Jak wygląda awaryjność silnika 1.6HDi 110KM z FAP w Citroenie C4 na tle innych silników np 2.0HDi albo TDI ze stajni VW? Dokładna specyfikacja auta z tym silnikiem jest tutaj, kod silnika to DV6TED4, czyli z kołem dwumasowym i turbosprężarką o zmiennej geometrii.
http://citroen.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=133636
Zastanawiam się czy warto kupować C4 z takim silnikiem czy może poszukać wersji 90KM z jednomasem i zwykłą turbosprężarką ewentualnie benzynkę. Przebieg tego silnika to około 80tyś(tutaj jest mała niepewność ) , rocznik 2005r.
Tą rurę doprowadzającą olej można wymienić samemu? Myślę czy od razu od tego zacząć po zakupie auta
A jak wygląda sprawność koła dmumasowego i wtryskiwaczy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.