W szóstym roku czeka ciebie przegląd antykorozyjny, aby mieć nadal gwarancje na lakier i odkształcenia. Jeżeli miałeś takie zrobione w czwartym roku.
Na pewno co dwa lata wymienia się płyn hamulcowy.
Jak coś jeszcze sobie przypomnę to napisze.
Zobacz tez do książeczki gwarancyjnej, tam tez jest tabelka co kiedy trzeba zrobić.
Ktoś na innym forum zapodał taka tabelkę
Generalnie:
- płyn hamulcowy co dwa lata
- Płyn chłodzący co piec lat
- serwisowanie co 30 000 km
- co serwis to wymiana oleju, filtra oleju, filtr kabinowy
- co drugi serwis wymiana filtra powietrza i filtra paliwa
Co serwis sprawdzamy wizualnie czy nie ma wycieków i poziomy płynów eksploatacyjnych, jedynie w skrzyni biegów sprawdza się co drugi, czyli co 60 000 km.
Autor tamtej tabelki zrobił to zestawienie na podstawie pliku, który miał jeszcze do xary, tak wiec nie bierze on odpowiedzialności za stosowanie się do tego.
Procik - dzieki za info. problem w tym że kupiłem ale nie mam wszytkich papierów do niego - mam tylko te najważniejsze. Widze że masz takie samo C4 2.0 HDI - może Ty masz książke serwisową i potwierdzisz to co wkleiłes, byłbym wdzięczny.
Mam ale w domu i po angielsku ale jak chcesz to jutro wezmę do pracy i jakoś tam przetłumaczę tymczasowo nie mam dostępu do sieci z domu.
Wszelkie przeglądy mam tez fajnie opisane w książce do naprawy C3, ale tez po angielsku.
Witam.
Mam pytanie o wymianę oleju w silniku jw który ma przejechane ponad 200tyś km. Dalej co 30tyś zgodnie z zaleceniami producenta czy robić już częściej?
dodam, że jeździ na oleju Mobil dedykowany do tego silnika.
Do tego rodzaju silnika ze względu na FAP zalecanym olejem jest TOTAL INEO ECS 5w30 a to po ilu kilometrach będziesz go wymieniał to zależy od Ciebie. Znam mało ludzi którzy robią to po 30 tys km. Wszyscy robią to częściej i to bez względu na przebieg, kto smaruje ten jedzie
FAP-a już nie ma. Mobil 3w30 tak jak piszesz z jakimiś tam jeszcze oznaczeniami (odpowiednik tego Totala). Pytanie tylko czy jest sens zmieniać olej jak w starym Fiacie co 10tyś który jeździł na zwykłym mineralu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 Picasso ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia- układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.