Witam ostatnio po tym jak klimat nam sie ochłodził borykam się z problemem polegającym na tym, że od samego rana jak odpale auto po nocy ( na benzynie ) auto odpala za pierwszym zamachem ale jak tylko nim rusze to na biegu jałowym obroty dośc widocznie faluja góra dól góra dół. Po tym jak przejade kilka km ( 2 km ) to wszystko sie uspokaja. Zjawisko wystepuje na benzynie jak rownież na gazie. A dzis auto chodziło jakby na 3 garach bo [cenzura]ło i nie miało mocy, po wył i wł silnika od nowa problem znikł/
W czym tkwi problem ?
Ps. Cewka zapłonowa i świeczki są nowe _________________ [img]http://fmix.pl/zdjecie/3145724/seat-leon-maxi[/img]
powiem Ci,że u mnie też były nowe świece,ale silnik falował mi.Zmieniłem świece na beru,które miały dobrze współpracować z lpg.I tak się stało,jak ręką odjął.Za kpl.zapłaciłem ok.80 zł.
A z cewką też miałem problem,bo iskra była na 4 cylindrach,a silnik pracował na 2.Dwie świece były czarne,okopcone.Okazało się,że na 2 cylindrach była za słaba.Wymiana cewki pomogła.
hmm no zastanawiałem się nad wyczyszczenie silniczka krokowego ale tak się zastanawiam czy to będzie wina silnika krokowego na LPG i na benz czy jednak coś innego bo przeważnie falowanie jest na bezn i to na zimnym silniku ale skłamałbym gdybym napisał że na delikatnie rozgrzanym silniku na LPG sie to nie dzieje.
Więc albo czyszczenie dwóch silników krokowych albo może te świeczki, zwłaszcza, że dziś jechałem jakby na 3 garach z tym, że po wył i wł silnika moc i poprawnośc pracy powróciła więc nie wiem czy to nie jakas elektroniczna sprawa _________________ [img]http://fmix.pl/zdjecie/3145724/seat-leon-maxi[/img]
podmień cewkę miałem podobnie, na zimnym silniku falował i czasem się przydusił jakby na jeden nie palił. wymianacewki pomogła ale najpierw zrobiłem podmianke bo to jest tansze niż kupowanie w ciemno _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
dobierz się do przepustnicy i do silniczka krokowego, wyczyść i zobacz co dalej, możliwe też że łapie jakieś lewe powietrze, jak to nie pomoże to komputer może cos powie?? _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
no zamierzam dobrac się własnie do krokowca, a komputer już podłączany ale nic nie pokazuje niestety stad nie wiadomo gdzie szperać _________________ [img]http://fmix.pl/zdjecie/3145724/seat-leon-maxi[/img]
Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 59 Skąd jesteś (miejscowość / region): Andrychów Posiadane auto: Xsara Picasso 1.8 16v
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 11 Lis 2013, 19:33
Temat postu:
Re: falowanie obrotów
b5000 napisał:
no zamierzam dobrac się własnie do krokowca, a komputer już podłączany ale nic nie pokazuje niestety stad nie wiadomo gdzie szperać
Jedź do serwisu na komputer bo na zwykłym ci może nie pokazać błędów. Ja już tak miałem na lexi widać błędy a na zwykłym nic. _________________ LPG Tech 224, KME TUR, Barracuda
No własnie zamierzam sobie zakupic lexie bo pewnie zwróci mi się z czasem, a tak wracając do tematu to krokowiec juz przeczyszczony i powiedzmy że falowanie puki co się zmniejszyło, ale nie wiem czy ten zabieg akurat pomógł.
Teraz borykam się ze zjawiskiem takim, że jak jest powyżej 10 stopni na dworze auto odpala bez problemów i na wolnych obrotach pali jak złoto ale zauwazyłem ( obserwacja kilku dniowa ) że jak jest poniżej 7-8 stopni to podczas odpalania auto zapala, ale po kilku sekundach trzepie całym motorem łącznie z budą i podczas tego trzepania zaczyna migać konkrolka check engine, jak podgazuje troche to sie poprawia ale nie wiele, podczas gdy wył motor i włącze ponownie auto pali znów jak złoto.
Nietsety do kona tygodnia nie mam mozliwości podpięcia się pod komputer wiec puki co postanowiłem kontynuowac wątek i może wam coś wpadnie do głowy co to może być bo w serwisie pewnie wymyslą że to może być wszystko jak ostatnio usłyszałem
Ps . dzis byłem u mechanika przeczyścilem silnik krokowy i puki co jest ok, ale poczekam do jutra rana jak zapale go po nocy,
na kompie pokazały błędy P0170 ( pojawia się jak zaleje kiepskiego LPG ) i P0300. Na forum poczytałem że to może być wina cewki, ale cewke kupiłem w maju 2013 roku więc ja wykluczam, macie jakieś sugestie co to może być ??
wymiana sondy, wymiana czujnika temp, zamiana świec w inne miejsca, nowa cewka, sprawdzono szczelność głowicy żeby wykulczyc wypalanie gniazda zaworowego i nadal z rana przez kilka sekund trzesie silnikiem i wywala błąd wypadanie zapłonów na pierwszym cylindrze, czyzby to wtrysk ? _________________ [img]http://fmix.pl/zdjecie/3145724/seat-leon-maxi[/img]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen Xsara Picasso ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.