5 2010r 140km
Piwa: 1/0
Wysłany: Sob 23 Lip 2011, 08:00
Temat postu:
zatkany filtr
dzieki za podpowiedzi .tylko po przejechaniu 100km ten komunikat sie zapalil i po zrobieniu 1100km i przekroczeniu 130km godz on nadal sie wyswietlal.czyli to co piszecie to pomoze,bo ja jechalem tyle godzin i ten filtr juz dawno sie powinien wypalic a komunikat nadal sie wyswietla
Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 963 Skąd jesteś (miejscowość / region): Swarzędz WLKP. Posiadane auto: Citroen C4 Grand-Picasso Excl. 2.0hdi automat. FORD KA 1.3 TDCI (GRAND-PRIX) 2010r. BYŁO: Polonez, Fiat Cinquecento, Daewoo Matiz, Volvo S80
Piwa: 139/3
Wysłany: Sob 23 Lip 2011, 12:45
Temat postu:
Re: ( Citroen C4 Picasso ) zatkany filtr
Chyba, że przeoczyłeś komunikat o uzupełnieniu płynu (dodatku), lub jeśli nie jesteś pierwszym właścicielem auta, to przejechane auto ma więcej km. niż na to wkazuje licznik i filtr sie kończy.
Bo po przejechniu tylu kilometrów filtr powinien być czyściutki.
Chyba, że tak, jak procik napisał auto mocno dymi.
Na skutek uszkodzenia któregoś czujnika lub sond lambda, komputer dobiera nieodpowiednią mieszankę paliwo-powietrze i "łoji" wszystko w rurę.
Kolejna możliwość, to przypadkiem przed wakacjami nie wymieniałeś rozrządu? Bo być może jest on lekko przestawiony i efekt zwiększone dymienie. _________________ Cyfrowy 5
trzeba sprawdzic czujnik róznicy ciśnień podłaczony do fapa ale niestety to już tylko urzadzeniem diagnostycznym co do jazdy możesz spokojnie wracac do Polski nic wielkiego nie powinno sie stac oprócz uciążliwych komunikatów
Dołączył: 22 Maj 2010 Posty: 10 Skąd jesteś (miejscowość / region): GLIWICE Posiadane auto: C5 2010r 140km
Piwa: 1/0
Wysłany: Sob 23 Lip 2011, 23:46
Temat postu:
zatkany filtr
DZIEKUJE BARDZO ZA PORADY PRZYJADE DO POLSKI I PODJADE DO JAKIEGOS WARSZTATU NA ANALIZE I BEDZIE WIADOMO CO JEST, MAM NADZIEJE ZE DOJADE ,A JUZ MIALEM NADZIEJE ZE TO FILTR POWIETRZA BO GO NIEWYMIENIALEM,ALE WAM BARDZO DZIEKUJE ZA WSZYSTKIE PODPOWIEDZI,TERAZ DOCENIAM TE FORUM NA KTORYM ZAWSZE MOZNA LICZYC NA WASZE RADY DZIEKI
Dołączył: 11 Lip 2014 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielsko-Biała Posiadane auto: Citroen c4 grand
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 11 Lip 2014, 17:28
Temat postu:
Fap i paliwo
Witam! Poprzednio tankowałem shell v pover diesel i po 20 tyś w nowym c4 grand zapalał się komunikat o możliwości zapchania fap W serwisie przeprowadzono wypalenie. Niestety komunikat się powtarzał co kilkaset km.Po zmianie Paliwa na werwę temat zniknął.Pozdrawiam elarym
Dołączył: 04 Sty 2014 Posty: 16 Skąd jesteś (miejscowość / region): Marki Posiadane auto: citroen c4 grand picasso 2.0 HDI 138, 2008 R Automat
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 03 Sie 2015, 07:36
Temat postu:
Zatkany FAP
Pomocy!Wczoraj wracałem z zagranicy i na autostradzie Cytrynka C4 Grand przestała jechać,pokazał się komunikat o zatkanym fapie.Autko odpala ale po dodaniu gazu dusi się i gaśnie.Co można zrobić ?
Dołączył: 23 Sie 2015 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: C4 Picasso
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 10 Wrz 2015, 16:10
Temat postu:
FAP -status
PAnowie, tak przy okazji: dzisiaj podłączył się spec. do mojego auta i wg narzedzia diagnnostycznego mam filtr zapchany w 30% i 60g czynnika/oleju/odatku do paliwa.
Jakie to są wartości? czy te 30% to jeszcze w miare ok czy nie, i ile wchodzi do zbiornika ELOYs-a?
Ostatnio lexia pokazała 37% oleju a dzisiaj jakiś inny "program" - 60g.
Proszę o pomoc fachowców.
Spec od auta zaleca wywalenie filtra czątek.
Cena około 800 zl. _________________ C4 Picasso, 2.0 HDI, 2008
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 Picasso ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia- układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.