Gdzie w Krakowie warto udać się na przegląd rejestracyjny Citroena? Mój niebawem kończy 3 lata, więc to będzie pierwszy przegląd, a gdzieś tutaj wyczytałem, że auta z zawieszeniem hydro nie można normalnie sprawdzać na szarpakach, dlatego (ponoć) lepiej tego przypilnować. Dlatego pytam, gdzie wiedzą jak się za to zabrać?
Bzdury słyszałeś.
Jedziesz na pierwszą lepszą stacje i normalnie sprawdzają ci tak jak każde autko. Jedyną różnicą jest to że nie będą w stanie ocenić procentowo zużycia amortyzatorów na szarpakach i to wszystko. A jak diagnosta będzie niedouczony to powiedz że ręczny jest na przednią oś. _________________ Google album Xsara Galeria spotów lubelskich
Bzdury słyszałeś.
Jedziesz na pierwszą lepszą stacje i normalnie sprawdzają ci tak jak każde autko. Jedyną różnicą jest to że nie będą w stanie ocenić procentowo zużycia amortyzatorów na szarpakach i to wszystko.
No cóż - być może. Coś o tym słyszałem, że różnie jest, a że C5 jest dość specyficznym samochodem, to wolałem się upewnić, dzięki.
wojtis1990 napisał:
A jak diagnosta będzie niedouczony to powiedz że ręczny jest na przednią oś.
Jaja se zrobisz ? Wszystkie hydrowozy mają ręczny na przód. Nie próbuj czasem driftować.
Kurde - serio nie miałem o tym pojęcia! Do driftu, to mi daleko jak nie mam pełnej kontroli nad ręcznym, a trudno mieć kontrolę nad ... przyciskiem. Co innego wajha. W przypadku przycisku nawet bym nie wpadł na pomysł driftowania.
Ps. Czy jest możliwość zwolnienia tego "ręcznego" przy wyłączonym silniku? Pytam, bo kiedyś byłem u wulkanizatora, bo mi się wbiła śruba w oponę i schodziło powietrze. Przed podniesienie auta (całościowym) gostek chciał, żeby auto było na luzie i bez ręcznego. Za cholerę nie wiedziałem jak mam zwolnić ten "ręczny". Wiem, że jest cięgło w podłokietniku, ale nie byłem aż tak zdesperowany - czy jest jakaś inna metoda na zwolnienie ręcznego? A co jakby auto trzeba było popchnąć?[/list]
No to odgrzebię temat - coś chyba nie do końca.
W niedzielę jak zmieniałem koła na zimę, to z ciekawości poruszałem przednim kołem i ... kręciło się. Skrzynia na luzie oczywiście, "ręczny" zaciągnięty (świeciła się kontrolka na przycisku oraz na desce). Hamulec mi działa, bo stojąc na górce stoi, a nie jedzie. Wynika z tego, że albo jednak ja mam na tył "ręczny", albo on działa tylko na jedno koło (sprawdzałem na lewym przednim)
Może już w tym nowym C5 zmienili, daj VIN to ci powiem na 100%, poprzednie miały na przód, CXy, XMy, Xantie oraz C5. _________________ Google album Xsara Galeria spotów lubelskich
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen ) Dyskusje ogólne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.